Sinä nainen joka ajattelet "miksi miehet haluavat sinusta vain seksiä?"
Tiedätkö mitä jokainen sinusta kiinnostunut mies sinusta haluaa vai vain mitä he, joiden kanssa olet mennyt sänkyyn, haluavat? Kyllä kiinnostavinkin nainen löytää seksikumppaneita, jotka eivät halua hänestä mitään muuta. On eri asia, että katsooko vain heitä. Jos ajattelet miehestä "tossa on sitä jotain", niin luultavasti sillä miehellä on aika paljon valinnanvaraa. Miksi hän ei halua sinusta muuta kuin seksiä? No voi olla sen takia, että hän on ollut viimeisen kuukauden aikana sängyssä viiden naisen kanssa, jotka ovat kaikki sinua kauniimpia ja muutenkin paremmin yhteensopivia miehen kanssa.
Kommentit (14)
Aina löytyy naisia kun jalkovälissä on kunnon aisa! Panen erityisesti varattuja naisia jotka eivät saa kunnon kyrpää lassukkamiehiltään!
Vierailija kirjoitti:
"Miehet haluavat minusta vain seksiä! Miehet on sikoja!"
"No mites se työkaveri joka änkyttäen tunnusti sulle tunteensa tai se ujo tyyppi jolle annoit pakit heti kättelyssä viime perjantaina?"
"En mä laske niitä miehiksi"
Voi kuules, kun tällaisetkin miehet voivat haluta pelkkää seksiä.
Eli kannattaa ottaa sellainen mies, joka pakon edestä seurustelee kanssasi, koska ei ilman suhdetta saa vakipillua. Lähtee paremmille apajille, kun tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mites se työkaveri joka änkyttäen tunnusti sulle tunteensa tai se ujo tyyppi jolle annoit pakit heti kättelyssä viime perjantaina?"
"En mä laske niitä miehiksi"Voi kuules, kun tällaisetkin miehet voivat haluta pelkkää seksiä.
Ja yleensä haluaakin.
Voi näitä ainaisia saman uliuli lassukan avauksia. Ap ei todennäköisesti ole koskaan ollut naisen kanssa, kun jaksaa jauhaa jatkuvasti samasta kuluneesta aiheesta.
Olet nainen ylöspäin, jos mies haluaa vain seksiä. (n.90% tod. näk.)
Ei omille tunteilleen voi mitään. Jos on ihastunut miehiin joiden kanssa jutut ovat päättyneet miehen tahdosta, niin mitä asialle voi tehdä?
Pitääkö mennä väkisin sen epäviehättävän ja ujon kanssa ulos ja tehdä aloite vaikka inhottaa? Tarjota oma vartalo toisen käyttöön ihan vain testimielessä, josko tästä tulisi jotain muuta kuin pelkkää seksiä, vaikkei ole tunteita?
Itse annan tilaisuuden vähänkin potentiaalisille miehille. Ja joskus sellaisille, joilla ei varmasti ole valinnanvaraa enempää kuin minulla. Mutta silti lopputulos on sama. En voi ajatella muuta, kuin että oma aika tulee kyllä enkä voi sitä mahdottomasti omalla aktiivisuudellani vauhdittaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tämä sama asia toistuu aina. Naiset itse kiinnostuu peli/jännämiehistä ja sitten valittaa vaikka voisivat aivan hyvin valita toisenlaisen miehen. Naiset ei edes halua nähdä niitä tyyppejä jotka kohtelisi hyvin.
Mikä siinä sitten on, että nimenomaan nämä "liian korkean tason miehet" eivät ole löytäneet ketään vakikumppania? Aina puhutaan siitä, että nainen ei vain kelpaa tällaiselle miehelle, mutta jos tällaisella miehellä on valtavasti valinnan varaa, miten ihmeessä hän ei ole kuitenkaan löytänyt sitä tasoistaan naista, jonka kanssa haluaisi parisuhteen. Jostain syystä tällaiset miehet, joilla naisia riittää, ovat sinkkuja. Jännä ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä ainaisia saman uliuli lassukan avauksia. Ap ei todennäköisesti ole koskaan ollut naisen kanssa, kun jaksaa jauhaa jatkuvasti samasta kuluneesta aiheesta.
Ja jos se olisi naisen kanssa niin se ei taatusti haluaisi suhdetta sen naisen kanssa, varsinkaan kun se nainen suostui seksiin hänen kanssaan, eihän sellaista lunttua joka seksiin suostuu voi ottaa vakavasti. Harmi vain että aika on ajanut niin pitkälle että neitsyttä on jo aika vaikea tyttöystäväksi löytää.
Parempi vara kuin vahinko. t. nainen
Eli ap:n logiikan mukaan ihan tavallinen, ei-haluttava mies joka vonkaa pelkkää seksiä, panee muka tavisnaisia tasokkaampia? Just. Näitä vonkaajia on ihan kaiken näköisissä miehissä, itseasiassa ne pahimmat ovat juurikin niitä yksilöitä, jotka eivät ole miesten parhaimmistoa.
Tässä on nyt pahimmanlaatuinen väärinkäsitys.
Kun mies ajattelee: "Haluan ainakin seksiä (ja mielellään myös ihmissuhteen)", nainen tulkitsee: "Mies haluaa vain seksiä."
Kun puhutaan deittailusta, enemmistö miehistä haluaa parisuhteen. Hyvin harva mies haluaa oikeasti pelkkää seksiä. Jos mies ja nainen harrastavat seksiä, mutta parisuhdetta ei synny, ei siitä voi päätellä, etteikö mies olisi toivonut parisuhdetta.