Oletko työajalla Vauva-palstalla?
Kommentit (28)
Olen työajalla. Tosin yrittäjä, joten en loisi muiden veronmaksajien rahoilla. Oikeudenkäynti tälle päivälle jo takana ja nyt teen tympeetä alv-tilitystä kirjanpitäjälle. Sen jälkeen vielä yksi homma ja pari puhelua, sitten punaviiniä ja viikonloppua kohti.
Fatalji
En. Ei meillä oo ees tietokoneita töissä ja omat älylaitteenikin jätän suosiolla narikkaan ja käytän työpuhelimena ikivanhaa Nokialaista peruskännykkää.
En. Mulla on tänään iltavuoro töissä!
Työajalla saatan joskus hyvin harvoin käydä TAUOLLA täällä, mutta se on kyllä harvinaista. En mitenkään säännöllisesti todellakaan.
Joo, tämä verkkokeskustelu kuuluu osittain työnkuvaani.
Vierailija kirjoitti:
jos työajalla haukutte työttömiä vauvapalstalla, niin en voi sanoa muuta kuin haistakaa paska.
Tarkoitatko siis, että minä en saisi työaikana käydä täällä? Itse tiedän kuinka vaikea tilanne työttömillä on enkä ikinä hauku heitä, näinä päivinä harvan työpaikka on turvattu. Minusta on ikävää jos täällä joku anonyymina huutelee.
Mutta jos tällä tarkoitetaan sitä, että työajalla ei saisi käydä vauvapalstalla niin minun työnkuva on sellainen, että kun on kiire niin silloin ei vessassa ehdi käydä mutta välillä kun on niin hiljaista ja kaikki hommat tehty, niin olen täällä koska tunnit täytyy tulla täyteen.
Ei kukaan tee työajalla muuta kuin töitä. Minä leimaan itseni ulos aina kun palstailen, facetan tai notkun muuten netissä, ninn nytkin. Et kai edes kuvittele, että me varastamme työnantajalta. Johan Marx määritteli asian niin, että työntekijä myy vapaa-aikaansa tuotantovälineiden omistajille. Jos työajasta maksetaan palkkaa, sen käyttäminen omiin harrastuksiin on varastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos työajalla haukutte työttömiä vauvapalstalla, niin en voi sanoa muuta kuin haistakaa paska.
Tarkoitatko siis, että minä en saisi työaikana käydä täällä? Itse tiedän kuinka vaikea tilanne työttömillä on enkä ikinä hauku heitä, näinä päivinä harvan työpaikka on turvattu. Minusta on ikävää jos täällä joku anonyymina huutelee.
Mutta jos tällä tarkoitetaan sitä, että työajalla ei saisi käydä vauvapalstalla niin minun työnkuva on sellainen, että kun on kiire niin silloin ei vessassa ehdi käydä mutta välillä kun on niin hiljaista ja kaikki hommat tehty, niin olen täällä koska tunnit täytyy tulla täyteen.
En tarkoita, vaan tarkoitan mitä kirjoitin: haistakaa paska te, jotka haukutte työttömiä netissä työajalla.
Kivan alentuvainen olet