Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sun lempi barbi pienenä?

Vierailija
07.10.2016 |

?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit oli niitä Barbin pikkusisko Shelly-nukkeja. Niitä on 14, vieläkin tallella. Ja muita suosikkeja oli Ballerina Teresa: http://images.replacements.com/images/images2/china/C/P0000326928S0002T2.jpg 

Se taipui niin monesta kohtaa.

Ja sitten tällainen pyöräilevä liila-asuinen: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/oJoAAOSwKtlWhJMv/$_1.JPG?set_id=880000500F En ole varma oliko sen värisiä Suomessa, vanhemmat toi sen ulkomailta <3

Vierailija
82/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka Barbie <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäisen barbien naapurin tytön äidiltä. Jotenkin ihan käsittämätöntä, että ulkomailta toi naapurin penskalle tämmöisen kalliin nuken jolla taipui jalatkin ja kaikki? En tiedä oliko vanhempani mitenkään osallisina, normaalistihan ostin jopa omat liikuntavälineet eikä vaatteitakaan ollut. Eikä minulla ainakaan ollut barbieista tietoakaan silloin 80-luvun alussa tai milloinka nyt sen nuken sainkaan.

Vierailija
84/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sellai jonka mekossa oli pimeässä loistavia tähtiä. Se oli niiin unelma

Vierailija
85/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra

Vierailija
86/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella pettynyt kun huomasin ettei tytön barbeille ostetut vaatteet mahtuneet mun vanhoille barbeille. :D

Sen lisäksi barbien materiaalia on tosi halvan oloista nykyää. Ohutta, kovaa muovia, edes polvet ei liiku enää jollei osta erikseen jotain supernivelyogabarbia..

Vierailija
87/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 90-luvun alussa taitoluistelubarbien ja kenin. Ne oli aika lempparit! 

Vierailija
88/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sellai jonka mekossa oli pimeässä loistavia tähtiä. Se oli niiin unelma

Mulla oli sellanen discobarbie, jolla oli violetti farkkuasu, jossa oli kans jotain pimeässä hohtavia tähtiä ja palloja. 

Vierailija
89/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=day+to+night+barbie&client=safari&hl=fi-…

Mulla oli tuo jakkupukubarbie. Nimensä oli muuten Kristiina Aho :) Oliko teidän muiden barbeilla nimiä?

Vierailija
90/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbling mermaid barbie 11351728533_55db09d408_b.jpg ja se Esmeralda, jolla oli se tamburiini. Harmittaa, kun se tamburiini hukkui :( Lisäksi mulla oli Mulan, jolle sai kylmällä tai kuumalla vedellä joko meikin tai meikin pois.

Vierailija
91/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bubbling mermaid barbie 11351728533_55db09d408_b.jpg ja se Esmeralda, jolla oli se tamburiini. Harmittaa, kun se tamburiini hukkui :( Lisäksi mulla oli Mulan, jolle sai kylmällä tai kuumalla vedellä joko meikin tai meikin pois.

Höh, mokasin linkin kanssa. Siis

https://c2.staticflickr.com/4/3702/11351728533_55db09d408_b.jpg

Vierailija
92/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://ift.tt/1S0zDH7

Mulla oli toi vaalea ja siskolla tumma 😃

Sitten oli persikkabarbie! Se oli mun suosikki mutta sitten leikkasin sen hiukset polkaksi ja se meni pilalle 😒

Persikkabarbie! Ihan olin unohtanut. Mun kaverilla oli se ja se oli niin hieno! Aina meni melkein tappeluksi, että kuka sillä saa leikkiä.

Ja vähänkö nousi katkeruus potenssiin sata tuon tähtiloiste-barbi videon nähtyäni, kun en sitä ikinä saanut. Vielä joku päivä mä ostan sellaisen!!

Niin sitä pitää :) Mulla on lapsuudesta jäänyt ikuinen katkeruus,kun en omistanut yhtään Keniä.Pari halpismiesbarbia oli joskus,enimmäkseen naisbarbit joutuivat esittämään myös miehiä mun leikeissä.Olen aikuisiällä ostanut itselleni pari Disney-prinssiä,kun ne oli paljon hotimpia kuin Ken.

Vierailija
93/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=day+to+night+barbie&client=safari&hl=fi-…

Mulla oli tuo jakkupukubarbie. Nimensä oli muuten Kristiina Aho :) Oliko teidän muiden barbeilla nimiä?

Tietysti barbeilla oli nimet! Barbitalossa asui vuosikausia sama perhe, ja lisäksi oli pienempi talo jossa asui toinen perhe. Kaverilla oli joka kerta erilainen leikki ja eri nimet.

Vierailija
94/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarinna Sissi barbie, oli mielestäni niin kaunis.

Muistinpa tässä useaan kertaan mainittuihin Pocahontakseen ja Hulahula barbiin liittyvän leikin, jossa he olivat lesbopari ja saivat kymmenia lapsia. :D Lisäksi muistuu mieleen Ken, jolta pystyi ajamaan parran ja jolla tukka hapsotti pitkänä vähän miten sattuu, muistutti lapsena mielestäni jotenkin Uuno Turhapuroa...

Vierailija
95/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistinpa tässä useaan kertaan mainittuihin Pocahontakseen ja Hulahula barbiin liittyvän leikin, jossa he olivat lesbopari ja saivat kymmenia lapsia. :D Lisäksi muistuu mieleen Ken, jolta pystyi ajamaan parran ja jolla tukka hapsotti pitkänä vähän miten sattuu, muistutti lapsena mielestäni jotenkin Uuno Turhapuroa...

Mun barbileikeissä oli jostain syystä aina vain äiti ja lapsi/lapsia.

Olen kuullut jossain parranajo-Kenistä,onko sellainen siis oikeasti ollut olemassa? Kuinka se toimi? Ja oliko joskus barbi,jolle sai tehtyä hiustenpidennyksiä,siis sai leikattua tukan moneen kertaan,vai muistanko omiani?

Vierailija
96/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jossain parranajo-Kenistä,onko sellainen siis oikeasti ollut olemassa? Kuinka se toimi? Ja oliko joskus barbi,jolle sai tehtyä hiustenpidennyksiä,siis sai leikattua tukan moneen kertaan,vai muistanko omiani?

Shaving Fun Ken... oh god xD : https://www.youtube.com/watch?v=ugWmE5Nkj3g

97/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla oli vauva mahassa ja mahan sai käännettyä myös litteäksi. Haaveilin äitiydestä hiekkalaatikkoikäisestä asti.

Vierailija
98/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubble Fairy! Sinisenä, aivan ihana.

Vierailija
99/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaving Fun Ken... oh god xD : https://www.youtube.com/watch?v=ugWmE5Nkj3g

Ihana renttu-Ken! :D Ja seuraava video oli se hiuspidennysbarbi,jollaista en myöskään saanut,barbit jäi pulipäiksi kun parturoin ne.Kauhean houkuttelevia muuten vieläkin nuo barbimainokset! 

Vierailija
100/124 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odette joutsenlammesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme