Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ku pitää parkkeerata viereen vaikka muualla tilaa????

Vierailija
07.10.2016 |

Yritän aina itse jättää auton vaikka kauemmaksi että olisi helpompi laittaa lapset autoon ja samalla suojatakin autoa. Mutta vaikka kuinka kauas jättää niin joku tunkee aina viereen vaikka tyhjiä paikkoja vaikka kuinka paljon!

Onko tämä jotain läheisyydenkaipuuta? Ymmärrään että jos kaikki paikat varattuja niin otetaan se mitä jäljellä, mutta meidän prismassa yleensä 60% paikoista tyhjinä...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän aina itse jättää auton vaikka kauemmaksi että olisi helpompi laittaa lapset autoon ja samalla suojatakin autoa. Mutta vaikka kuinka kauas jättää niin joku tunkee aina viereen vaikka tyhjiä paikkoja vaikka kuinka paljon!

Onko tämä jotain läheisyydenkaipuuta? Ymmärrään että jos kaikki paikat varattuja niin otetaan se mitä jäljellä, mutta meidän prismassa yleensä 60% paikoista tyhjinä...

Oletko vähän typerä?

Vierailija
2/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pienet kolhut noin paljon pelottaa, niin kannataisiko mennä jollain muulla keinolla sinne kauppaan. En voi ymmärtää ihmisiä joille auto pyhempääkin pyhempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaisit, niin mahtuisit paremmin.

Vierailija
4/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumasielu.

Vierailija
5/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän typerä?

Miksi AP olisi typerä? Jaksaisitko vaivautua hieman avaamaan?

Vierailija
6/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän typerä?

Kukaan ei omista parkkiruutuja pysäköidä saa minne haluaa.

Vierailija
7/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Siksi parkkeeran nykysin aina perhepaikalle jos on vapaana ja myös silloin kun asioin yksin. 2 paikan päälle ei ihan viitsi vielä laittaa, mutta jos kolhujen määrä kasvaa niin ryhdyn myös siihen. Ei toisten omaisuutta saisi tuhota.

Vierailija
8/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy aina noin. Aina on autoni oikealla puolella noin 40 cm etäisyydellä auto, kun tulen kaupasta. Toki vieressään useampi tyhjä ruutu. Näin täällä maallakin se onnistuu.

Vierailija
10/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän typerä?

Kukaan ei omista parkkiruutuja pysäköidä saa minne haluaa.

Ei omista ei mutta jos rivissä on 30 paikkaa ja siinä keskellä on 1 auto, niin miksi ajatte siihen viereiseen ruutuun?

Vierailija
11/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ämmä tempoi ovensa auki niin että kolahti mun autoon vitun lujaa vaikka olin ihan oikein parkkeerannu. Ei huomannu et olin autos.. No minäpä temmoin takasi ja näytin keskaria eukolle, juuri olivat lähdössä. Ämmä jäi suu auki tuijottaa! Tais hävettää

Vierailija
12/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2672648/sina-joka-parkkeeraat-usein-auto…

Tämä asia käytiin jo läpi viikko sitten.

Kuinka paljon sö oikein istut palstalla?

Vierailija
13/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska voi parkkeerata minnekkä haluaa ei siitä toinen voi mieltään pahoittaa.

Vierailija
14/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmasti autosi nähdessään myös ihmettelee, miksi pitää parkkeerata niin kauas, vaikka lähempänäkin on tilaa. Hän ei kuitenkaan sekoa siitä ja tee aloitusta vauvalehden palstalle.

Yksi mieleeni tuleva syy mainitsemallesi ilmiölle on se, että seuraava pysäköijä yrittää varmistaa itselleen tilan nousta autoon, kun pystyy itse jättämään sopivan välin sinun autoosi. Näin hän tosin ottaa valtavan riskin, koska olethan jo saattanut lähteä ennen hänen paluutaan ja joku muu on ehtinyt pysäköidä aivan iholle.

Vierailija
15/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa huomattu täälläkin. Ja usein menee vielä niin että hienon auton viereen tungetaan aina joku kosla. Luulen että tahallaan ajavat siihen ja vähän kopauttavat ovella kylkeen kun ovat kateellisia.

Vierailija
16/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pienet kolhut noin paljon pelottaa, niin kannataisiko mennä jollain muulla keinolla sinne kauppaan. En voi ymmärtää ihmisiä joille auto pyhempääkin pyhempi...

Siinä autossa on kiinni kaksion hinnan verran. Tunnesidettä ei siihen ole, mutta totta hitossa haluan jälleen myyntiarvon säilyvän vaikka kyse on käyttöesiinestä. 

Ja on se oman egonjatke, vaikka mies en olekaan. Ajomukavuus ja turvallisuus tulee vaan sen jatkee lisäksi.

Pysäköi kahden ruudut keskelle, se ei ole laitonta. Auto silloinkin pysäköitynä niille osoitetuilla paikoilla. Kovasti mammat täällä uhoaa silti siihen kylkeen pysäköivänsä, mutta ei ne IRL kehtaa. ;)

Vierailija
17/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo kolhut harmittaa kun maalaus maksaa enemmän kuin se rottelo josta ne tuli. Pitäisi olla jaettu parkkipaikat jotenkin auton arvon mukaisesti...

Vierailija
18/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysäköi kahden ruudut keskelle, se ei ole laitonta. Auto silloinkin pysäköitynä niille osoitetuilla paikoilla. Kovasti mammat täällä uhoaa silti siihen kylkeen pysäköivänsä, mutta ei ne IRL kehtaa. ;)

Onko näin? Jos on niin alan heti tekemään noin

Vierailija
19/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi joskus ihan katsoa mitä siellä parkkipaikalla tapahtuu. Parkkeerata auto ja mennä väijyyn johonkin lähelle. Ottaa videota ja sitten jos joku kolhii niin paikan päälle ja kertomaan että nyt joudut korvaamaan. Todisteetkin löytyy. 

Tämä on varmaan ainoa keino siihen että ihmiset oppivat käyttäytymään...

Vierailija
20/37 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä ihmiset ovat typeriä. Muuta syytä ei ole. Vaikka miten alapeukutatte, ajattelen aina tällaisen liimautuja-pysäköijän nähdessäni säälivästi, että siinä on taas joku ääliö liikenteessä. Onnenkantamoisella saanut joskus ajokorttinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi