PERJANTAI. Mitä teet tänään?
Kommentit (66)
Töiden jälkeen tulin kaupan kautta kotiin, mies lähti kuskaamaan tyttöä treeneihin, minä tein ruokaa sillä aikaa. Just syötiin, kohta saunaan, sitten vain elämää. Ajoissa nukkumaan, sillä olen ihan puhki työviikon jälkeen...
Levytän sohvalla rankan työviikon jälkeen ja klo 20 suihkun kautta nukkumaan.
Oon lukenut Cheekin elämäkertaa, katsonut Greyn anatomiaa, käynyt lenkillä ja nyt odotan että ota rahat ja juokse alkaisi.
Aloitan The Ranchin uuden kauden, otan viiniä ja ehkä pari lonkeroa. Pihvit ja potut on tulilla. Äsken sain siivouksen valmiiksi niin ajattelin loppuillan relata ja nauttia.
Olen vauvan kanssa. Mies jätti juuri, ei jaksa perhe-elämää.
Hakkaan päätäni seinään epämääräisten tehtävänantojen kanssa. Koulujuttuja siis.
Hassua, tässä mä nytkin kirjoittelen, vaikka pitäisi tosiaan tehdä noita tehtäviä. Kirjoittaakohan ne itse itsensä tuolla toisessa ikkunassa? Voi kunpa.
Teen falafel-pyöryköitä. Hemmetti olen keittänyt kikherneet, tehnyt mukamas tahinin itse, hummuksen väänsin eilen ja nyt pitäis saada ne pullat aikaan. Mikään ei oikein vakuuta, en ole noita missään maistanut aiemmin ja ihmettelen olenko tehnyt jotain väärin.
Ja sauvasekoitin ei tunnu olevan oikein hyvä tähän, epäilen nytkin mössön onnistumista.
Joo ja pitaleipätaikina lepää mikrossa, tiedän että sekään ei varmasti toimi kuten kai pitäisi, mutta mistäs minä tiedän kun en ole aitoja kokeillut.
Juodaanpa kaljaa sitten.
Olin päivän töissä, kävin kaupassa, syötiin jotain pientä, käytiin miehen kanssa saunassa ja meinaan katsoa Vain elämää.
Ennen saunaa olis muuten ollut ohjelmassa pieni lenkki, mutta sen verran flunssainen olo, että jätin tällä kertaa väliin.
Vedän punkkua, syön suklaata ja pelaan. Aivot narikkaan kalsarit jalassa.
Jäin juuri äitiyslomalle ja kävin mahani kanssa pokemon-metsällä. Nyt on pullataikina kohoamassa ja teetä mukissa. Loppuilta menee siis kotoillessa.
Vain elämää siinäkö perjantain kohokohta? Itse en pysty edes katsomaan ko. ohjelmaa. Niin suurta myötähäpeää se aiheuttaa.
Olin 5 tuntia duunissa. Kavelin kotiin kollegan kanssa ja piipahdin hanen taloonsa yhdelle lasille viinia. Poika oli tullut kotiin kaverinsa kanssa ja kun mina tulin kotiin tilasin niille KFC kana-ateriat ruoaksi. Pojat istuu nyt olkkarissa syomassa ja mina tulin itseasiassa koneelle kattomaan, etta mita Floridan myrkysta on tiedotettu, mutta eksyin samalla vauva palstalle. Myohemmin illalla lahdetaan pojan kanssa kaupoille.
Oon töissä 22:30 ja sit pääsen pussailemaan miestäni <3
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää siinäkö perjantain kohokohta? Itse en pysty edes katsomaan ko. ohjelmaa. Niin suurta myötähäpeää se aiheuttaa.
En ole koskaan ko. ohjelmaa katsonut, mutta minun perjantain kohokohta ei kuitenkaan ole toisten lempiohjelmien pilkkaaminen, kuten sinulla.
Vedin kännin, ootan miestä kotiin töistä. Huomenna töihin:/
Tavallinen perjantai-ilta lasten kanssa. Käytiin hoitamassa asioita, käytiin leikkipuistossa, pelattiin pleikkaa ja vielä tunnin verran haravoitiin ja pelattiin jalkapalloa pihalla. Kun lapset käyvät nukkumaan, katson Frendejä ja syön suklaata ja kenties juon jopa lasillisen punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vauvan kanssa. Mies jätti juuri, ei jaksa perhe-elämää.
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Onneks nyt löyty sullekin jotain millä päteä.
Sauna, takkatuli, viiniä, telkkua..vain rakas puuttuu. Koira kainaloon ❤