PERJANTAI. Mitä teet tänään?
Kommentit (66)
just tossa jumppasin, 5-vee tyttönen kattoo tossa piirrettyjä, mies tekee töitä..kohta lähdetään koko perheen voimin puistoon, kun tullaan laitetaan takkaan tuli ja miehen kanssa nautitaan lasit viintä, tyttö varmaan saa limua..kun tyttönen nukahtaa katotaan miehen kanssa leffa.. ihana perjantai <3
Olen syönyt irtokarkkia ja haravoinut pihan. Vanhojen omenapuiden alle kertyneet omenat odottaa pinossa kanalaan vientiä. Illalla käyn kotipitsan kotzonella ja saunon.
Muutama matikantehtävä pitäisi laskea kun vielä muistissa. Seuraava koulujakso 3 viikon päässä.
Katson leffan kissan kanssa :3
t. sinkku
Pakkailen, aamulla lento Dubaihin työreissulle.
Olen työtön eli vapaalla ollaan. Olen koittanut kysellä mieheltäni että lähdettäiskö vihdoin elokuviin kun pitänyt jo kauan mennä. Tossa se kököttää koneella ja vastaukset on epämääräisiä. Taidanpa sitten vaan siivota. Olis vaan ihanaa lähteä joskus ulos yhdessä. :(
Valitsen kenet kutsun kylään ja tarjoan viiniä sekä jotain herkkuja. Ilta päättyy tietenkin seksiin vieraani kanssa.
Tekis mieli lähteä käymään vielä ulkona reippailemassa. Sitten sauna ja Vain elämää.
Loppuilta nätisti viiniä, musiikkia ja nettailua.
Tylsää joo, varsinkin kun joku onnellinen pakkaa Dubaihin =)
Sain just takkaan tule, otin yhden oluen ja kissan kanss peiton alla ihmetellään mitä tapahtuu viikonlopuna. Olisipa rauhallinen kiva viikonloppu. Mies varmaan lähtee juomaan joten... :(
Lähden kohta töistä. Käyn kaupassa. Kotona mies on tehnyt ruoan. Laitan vähän pyykkejä yms. Kahdeksalta heittäydyn sohvalle katsomaan Vain Elämää. Siemailen viiniä ja syön jotain herkkua.
Käyn miehen kanssa yksillä, sitten tullaan kotiin, laitetaan ruokaa ja katsotaan joku leffa. Lapsi lähti mummin kanssa mökille viikonlopuksi, joten nyt saadaan kauan kaivattua aikaa kahdestaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap tekee?
-7
Kiitos kysymästä!
Ajattelin tehä hyvää ruokaa, lukea kirjaa ja valvoa mukavasti pidempään kun huomenna ei ole aikaista herätystä, jee. :)
Ajaudun varmaan katsomaan Hachikoa telkasta ja vollotan koko illan...
t. turvonneet silmät -88
Käyn kaupassa hakemassa jotain hyvää syötävää. Käyn lenkillä ja sitten joogaan ja käyn saunassa. Sitten syön herkkuja ja katson tv:tä.
Uneksin, että joku kiva av-mamma soittaa vahingossa minulle ja sekaannusta selvitellessä tullaan hyvin juttuun ja sovitaan huomiselle treffit kahvilaan.
Huomisilla treffeillä käy selväksi, että ollaan oikein samanhenkisiä ja päivä jatkuu ruokailun ja parin lasillisen merkeissä, kunnes saatan treffikumppanini bussille/junalle tms.
Sunnuntaina mennään leffaan ja kahville...
mies
Juon halpaa viinaa ja kuuntelen tuulen huminaa.
Vapaapäivä. Pihan siivousta ulkona, ihana raikas tuuli. Iltapäivällä kävin kaupassa, heitin kunnon hikilenkin ja kohta saunaan. Sitten sohvalle rötväilemään ja loppuilta tv:n katselua ja jotain herkkuja. Palstailua. Yksin kotona, mies hirvijahdissa ja lapset jo kohta aikuisia, menevät omia polkujaan. Mä nautin!
Opiskelen.