Oletko työajalla Vauva-palstalla?
Kommentit (28)
Kyllä, ainoastaan työajalla!
Asiakkaiden "välissä"
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden "välissä"
Oletko gynekologi?
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden "välissä"
Nyt vittu lääkäri töihin siitä! Teidän laiskottelun takia meidän työttömien tukia lasketaan.
Tietysti. Ei kotona kehtaa, ettei muut näe. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden "välissä"
Nyt vittu lääkäri töihin siitä! Teidän laiskottelun takia meidän työttömien tukia lasketaan.
:) En nyt sentään lääkäri ole, asiakkaita voi olla kuulkaa muuallakin, eli asiakaspalveluhommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden "välissä"
:) En nyt sentään lääkäri ole, asiakkaita voi olla kuulkaa muuallakin, eli asiakaspalveluhommissa.
Terveydenhoitaja :)
Onko Vauva-palsta korvannut tupakkatauot?
Nyt olen. Olen amk-ope ja kerään juuri henkisesti voimia, että jaksaisin tarkistaa tentit....
Olen nyt töissä, mutta ei kannattaisi. Illalla täällä on hauskempia aloituksia.
No en todellakaan. Töissä on niin kiireistä, että hyvä jos kerkeän syödä. Yleensä en edes sitä.
No kuka täällä jaksaa ilmaiseks roikkua?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Töissä on niin kiireistä, että hyvä jos kerkeän syödä. Yleensä en edes sitä.
Ikävä työ sulla :(
Mulla on tosi kiva ja mielekäs työ jossa on myös välillä aikaa palstailla.
Olen, harjoittelen jo kikyä ajatellen miten kulutan 6-minuuttiseni per päivä tulevaisuudessa.
Joo, mutta olen yrittäjä eikä se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltäni. Nollaan joskus aivoja tällä tavoin kesken työpäivän, tai jos on pakollinen tauko esim. materiaalia odotellessa, kuten nyt. Ei voi poiskaan lähteä koneen ääreltä kuin hetkeksi, koska se matsku voi tulla milloin vain ja on reagoitava nopeasti.
Olen tietenkin, toinen kone tekee hommia, tämä on hupikäyttöön.
t. nörtti
jos työajalla haukutte työttömiä vauvapalstalla, niin en voi sanoa muuta kuin haistakaa paska.
Jep