Juurihoidettua hammasta vihloo
Juurihoidettua hammasta vihloo paikan kohdalta ja muutenkin.
Kommentit (23)
On etuhammas. Juuritäytettä on kuulema liian vähän, toinen lekuri totesi
Eikö hl määrännyt ottamaan särkylääkettä? Näin ainakin yksityisellä.
Juu, särkee ja vihloo useamman päivän.
Ja mitä ihmeen juuritäytettä on vähän?
Yleensä juurihoito tehdään 2-3 kertaa ja lopullinen paikka laitetaan vasta sen jälkeen.
Joku kertoi muovipaikan särkeneen jopa 2kk.
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi muovipaikan särkeneen jopa 2kk.
Suomalaista hammaslääkäri-osaamista.
Säälittävää.
Jotenkin tuntuu että elän hampaan kautta ja hysterisöin kipua. Outoa vihlontaa. Olen kipuherkkä
Mulla oli juurihoidok vika hoitokerta kesäkuussa. Nyt vasta helpottaa. Kävinkin jo kuvauttamassa hampaan mahdollisen mikromurtuman vuoksi, mutta lääkäri epäili myös että paikka-aine voi olla liian syvällä
Vierailija kirjoitti:
Miten oireili
Vihlo, oireili kylmälle ja kuumalle, koputusarka
Voiko se vihloa että juuritäytettä on liian vähän
Minulla kerran tehtiin hammaskruunu, joka oli aivan helvetin arka kaikelle kylmälle ja paineelle. Pelkkä kynnellä napsauttaminen tuntui. Yhtä pistävää kipua en ole koskaan kokenut, en edes anaaliseksiä. Ei muuta kuin uusiksi koko homma. Eikä maksanut yksityisellä paljoa, kun oli ilmeisesti hammaslääkäri itse mokannut ekalla kerralla.
Jos on kestänyt kauemmin kuin 1-2 päivää juurihoidon jälkeen, niin kannattaa soittaa uusi aika vaikka särkypäivystyksen kautta tms. Ei kuulu asiaan pitkittynyt kipu.
Mulla oli ihan sama juttu. Oli juurihoidon jälkeen pari kuukautta kipee. Parani kuitenkin ajan kanssa ilman lisätoimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kestänyt kauemmin kuin 1-2 päivää juurihoidon jälkeen, niin kannattaa soittaa uusi aika vaikka särkypäivystyksen kautta tms. Ei kuulu asiaan pitkittynyt kipu.
1-2päivää? Höpöhöpö, kyllä siihen voi helpostikkin mennä parikin viikkoa. Edes 2kk hammaslääkäri ei ollut huolissaan, kun kipua ei tuntunut kitalaessa (ylähampaan juurihoito)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-2päivää? Höpöhöpö, kyllä siihen voi helpostikkin mennä parikin viikkoa. Edes 2kk hammaslääkäri ei ollut huolissaan, kun kipua ei tuntunut kitalaessa (ylähampaan juurihoito)
Noin minulle hammaslääkäri sanoi juurikin tänään. Ja ajattelin luottaa asiantuntijaan mieluummin kuin vauvapalstaan.
Mulla on juurihoidettu 3 hammasta. Kaikki ovat menneet poistoon parin vuoden sisällä juurihoidosta. Ikinä en anna enää juurihoitaa yhtään hammasta. Hukkaanheitettyä rahaa, aikaa ja vaivaa.
Kiitos tiedosta.