Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sun lempi barbi pienenä?

Vierailija
07.10.2016 |

?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 korjaa, Havaiji-barbi kaislahameen ja simpukkarannekorun kanssa oli lemppari (simpukassa oli oikeaa huulirasvaa).

Vierailija
22/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli Rockstars-sarjan barbie ja oli yksi lemppareista. Mulla oli se vaalea kiharatukkainen, en muista enää nimeä.

Toinen mun ihan lemppari oli parfyymi-barbie. Sen mukana tuli niiiin ihana hajuvesikin että! :D Ja muistan miten olin sitä toivonut pitkään ja sain sitten joululahjaksi. Mulla on vieläkin se (kuten kaikki muutkin) tallessa ja hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitter Hair barbeista se punertavatukkainen + Dance moves barbie. Ensimmäinen barbini oli Dance Magic barbie, jota rakastin sitäkin hurjasti ennen kuin tulivat nuo kaksi muuta suosikkia. T. ysärillä barbeilla leikkinyt. 

Vierailija
24/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun rokkibarbi oli just tuo vaalea tukkainen. Oi, ihana lapsuus.... :)

http://www.rockjem.com/images/similardolls/sd11.jpg

Ei ole barbiet enää niin hyviä kuin 80-luvulla. Se materiaali on nykyisin ihan onnetonta.

Vierailija
25/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäribarbi, hieno mekko ja korvikset ja hieno jalusta. Se olikin viimeinen barbi jonka sain, sitten olin liian iso barbeihin.

Vierailija
26/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin aina raskaana olevaa Barbieta enkä koskaan sitä saanut :(

Vierailija
27/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pocahontas ja Skipper. Pocahontas sama kun tuossa aiemmin linkitetyssä kuvassa, tässä Skipper: https://res.cloudinary.com/beamly/image/upload/s--hylfnGBb--/c_fill,g_f…

Vierailija
28/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mun serkku sai sen ja olin ihan katkera. :( :D Mä olin niihin aikoihin jo sen verran iso, että äiti ei enää alkanut ostaa. Ajatteli kai, etten kuitenkaan sitten enää sillä kauaa leikkisi.

Vierailija
29/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka kädet ja jalkaterät taipui myös kyynär ja olka varret sekä polvitaive. Joku sportti barbi. Myöhempi suosikki oli mokan värinen melanie jolla oli pehmeä vyötärö ja se muka keikutti lanteita. Joku tanssija barbi jolla oli psykedeeliset housut joista sai leveät lahkeet tarroilla kiinni ja pois niin että jäljelle jäi shortsit tai trumpetti lahkeet. Muistan myös kiinnostuksen serkkuni raskaus barbieen jolla oli siis lapsi mahassa ja masun sai pois naksautettua. Sikiö meni sinne vain pää alaspäin. Sekä siskoni barbie jolla oli hameessa isoja blingejä joiden alta löytyi värillistä huulikiiltoa. Laitoin kaikkia päällekkäin ja yritin lähteä alakouluun. Äiti nappas eteisessä kiinni ja kertoi ettei aasi kaunistu vaikka kuinka laittaisi pakkelia, mene vain ulos tuon näköisenä jos kehtaat. Kyllä pyyhin kaikki hihaani kouluun kävellessäni.

Vierailija
30/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magic Moves Barbie. Se ihana jäänsininen mekko, karvareunusviitta ja mekaniikalla toimivat kädet. 80-lukua tietenkin!

Vierailija
31/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulahula Barbie, oli mielestäni niin kauniin väriset hiukset :)

Vierailija
32/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Generation girls barbit oli cooleimpia ikinä!

Vierailija
33/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa saat. Sikiö on tosin hukkunut vuosien saatossa:)

Vierailija
34/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtiloiste-Barbie

Joo muistan tuonkin, sillä lapsuuden bestikselläni oli tuo! Itselläni oli ensimmäisenä "oikeana" barbina palmikko-barbie, jonka pitkiä hiuksia pystyi kieputtelemaan kierreleteille sellaisella mekaanisella koneella. Kun kaverini sai tuon Tähtiloiste-barbien olin ihan äimän käkenä siitä pöyheästä, pimeässä fosforisena hohtavasta mekosta, eikä palmikko-barbien kokouimapuku+edestä avoin kapea pitkä hame enää tuntuneetkaan niiiin ihanalta. Pääsin myöhemmin "nokittamaan" bestikseni timantti-barbiella, jonka asua pystyi muuttelemaan niin, että hopeista minimekkoa saattoi tuunata erillisellä metallisensinisellä röyhelökiepillä tai pukea päälle pitkän hameosan, joka saattoi käyttää myös lapsen käsilaukkupussukkana. Parasta oli kaulakoru, jonka "timantin" väri muuttui muovista kiekkoa pyörittämällä. Timantti-barbille myytiin myös erikseen erilaisia korusettejä, jotka tulivat muovisissa vetolaatikoissa, joista puolestaan saattoi pinota lipaston.

Kylläpä tulee flasbackeja lapsuudesta kun näitä muistelee, barbit olisvat kyllä ainakin itselle tosi iso osa elämään siihen aikaan :)

T. nro 14&15

Vierailija
35/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro. 14 jatkaa:

Leikin barbeilla lapsena ihan maanisesti monen vuoden ajan, mm. suunnittelin ja rakennutin isovanhemmillani vanerista monikerroksisen talon (lue: kartanon) barbeilleni, joka vei neljäsosan huoneestani. Mutta joo, siis nukke johon eniten samastuin oli Skipper, Barbien pikkusisko. Sain sellaisen pyjama party -Skipperin n. vuonna -90 ollessani itse n. 10v. Skipperillä oli ihana frillahame, joka muuttui baby doll -yömekoksi, kreppikiharoilla olevat hiukset ja pikkiä huulipunaa. Haaveilin tietysti kaikista niistä amerikkalaistyylisistä pyjamabileistä, joita mielikuvituksessani itsekin tulisin teini-ikäisenä muka viettämään!

:D

Ah, miten tuttua! Me jopa pidettiin noita pyjamabileitä kavereiden kanssa, kun oltiin just jotain 10-12v. :D Vaihdettiin yöpuvut jo hyvissä ajoin joskus iltapäivällä ja sängyllä istuttiin ja syötiin karkkia. Välillä katsottiin videoilta nauhoitettuja musavideoita ja matkittiin tanssikuvoita. :D

Vierailija
36/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pocahontas-barbie.

Vierailija
37/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superstar Barbie! Piti oikein ettiä kuva siitä, noi korvikset oli ihan uskomattoman hienot..Oi niitä aikoja <3

https://www.flickr.com/photos/89692109@N04/14183571444

Vierailija
38/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro. 14 jatkaa:

Leikin barbeilla lapsena ihan maanisesti monen vuoden ajan, mm. suunnittelin ja rakennutin isovanhemmillani vanerista monikerroksisen talon (lue: kartanon) barbeilleni, joka vei neljäsosan huoneestani. Mutta joo, siis nukke johon eniten samastuin oli Skipper, Barbien pikkusisko. Sain sellaisen pyjama party -Skipperin n. vuonna -90 ollessani itse n. 10v. Skipperillä oli ihana frillahame, joka muuttui baby doll -yömekoksi, kreppikiharoilla olevat hiukset ja pikkiä huulipunaa. Haaveilin tietysti kaikista niistä amerikkalaistyylisistä pyjamabileistä, joita mielikuvituksessani itsekin tulisin teini-ikäisenä muka viettämään!

:D

Ah, miten tuttua! Me jopa pidettiin noita pyjamabileitä kavereiden kanssa, kun oltiin just jotain 10-12v. :D Vaihdettiin yöpuvut jo hyvissä ajoin joskus iltapäivällä ja sängyllä istuttiin ja syötiin karkkia. Välillä katsottiin videoilta nauhoitettuja musavideoita ja matkittiin tanssikuvoita. :D

Kuulostaa ihanalta! Beverly Hillsissä Brendalla oli yhdessä alkupuolen episodissa kavereineen pyjamabileet, jotka olivat minusta cooleuden huipentuma :)

T. kommentoimasi

Vierailija
39/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtiloiste-Barbie

Oliko tää se, jonka tähtimekko loisti pimeässä? Mun kaverilla oli se ja olin tosi kade. Sillä oli muutenkin aina kaikki hienot uutuus barbiet. (En ole katkera, mutta kuitenkin... ;)

Vierailija
40/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli sellanen punatukkainen ja pisamainen barbi, jolla oli lasketteluvehkeet. Se oli ihan ykkös ihana. Sit kerran sain tummaihoisen nätin barbin ja sekin oli ihan lemppari. Hassuu et kiinnitin huomioo sen ihon väriin vasta aikuisena kun näin sen pitkästä aikaa. Sitä ennen se oli vaan nätti lempibarbi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän