Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kuin pikkukakara :(

Vierailija
07.10.2016 |

Kylläpä rupeekin ottaan päähän miehen käytös!! Hän on kuin mikäkin pikkulapsi. Mä olen jäänyt työttömäksi ja mies käy töissä, työt hänellä alkaa yhdeksältä arkipäivinä. Joka aamu mun pitää herättää tuo töihin, muuten nukkuu puolille päivin oikein tyytyväisenä. Hän on kuitenkin isänsä firmassa töissä, ja hän menee töihin vähän miten sattuu. Ei herää millään, täytyy huutaa ja karjua ja ravistella että yhtään mitään tapahtuu. Aamupalaksi tein tänään valmiiksi munakkaan ja omenalohkoja. Lisäksi odotti kahvit ja vitamiiniporetabletit ja eilistä jälkiruokaa. Vihdoin kun sain miehen ylös, hän käveli keittiöön ja katsoi aamupalaa, kysyi onko se toi ja tokaisi että hyi vittu. Söi munakkaasta yhden haarukallisen ja joi kahvin ja häipyi ovet paukkuen. Kyllä taas arvosti mun tekemisiä hänelle.

Hän ei tee kotitöitä, mä kokkaan käyn kaupassa, siivoan, pyykkään jne. Pakkaan myös hänen treenivaatteensa, kun hän lähtee treenaamaan. Ei kehu mua, heittää musta vaan vitsillä kaikkea että olen possu ja läskikasa ynnä muuta mukavaa.

Ihankuin asuisin pikkulapsen kanssa, rakastan mun miestä, mutta toi hänen käytös on ihan ala-arvoista jo. Lasta ollaan yritetty, mutta onneksi ei ole vielä tärpännyt, koska nyt tuli eroajatukset mieleen. En oikein tiedä mitä tehdä...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun asiasta on keskusteltu?

Ei edes puhu asiasta, kun mainitsen tästä hänelle, vastaus on aina että ovi on tossa aina saat lähteä jos haluat. Täytyypä muuten tehdä niin, että puhun asiasta hänelle, jos vastaus on taas tuo sama, lähden ihan oikeasti koska sitä hän ei todellakaan osaa odottaa. Takaisin tulen pakkaamaan tavarani kun hän on töissä

Vierailija
22/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole vastuussa aikuisesta miehestä. Jos hän haluaa nukkua puolille päivin työpäivänä niin anna nukkua. Jos aikuinen mies ei osaa treenivaatteitaan itse ottaa mukaan, niin sit treenaa munasillaan jne. Lopeta tuommonen aikuisen ihmisen paapominen. Ja tuollaisen kanssa ei todellakaan kannata lisääntyä.

Niin, aloittajahan esim. sanoi että mies voi mennä töihin milloin haluaa. Miksi aloittaja siis repii miestä ylös aamuvarhaisella? Onko mies edes pyytänyt herättämään? Vai yrittääkö aloittaja vain tehdä itsensä tarpeelliseksi kun on työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Kukaan ei voi olla noin typerä (viitaten ap:en).

Vierailija
24/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole vastuussa aikuisesta miehestä. Jos hän haluaa nukkua puolille päivin työpäivänä niin anna nukkua. Jos aikuinen mies ei osaa treenivaatteitaan itse ottaa mukaan, niin sit treenaa munasillaan jne. Lopeta tuommonen aikuisen ihmisen paapominen. Ja tuollaisen kanssa ei todellakaan kannata lisääntyä.

Niin, aloittajahan esim. sanoi että mies voi mennä töihin milloin haluaa. Miksi aloittaja siis repii miestä ylös aamuvarhaisella? Onko mies edes pyytänyt herättämään? Vai yrittääkö aloittaja vain tehdä itsensä tarpeelliseksi kun on työtön?

Itse asiassa sanoin, että työt alkaa 9 mutta mies itse menee miten haluaa. Vissi ero. Eilen illalla mies sanoi, että hänen pitää lähteä kahdeksalta hakemaan kuormaa. No, aloin herättämään häntä varttia vaille kahdeksan. Ei mitään tapahtunut. Kello oli kymmenen yli kahdeksan kun mies nousi ylös, sanoin että hänen pitäisi mennä jo. Sanoi vain että eihän pidä. En minä sitä vaivaa näkisi herättää häntä jos ei tarvitse. Joten mua vähän loukkaa että väität mun itse teettävän itselleni hommaa. Kun se ei ole niin

Vierailija
25/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sanoin, että työt alkaa 9 mutta mies itse menee miten haluaa. Vissi ero. Eilen illalla mies sanoi, että hänen pitää lähteä kahdeksalta hakemaan kuormaa. No, aloin herättämään häntä varttia vaille kahdeksan. Ei mitään tapahtunut. Kello oli kymmenen yli kahdeksan kun mies nousi ylös, sanoin että hänen pitäisi mennä jo. Sanoi vain että eihän pidä. En minä sitä vaivaa näkisi herättää häntä jos ei tarvitse. Joten mua vähän loukkaa että väität mun itse teettävän itselleni hommaa. Kun se ei ole niin

Jos hän menee miten haluaa, eikö se tarkoita että hänen annetaan tehdä niin? Vai saako potkut myöhästelyn takia? Tuskin. Kyllä sinä itse teetät itselläsi hommaa kun leikit herätyskelloa vaikka se on jokaisen kännykässä. Ja tuo treenikassin pakkaaminen on sanalla sanoen naurettavaa touhua. Loukkaannu niin paljon kuin tahdot. On aivan typerää edes alkaa vahtia aikuisen ihmisen tekemisiä. En tajua miksi olet siihen ryhtynyt. Hanki se lemmikki niin saat muuta puuhaa.

Vierailija
26/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää, miehesi saa jossain vaiheessa isänsä firman ja silloin sitkeys palkitaan.

Vierailija
27/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan loukkauksena, kun kutsut häntä mieheksi.

Vierailija
28/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin kotiorja sä oot?  Läheisriippuvaisuutta tollasessa äijässä roikkuminen on eikä rakkautta. Sissus.

Vierailija
29/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee ajatus, että sun TARVITSEE herättää mies? Nimenomaan teetät itselleai hommaa, mitä muutakaan tuo on?! Anna nukkua, olla syömättä aamupalaa, olla ilman treenivaatteita. Kuulostaa siltä, ettei sun kannata sitä lasta hankki kenenkään muunkaan kanssa vielä vähään aikaan. Kasva ensin vähän, jooko? Ja mitä ikinä teetkin, niin tuollaisen kanssa ET lisäänny. Siitä tulee vain ongelmia!

Vierailija
30/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti eroa hänestä asap. Olen itse jumissa lasten kanssa hirveän, väkivaltaisen, kakaramaisen, huonosti käyttäytyvän ja ilkeän miehen kanssa. Älä missään nimessä hanki hänen kanssaan lapsia. Jos saatte lapsen, luvassa on perhehelvetti. Hanki jatkossa vastuullisempi mies.

T. Been there, done that

Vierailija
31/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v*tussa sä kohtelet miestä, kuin lasta? En todellakaan herättelisi aikuista miestä joka aamu, ellen oikeasti huomaa, että herätyskello on jäänyt laittamatta tms., aamupalaksi voisin laittaa leivät esille ja keittää kahvin, jos siis otan itsekin. Jos mieheni kerran sanoisi "hyi vittu" tekemästäni ruuasta, niin valehtelematta heittäisin kattilan päin näköä ja tekisin selväksi, että jompi kumpi lähtee pois.

Vierailija
32/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tai lainaa kaverilta muutama lasten astia ja pilko siihen ruoka valmiiksi suupaloiksi. Pakkaa treenikassiin myös lasten (huppu)pyyhe.

Vierailija
33/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tai lainaa kaverilta muutama lasten astia ja pilko siihen ruoka valmiiksi suupaloiksi. Pakkaa treenikassiin myös lasten (huppu)pyyhe.

Joo, ja palautusjuoma tuttipulloon. :)

Vierailija
34/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun asiasta on keskusteltu?

Ei edes puhu asiasta, kun mainitsen tästä hänelle, vastaus on aina että ovi on tossa aina saat lähteä jos haluat. Täytyypä muuten tehdä niin, että puhun asiasta hänelle, jos vastaus on taas tuo sama, lähden ihan oikeasti koska sitä hän ei todellakaan osaa odottaa. Takaisin tulen pakkaamaan tavarani kun hän on töissä

Mä sydämestäni toivon, että sä teet näin. Ihan oikeasti, sä ansaitset oikeas miehen.

Tiedän mitä on olla huonossa suhteessa, jossa mies käyttäytyy kuin mulkku ja itse myötäilen vain. Luulin, että en koskaan löydä uutta miestä ja alistuin kynnysmatoksi.

3,5 vuotta mä jaksoin, ja sitten eräänä päivänä mun mitta yksinkertaisesti tuli täyteen. Sanoin miehelle, että en halua enää jatkaa, ja se kevyt tunne oli ihan sanoinkuvaamattonan ihana kun mies ovet paukkuen lähti.

Nyt mulla on ihana mies, lapset ja talo. Päivääkään en kadu exän jättämistä. Mulla oli vain huono itsetunto, joka vain huononi exän temppujen myötä.

Päätös on vaikea, mutta ei se paremmaksi muutu.

Vierailija
35/35 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioiko ap miehesi sinua koskaan mitenkään? Tekeekö välillä ruokaa tai siivoaa pyytämättä. Jos ei, niin eroaisin. Vastavuoroisuus on tärkeää parisuhteessa, jotta se kestää.

Tuo haukkuminen ja vituttelu on kyllä aivan kuin lellityn kakaran käytöstä. Älä jää suhteeseen kuuntelemaan haukkuja, vuosien saatossa se käy mielenterveyden päälle.

Ei kyllä voi edes mieheksi kutsua tuota "miestä". On tainnut aina saada kaiken äitiltä ja isiltä työpaikkaa myöten. Kotiinkin on löytynyt orja, jota voi kohdella kuin paskaa. Miksi mies muuttuisi, kun kaikki palvelu hänelle pelaa?

Lopeta välittömästi kaikki miehen paapominen ja vaadi muutosta. Jos ei muutu, lähde!