Cheek: "En halua vaimoa baareista"
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]
Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä nyt mammat selittelee miten on käynyt baarissa mutta ei kuitenkaan joka ilta tai viikonloppu - kerran vuodessa vaan ja ollaan niin hyvää ihmistä ja pitkässä suhteessa vaimona.
Miksi ei voi hyväksyä, että Cheek EI halua baarissa käyvää naista? Baarista ei löydy hänen mielestään vaimomateriaalia. Se on hänen kriteerinsä johon hänellä on kaikki oikeus, joten sallittakoon se Cheekille.
Eihän mammat sitä voi sallia. Kyllä se on niin, että vauvapalstan kuuluu asettaa ne kriteerit kohdilleen, koska Cheek on itse asettanut ne täysin väärin.
Vauvapalstan mielipide on joustava. Milloin mitäkin, kunhan se on naisen. Ja aina oikeassa, paitsi miehen, joka ei ole feministi. Jolloin aina väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä nyt mammat selittelee miten on käynyt baarissa mutta ei kuitenkaan joka ilta tai viikonloppu - kerran vuodessa vaan ja ollaan niin hyvää ihmistä ja pitkässä suhteessa vaimona.
Miksi ei voi hyväksyä, että Cheek EI halua baarissa käyvää naista? Baarista ei löydy hänen mielestään vaimomateriaalia. Se on hänen kriteerinsä johon hänellä on kaikki oikeus, joten sallittakoon se Cheekille.
Juuri näin. Baarinaiset ovat huvia ja koeajoa varten. Vaimot löytyvät useimmiten lenkkipolulta, kirjastosta ja yliopistolta, sen kaltaisista paikoista.
Tietenkin menevä mies haluaa, että vaimo on itseä kunnollisempi. Itsestään selvyys, näinhän tämä asia on aina ollut.
Miten ihmeessä jollekin tulee vielä 2010-luvulla yllätyksenä, että vaimomatskun ja hupimatskun kriteerit ovat täysin erilaiset?
Varmaan suurin osa pitkistä parisuhteista on saanut alkunsa baareista. :)
Ns. menevät miehet eivät taida parisuhteisiin ylipäätään päätyä.
Mitä helvettiä tämä ketju? Taas sallitaan miehen täysin vastakkaiset kriteerit. Miehet niitä naisia panevat ja näin neitsyet vähenevät. Olette tyhmiä akat, jos suostutte pikkukilttipilluiksi miehillenne joka käy koko ajan huorissa. Ai niin tehän syytätte prostituoitua ettekä miestä :D.
Voisitte edes olla loogisia. Cheek puhuu biiseillään irtosuhteista ja panemisesta, mutta naisen on oltava puolineitsyt kotiäiti. Ei ihme että kaikki tuntemani vaimot ovat niin tyhmiä, suostuvat itse huijatuiksi. Jos mies panee, niin on ihan turha ruikuttaa mitään kunnollista naista.
Naiset eivät edes osaa pitää omia puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieki oon ollunna.
Mie oon ollunna jatkoloilla piian kaa,
sit mie oon ollunna yhen miss lankajärven kaa,
sit mie oon pannunna yhtä pirittaa, sit meil oli jatkoloilla mervi ja mara , ne on malliloita.
Miepä kirijootan kirjasen kenen kans mie oon ollunna ja milt miusta ontuntunna miun ravintolauran aikoinna. ja mitä mie oon niinko miettinynnä.
Mie uson et kaikkia kiinnostaa miun ahistukset ku mie huuvan akkunat huuruhun kun miuta vituttaapi välillä mie mänen sikijöksi permannolle että vittuun kaik.Mie kuvvailen miun elämää koska miun ajatukset pyörrii miun egoini ympärillä, mie tiiän jotta mie oon kiinnostava ja kaik mitä miulle tapahtuu on JOU!
:D
Osittain samat näkemykset sekä tuntemukset kuin Jarellakin, vaikka ikäeroa 10 vuotta. Paljon kuitenkin erilaisuuttakin. Ehdottomasti suomen tyylikkäin mies ja siitä meikä tykkää, kun mies panostaa pukeutumiseen. Muistan Suomessa asuessani vielä kuinka treffeille miehet pukeutuivat aina huppariin. Hyi...
Viihdemaailmasta on kokemuksia todella vähän, kun kokeilin 10 vuotta sitten mallina olemista, mutta näin jälkeen päin voin vain todeta, että musta ei olisi keikkumaan joka viikko VIP-bileissä tai katsomaan itseäni muun kuin työn takia lehtien suvuilla.
Sääli, että asun ulkomailla..
Vierailija kirjoitti:
Osittain samat näkemykset sekä tuntemukset kuin Jarellakin, vaikka ikäeroa 10 vuotta. Paljon kuitenkin erilaisuuttakin. Ehdottomasti suomen tyylikkäin mies ja siitä meikä tykkää, kun mies panostaa pukeutumiseen. Muistan Suomessa asuessani vielä kuinka treffeille miehet pukeutuivat aina huppariin. Hyi...
Viihdemaailmasta on kokemuksia todella vähän, kun kokeilin 10 vuotta sitten mallina olemista, mutta näin jälkeen päin voin vain todeta, että musta ei olisi keikkumaan joka viikko VIP-bileissä tai katsomaan itseäni muun kuin työn takia lehtien suvuilla.
Sääli, että asun ulkomailla..
joo, aivan helvetinmoinen sääli tosissaan.
Mies-sanasta tulee mieleen joku Tommi Korpela, Antti Reini tai edesmennyt Pekka Valkeejärvi.
Mutta ne ei tainnu liiemmin huudella naisasioistaan, kaikkein viimeksi naista alentavaan tyyliin. Siitä erottaa miehet pojista että ne arvostaa naista, oli tilanne mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olipa kerran elämänkertakirja kuin kolmetoistavuotiaan pissiksen näppikseltä...
Eikös se ole hesarin toimittajan kirjoittama?
oisko Aaltonen ,Rumban toimittajia?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne jotka on erehtyny kännissä jatkoille jonkun hölösuu-ällön luo kotibileisiin eivät siis ole vaimomatskuu? Voi älkää nyt viitsikö. Jotain piia varmaan vituttaa tällä hetkellä rankemman kautta.
No jos ne on yli 22v ja kännissä eksyilee, niin ainakin voi vähän ihmetellä.
Tämä linjaus siis piti Jaren osalta. Hyvä Jare! Pisteet nousi!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Tästä tulee suurempi uutinen kuin Niinistöjen lapsi. Pikku-Sale ja Pikku-Jare menevät samaan tarhaan.
kerrankin asiaaa cheekkikseltä
rockari haluaa kotirouvan eikä mitään biletissiä joka haluaa vain että miehet ihailevat äntä eikä osaa sitoutua mihinkänä saati lasten tekoo ja kasvtakukseen
tosin cheekkis ei ole rokkari eikä edes muusikko vaan pelle eli maalaisjussi olisi hyvä ammatti hänellekin,, muuten oikea asenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Tästä tulee suurempi uutinen kuin Niinistöjen lapsi. Pikku-Sale ja Pikku-Jare menevät samaan tarhaan.
Mikä juttu tää on? Kuka sille nyt lasta jo odottaa?
Viimeks vuosi sitten oli kans juoruja liikkeellä, että Cheekistä olis tulossa isä. Ei tainnut tulla silloinkaan, joten tuskin nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa on sovinismia??? Meillä minä menen ja mies ei ja olen oikein tyytyväinen tähän. Kumpikin on. Tekeekö se minusta miesvihaajan? Toivotteko aina samanlaisia ominaisuuksia puolisoilta kuin mitä teillä itsellänne on? Ja jos ette, niin miksei cheek sais?
Nimenomaan. Sama meillä! Toimii paremmin kuin hyvin -varsinkin kun on lapsia. Ymmärrän täysin cheekiä, mutta ihmiset on kaksinaismoralisteja. Kukaan ei ole minua leimannut vielä miksikään... Kyllähän äipän täytyy saada mennä ja omaa aikaa. Mieheltä sama olisi sovinismia.
Vierailija kirjoitti:
Viimeks vuosi sitten oli kans juoruja liikkeellä, että Cheekistä olis tulossa isä. Ei tainnut tulla silloinkaan, joten tuskin nytkään.
En muista tota vuos sitten juttua, mutta nyt on kuitenkin spekulaatioissa nimi, jolla ei kovin montaa kaveria fb:ssä ja yks niistä on Jare, ja molemmilla lomakuvia samasta maasta viime vuonna yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tota vuos sitten juttua, mutta nyt on kuitenkin spekulaatioissa nimi, jolla ei kovin montaa kaveria fb:ssä ja yks niistä on Jare, ja molemmilla lomakuvia samasta maasta viime vuonna yhtaikaa.
Olihan siitä eräästäkin nuoresta neidosta nimi tiedossa, jonka kanssa Jare pari vuotta sitten kuljeskeli pitkin Töölöä ja odottivat muka lasta. Tuulesta temmattu juttu oli myös silloin.
Nyt tyttis muutti fb:n salaiseksi. Päivällä vielä näky. <3
Cheekiltä löytyy rahaa ja statusta saada tasokas nuori nainen joka ei anna ekoilla Tinder-treffeillä, oli hän sitten itse baarilutka tai ei.