Mikä oli sun lempi barbi pienenä?
Kommentit (124)
Esmeralda <3 Halusin olla kuin hän, villi ja vapaa mutta lämmin ja välittävä heikompien sankari.
En leikkinyt Barbeilla, leikin pikkuautoilla ja muovikoirilla.
N28
Minua harmittaa etten muista sen nuken nimeä, se ei ollut barbie vaan joku daisy cindy tai vastaava. Sillä oli mielestäni mukana paituli jossa oli joku kasvokuva, ja oliko toinen samaa merkkiä sellainen jolla oli balettitanssijan asusteet.
Tavallinen barbi, eli en tiennyt mitään erikoisbarbeja olevan olemassakaan.
Barbie loving you vuodelta 1983. Mulla sydän sykähtää vieläkin kun katson sitä. Mulla oli myös se hevonen. =D
Vierailija kirjoitti:
En leikkinyt Barbeilla, leikin pikkuautoilla ja muovikoirilla.
N28
Shovinisti!
Vierailija kirjoitti:
Esmeralda <3 Halusin olla kuin hän, villi ja vapaa mutta lämmin ja välittävä heikompien sankari.
Onkohan enää niitä barbeja missään myytävänä? :D
Disney-barbit, Pocahontas oli varmaan lemppari. Lisäksi löytyi ainakin Ariel ja Belle.
Se raskaana oleva barbi oli aika pelottava. Sikiön sai pullautettua pihalle vatsassa olevan luukun kautta:)
Rockstars - Barbie, ja sen poikaystävä, pitkätukkainen Ken <3
Sellainen ihana, tosi pitkätukkainen barbi. Löytyy kuva kun hakee "tropical barbie".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan enää niitä barbeja missään myytävänä? :D
Kirppareilla olen niitä nähnyt. Ostin itsekin sellaisen noin vuosi sitten eurolla.
Nr. 5
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuon Rockstars -sarjan bändissä oleva kitaristimies Derek! Bestikseni oli siitä vähän kade, koska hänellä itsellään oli se takatukkainen Ken, ja meistä molemmista se Derek oli komeampi :'D
Oi kultainen 80-luku...
Nro. 14 jatkaa:
Leikin barbeilla lapsena ihan maanisesti monen vuoden ajan, mm. suunnittelin ja rakennutin isovanhemmillani vanerista monikerroksisen talon (lue: kartanon) barbeilleni, joka vei neljäsosan huoneestani. Mutta joo, siis nukke johon eniten samastuin oli Skipper, Barbien pikkusisko. Sain sellaisen pyjama party -Skipperin n. vuonna -90 ollessani itse n. 10v. Skipperillä oli ihana frillahame, joka muuttui baby doll -yömekoksi, kreppikiharoilla olevat hiukset ja pikkiä huulipunaa. Haaveilin tietysti kaikista niistä amerikkalaistyylisistä pyjamabileistä, joita mielikuvituksessani itsekin tulisin teini-ikäisenä muka viettämään!
:D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/f1/bc/aa/f1bcaa729d7dd5ccd627…
eli Disney Color Splash Hair Pocahontas :)
Vierailija kirjoitti:
Se raskaana oleva barbi oli aika pelottava. Sikiön sai pullautettua pihalle vatsassa olevan luukun kautta:)
Komppi, se oli karmiva (tosin raskaana oleva vauvanukke on vielä karmivampi...).
Lempibarbi oli ratsastajabarbi, mulla on sen hevonen vieläkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuon Rockstars -sarjan bändissä oleva kitaristimies Derek! Bestikseni oli siitä vähän kade, koska hänellä itsellään oli se takatukkainen Ken, ja meistä molemmista se Derek oli komeampi :'D
Oi kultainen 80-luku...
Derekillä oli kyllä nätimpi hymy, se Ken oli vähän vakavailmeinen :D. Mä mietin noiden kahden välillä ja Ken voitti, koska hopeanväriset vaatteet ja pitkätukkaisen blondin se muistutti enemmän Neumannia. :----D
John Travolta -barbie muistaakseni!