Miksi miehet tahtovat minusta vain seksiä ?
Olen tässä muutaman vuoden ollut sinkkuna ja sinkkuus alkaa riittää, joten kumppani olisi hakusessa. Kuitenkin olen törmännyt vain sellaisiin miehiin, jolle kelpaan pelkäksi seksisuhteeksi vaikka olen tehnyt selväksi etsiväni vakavaa juttua. Enkä ole etsinyt miehiä baarista vaan mm. harrastuksista ja kavereiden kautta jne. Alkaa ottaa päähän. Onko kyseessä huonoa tuuria, onko minussa vikaa vai miksi miehet tahtovat minusta vain seksiä?
Se ei ole kuitenkaan vaihtoehto, että panttaisin seksiä parisuhteeseen, sillä kyllä minäkin tahdon koeajaa miehen sängyssä ennen kunnollista sitoutumista. En sentään tahdo sikaa säkissä.
Kommentit (26)
Ehkä sinulla ei ole muuta annettavaa.
Sulla on koeajomoodi pysyvästi päällä, eli vaimomatskun kriteeristö ei ole kohdallasi relevantti!
Henkilökohtaisesti en seurustelisi kenenkään kanssa, joka laittaa välin ennen kysymysmerkkiä. Se voi syynä olla muillakin.
Helposti annat vittua jokaiselle halukkaalle niin sana kiirii. Ja ehkä sussa ei oikein ole niille miehille muuta kiinnostavaa. Jollekin voi olla, mutta ei niille, joille olet antanut eivätkä halua muuta. Tai edes vittua toista kertaa?
Et ole tarpeeksi hyvännäköinen, mutta olet riittävän näköinen seksisuhteeseen? Et herättäisi kavereissa kateutta etkä ole vetyperoksidiblondi naapurintyttö.
Olet naamasta tavallinen, mutta kropasta hyvä?
Hmm. Ei tällaiseen voi vastata, tai ainakaan itse miehenä en osaa sanoa yhtä oikeaa vastausta, - Ehkä on kiinni vain huonosta tuurista. Tai sitten "annat" liian helposti. - itse en aikanaan halunnut seksiä vielä neljänsienkään treffien jälkeen ja naine loukkaantui niin, että ilmoitti, että suhteemme on sitten ohi. - No vaikka olo tuolloin oli vähintäänkin hölmistynyt -suhteenkin asemasta olisi puhunut ehkä mieluummin tapailusta,- niin tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen, ettei meistä ikinä tullut paria.
Tuo on hyvin, hyvin yleistä. Itsekin törmäsin nuorempana muutamaan sellaiseen tyyppiin.
Olen pahoillani, ap. Vika ei ole sinussa (vaikka jotkut täällä niin väittävätkin), vaan sinulla on ollut huono tuuri. Ehkä jonkinlainen deittailutauko auttaisi? Saisit selvennettyä omia ajatuksia. Yksin ei ole kiva olla, mutta siinä on hyvätkin puolensa.
N36
Vierailija kirjoitti:
On minulla omasta mielestä paljonkin annettavaa. Minulla on elämässäni kaikki muuten mallillaan kyllä. On harrastuksia, kavereita, luen paljon, tiedän asioista paljon jne.jne. En ymmärrä mikseivät miehet näe minussa muuta kuin pillun.
ap
Eikö ne tahdokaan ostaa sulle autoa, omakotitaloa, kesämökkiä ja muuta kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on koeajomoodi pysyvästi päällä, eli vaimomatskun kriteeristö ei ole kohdallasi relevantti!
Ja mitähän sinä horiset. Seksi sattuu minulle olemaan sen verran tärkeä asia suhteessa, etten voisi olla suhteessa jos seksi on huonoa. Varsinkaan kun haluan ihan loppuelämän kumppanin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla omasta mielestä paljonkin annettavaa. Minulla on elämässäni kaikki muuten mallillaan kyllä. On harrastuksia, kavereita, luen paljon, tiedän asioista paljon jne.jne. En ymmärrä mikseivät miehet näe minussa muuta kuin pillun.
ap
Taas joku itsestään suuria luuleva hyasinttiämpäri valittamassa paskoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen naamastanikin kaunis, miehet ovat monesti kehuneet niin naamaani kuin kroppaani.
ap
Oikeasti, kysy niiltä. Eivät ehkä kerro suoraan totuutta, mutta jotain oleellista infoa voi lipsahtaa. Ei me katsos tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ei tällaiseen voi vastata, tai ainakaan itse miehenä en osaa sanoa yhtä oikeaa vastausta, - Ehkä on kiinni vain huonosta tuurista. Tai sitten "annat" liian helposti. - itse en aikanaan halunnut seksiä vielä neljänsienkään treffien jälkeen ja naine loukkaantui niin, että ilmoitti, että suhteemme on sitten ohi. - No vaikka olo tuolloin oli vähintäänkin hölmistynyt -suhteenkin asemasta olisi puhunut ehkä mieluummin tapailusta,- niin tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen, ettei meistä ikinä tullut paria.
No siis en minä mielestäni liian helposti anna, joskus on mennyt yli kymmenenkin treffiä ennen seksiä miehen kanssa, koska aiemmin ei vain tuntunut luontevalta hänen kanssaan mennä sänkyyn. Ensitreffeillä en enää mene sänkyyn. Mutta kyllä silti haluan jossain vaiheessa tapailua harrastaa seksiä ennen kuin aletaan puhua mistään vakavasta suhteesta, nimimerkillä kokemusta on kun odotin seksiä parisuhteeseen asti...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen naamastanikin kaunis, miehet ovat monesti kehuneet niin naamaani kuin kroppaani.
ap
Sitten on vaikea sanoa. Onko elämässäsi mitään kiinnostavaa sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvin, hyvin yleistä. Itsekin törmäsin nuorempana muutamaan sellaiseen tyyppiin.
Olen pahoillani, ap. Vika ei ole sinussa (vaikka jotkut täällä niin väittävätkin), vaan sinulla on ollut huono tuuri. Ehkä jonkinlainen deittailutauko auttaisi? Saisit selvennettyä omia ajatuksia. Yksin ei ole kiva olla, mutta siinä on hyvätkin puolensa.
N36
Vastahan minä pidin peräti vuoden mittaiseksi venähtäneen tauon deittailusta... En nyt heti tahtoisi pitää uutta, alan turhautua jo tähän yksinoloon.
ap
Et oo vaimomatskua?