Minulla on AIDS.
Kuulin tästä eilen, nyt kaduttaa suojaamaton seksi.
Kommentit (24)
Etkö huomannut mitään oireita HIV-vaiheessa?
Sait varmaan sen Bile-Danilta... lol
En usko. Nykylääkityksellä länsimaissa ei käytännössä tule aidsvaihetta, ehtii kuolla vanhuuteen sitä ennen.
Ei ole lääkitystä, huomasin vasta nyt oireita ja menin lääkäriin, joka kertoi kuinka minulla on todennäköisesti.
äskeinen ei ollut minä, eikö teillä ala-astelaisilla ole parempaa tekemistä?
-aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lääkitystä, huomasin vasta nyt oireita ja menin lääkäriin, joka kertoi kuinka minulla on todennäköisesti.
Lääkäri ei varmaankaan antaisi tuota diagnoosia ilman hiv-testiä ja muita kokeita.
Onko siis jo oikeasti AIDS-vaiheessa? Ja ihan verikokeilla todettu, että edennyt? Lääkityksen kanssa se ei tosiaan nykyään länsimaissa pääse niin pitkälle, eli jos on jo AIDS, niin havaittu koko virus vasta äskettäin? Sen kyllä ymmärrän että ei oireista ehkä huomaa tartuntaa, oireet on yleensä flunssan kaltaisia.
Minkä oheistaudin lääkäri sinulta diagnosoi, jos hiv-infektio on edennyt aidsiksi??
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea ne lääkkeet sitten. Ne kai estää aidsia leviämästä, eli voi harrastaa seksiä sitten ihan normaalisti.
Vaikka olisitkin edennyt aids-vaiheeseen, lääkityksellä sinut saadaan nopeasti parempaan kuntoon. Toki kehosi on varmaan kärsinyt jonkin verran, mutta hiv-lääkitys laittaa virusmäärät kuriin. Muitakin oireita ja vaivoja voidaan lääkitä ja hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tästä eilen, nyt kaduttaa suojaamaton seksi.
aika jännä jos vasta nyt aloit katumaan, etkö katunut kun kuulit sairastavasi HIV:tä?
Kuinka siinä kävikin niin. .. kirjoitti:
Se on kai homomiehille ihan normaalia.
Heteroille harvinainen paitsi jos harrastaa paljon anaaliseksiä ilman kumia.
Jos voi joku ihan onnekas heterokin saada sen vehdattuaan matujen tai monikulttuuristen kanssa . Palkinto kansainvälisen luonteensa ansiosta.
Kyllä sen ihan kantasuomalaiselta narkomaaniltakin helposti saa heteroseksissä, ei tarvitse neuloja jakaa saati kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos voi joku ihan onnekas heterokin saada sen vehdattuaan matujen tai monikulttuuristen kanssa . Palkinto kansainvälisen luonteensa ansiosta.
Kyllä sen ihan kantasuomalaiselta narkomaaniltakin helposti saa heteroseksissä, ei tarvitse neuloja jakaa saati kakkosta.
On kaksi asiaa joiden kanssa en risteydy, homot ja narkomaanit.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, kaikenlaisia idiootteja se maa päällään kantaa. Tilastoissa näkyy, kuinka on vuosia jolloin ei yksikään tartunta ole tullut narkkaamalla. Hiv tulee Suomeen pääasiassa Kaakkois-Aasiasta ja Viro/Venäjä suunnalta.
Sen sijaan lähes joka narkilta löytyy kyllä hcv.
Vierailija kirjoitti:
"Helposti"
Vierailija kirjoitti:
äskeinen ei ollut minä, eikö teillä ala-astelaisilla ole parempaa tekemistä?
-aloittaja.
Opetus: Jos haluat keskustella ilman että joudut feikkauksen kohteeksi niin rekisteröi itsellesi tunnus ja käytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Nykylääkityksellä länsimaissa ei käytännössä tule aidsvaihetta, ehtii kuolla vanhuuteen sitä ennen.
Olenko ainoa jonka mielestä on väärin että HIV:n hoitoon on kehitelty toimivia lääkkeitä, vaikka kyseessä on lähes aina itseaiheutettu sairaus. Sitten on paljon kamalia, parantumattomia, tappaviakin sairauksia joihin ei hoitoja ole keksitty ja jotka eivät ole itseaiheutettuja.
Siis olin kamputseassa myymässä persereikääni spermanluovutusta varten, ja jossain siittiössä oli AIDSSIA. Nyt jatkan Täällä Suomessa seksin harrastusta ja annan kaikille AIDSSIA.
-ap
kusettaja!!!!! AIDSia ei ole olemassakaan! Äitini on prostutoitu, hän kyllä tietäisi,...