Cheek: "En halua vaimoa baareista"
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]
Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Kommentit (285)
Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä yli kymmenen vuotta ja baarista löysimme toisemme. Nykyään olemme absolutisteja eivätkä baarit enää kiinnosta. Että ei se baari tai yökerho niin paha paikka ole, hauskaahan sinne mennään pitämään:)
Huvittaa Pia Lambergin suutahtaminen "salaisuuden" paljastamisesta. Tseekkihän suoraan tuli kertoneeksi ettei Pian kanssa oltu missään muualla kuin kämpässä. Et sellainen "suhde":D Eipä moni nainen halua että miehet kertovat julkisesti että oli vaan lyhyt panosuhde. Jäätävän kauniinkin voi mieltää monella eri tavalla.
Kamalaa sontaa kyllä tseekin tselitykset muuten. Ihan kakaran tasolla.
Ja kukahan kunnollinen nainen tuollaisen miehen oikeesti haluaisi? :D Saa varmaan etsiä aina kauan jos ne bilehileet ei kelpaa, sillä nehän ne tuollaista bilehilemiestä haluaa, tavalliset kunnolliset naiset ei halua kaikkien kanssa touhuillutta urpoa kuten cheek. :D
Vierailija kirjoitti:
olipa kerran elämänkertakirja kuin kolmetoistavuotiaan pissiksen näppikseltä...
Eikös se ole hesarin toimittajan kirjoittama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta kuulostaa et Cheek oli niistä mallinhommista ynnä muista sairaanloisen mustasukkainen, ja siksi se suhde päättyi. Siksi se myös nauttii noista "baarinaisista", ei kykene sitoutumaan (kun ei tahdo pysyä uskollisena) ja ei tahdo et kumppani hilluu baareissa tai toimii mallina.
Haluaa ilmeisesti kauniin nuken nyrkin ja hellan väliin ja juosta itse ulkona kuten ennenkin. Mikä saalis.
toivottavasti et sepitä näitä olettamuksiasi faktoina missään.
En tietenkään, tuo nyt oli vain asia joka mulle tuli tästä mieleen. Kyllähän mustasukkaisuutta on muiden kohdalta ollut kovastikin taustalla, samoin haastatteluissa on tullut ilmi että ne hänen mukaansa kaikki pettää. Aika pessimistinen näkemys. Jos sille antaa periksi parisuhteessa, muuttuu se mustasukkaisuudeksi.
Jos löytää naisen baarista, se ei tarkoita, että se ravaisi siellä koko ajan! Kyllä minäkin 18-vuotiaana vietin villiä aikaa ja kävin todella usein viihteellä. Nykyisen mieheni tapasin kun olin 20 ja nyt neljän vuoden jälkeen en käy kuin ehkä kerran vuodessa mieheni kanssa jossain. Eikä huvitakkaan mennä baareihin. Ja koen olevani ihan vaimomateriaalia.
No, kaipa kukin saa jahdata just sellaista unelmaa kuin haluaa. Tavallaan tuon kyllä ymmärtää, kun miettii, millaisia mimmejä siellä bailatessa Cheekin ympärillä pörrää. Enimmäkseen varmaan aika pinnallisia julkkistyrkkyjä, siis myös naistähdillä miespuolisia sellaisia.
Eli ei se ole mitään normaalia elämää, jota työkseen keikkailevakin varmaan välillä kaipaa.
Epäilen, että normimimmit eivät edes bailatessaan käyttäydy samalla lailla kuin Cheekin ympärillä pörräävät groupiet.
Mutt toinen juttu sitten on, haluaako kukaan normaali nainen itselleen miestä, joka keikkailee ympäri maata suuren osan vuodesta ja katsoo oikeudekseen keikoilla pörrätä baareissa ja bailata, niiden groupieiden kanssa. Minä en ainakaan haluaisi.
Joten lykkyö vain tuon yhtälön ratkaisussa..
Kyllä mäkin halusin aikoinani miehen joka on kuin vastakohtani. Ja suhde on toiminut yli 20 vuotta. Kaikilla on omat kriteerinsä
Mä taas en ole koskaan lähtenyt baarista kenenkään matkaan, siellä tuli käytyä aikanaan ihan muussa kuin seuranhakumielessä. Mun miehet on löytyneet töistä tai harrastuksista, haluan tutustua ihmisiin selvin päin. Nyt on takana jo toistakymmentä vuotta aviota työpaikkaromanssin kanssa, jolla on samantyyppinen ajatusmaailma.
Eiköhän se Keekkikin vielä omansa löydä.
Huvittavaa, kuinka täällä nyt mammat selittelee miten on käynyt baarissa mutta ei kuitenkaan joka ilta tai viikonloppu - kerran vuodessa vaan ja ollaan niin hyvää ihmistä ja pitkässä suhteessa vaimona.
Miksi ei voi hyväksyä, että Cheek EI halua baarissa käyvää naista? Baarista ei löydy hänen mielestään vaimomateriaalia. Se on hänen kriteerinsä johon hänellä on kaikki oikeus, joten sallittakoon se Cheekille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jollekulle yllätyksenä, että tsiikki on epälooginen sovinisti?!
Terveisin Namun vakityrkky.
Profilointisi valitettavasti epäonnistui. :)
Vierailija kirjoitti:
Cheek ei halua mitään baarilutkaa.
Aika jännä, kun cheek itse on mitä saastaisin baarilutka.
Noilla elämäntavoilla on pakko olla ainakin visvasyylä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä nyt mammat selittelee miten on käynyt baarissa mutta ei kuitenkaan joka ilta tai viikonloppu - kerran vuodessa vaan ja ollaan niin hyvää ihmistä ja pitkässä suhteessa vaimona.
Miksi ei voi hyväksyä, että Cheek EI halua baarissa käyvää naista? Baarista ei löydy hänen mielestään vaimomateriaalia. Se on hänen kriteerinsä johon hänellä on kaikki oikeus, joten sallittakoon se Cheekille.
Eihän mammat sitä voi sallia. Kyllä se on niin, että vauvapalstan kuuluu asettaa ne kriteerit kohdilleen, koska Cheek on itse asettanut ne täysin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Baarinaiset ovat huvia ja koeajoa varten. Vaimot löytyvät useimmiten lenkkipolulta, kirjastosta ja yliopistolta, sen kaltaisista paikoista.
Tietenkin menevä mies haluaa, että vaimo on itseä kunnollisempi. Itsestään selvyys, näinhän tämä asia on aina ollut.
Miten ihmeessä jollekin tulee vielä 2010-luvulla yllätyksenä, että vaimomatskun ja hupimatskun kriteerit ovat täysin erilaiset?
Niin mietin myös että kenelle Cheeck enää kelpaa kun on kaikkien tiedossa maine aika no.. nätisti sanottuna "käytettynä" tapauksena. Painanut vuosikaudet ympäri kyliä - tekee itsestään todella halvan ja vielä kertoo kaiken julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Baarinaiset ovat huvia ja koeajoa varten. Vaimot löytyvät useimmiten lenkkipolulta, kirjastosta ja yliopistolta, sen kaltaisista paikoista.
Tietenkin menevä mies haluaa, että vaimo on itseä kunnollisempi. Itsestään selvyys, näinhän tämä asia on aina ollut.
Miten ihmeessä jollekin tulee vielä 2010-luvulla yllätyksenä, että vaimomatskun ja hupimatskun kriteerit ovat täysin erilaiset?
Mikä ihmeen laatukriteeri on paikka mistä kivan kumppanin löytää, ai kaikki tasokkaat löytyy yliopistolta (hahahah) , lenkkipolulta(joo sehän todistaa paljon) tai kirjastosta (jos on silmälasit on varmaan fiksu).
Todella lapsellista ja osoitus kypsymättömyydestä ja rajoittuneesta tavasta mieltää ja määritellä ihmisiä.
Uimahallilta voi näin tyhmän lajittelun mukaan muuten löytyä vain homoja?
Kaikki ne jotka on erehtyny kännissä jatkoille jonkun hölösuu-ällön luo kotibileisiin eivät siis ole vaimomatskuu? Voi älkää nyt viitsikö. Jotain piia varmaan vituttaa tällä hetkellä rankemman kautta.
Mieki oon ollunna.
Mie oon ollunna jatkoloilla piian kaa,
sit mie oon ollunna yhen miss lankajärven kaa,
sit mie oon pannunna yhtä pirittaa, sit meil oli jatkoloilla mervi ja mara , ne on malliloita.
Miepä kirijootan kirjasen kenen kans mie oon ollunna ja milt miusta ontuntunna miun ravintolauran aikoinna. ja mitä mie oon niinko miettinynnä.
Mie uson et kaikkia kiinnostaa miun ahistukset ku mie huuvan akkunat huuruhun kun miuta vituttaapi välillä mie mänen sikijöksi permannolle että vittuun kaik.Mie kuvvailen miun elämää koska miun ajatukset pyörrii miun egoini ympärillä, mie tiiän jotta mie oon kiinnostava ja kaik mitä miulle tapahtuu on JOU!
Alkaa olla jo selkeää sumutuksen makua. Tosiasiassa kaveri on, jos nyt ei täysi homo, niin selkeä bi-seksuaali. Heteronormatiivinen perhetausta pistää sitten horisemaan näitä juttuja, eikä kaveri uskalla olla rehellisesti sitä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
No saahan, ei vain halua Cheekkikään pariutua baarihoidon kanssa. Ja kukapa haluaisi, sen paremmin nainen kuin mieskään? Miehet hakee baarista ainoastaan irtos*ksiä ja naiset sanoo hakevansa ainoastaan baarista irtos*ksiä niin mikä ihme tässä nyt on ongelma? Parisuhteeseen on tietenkin eri kriteerit kuin kertapanoon ja se onkin sitten ihan toinen juttu kuka huolii ja haluaa parisuhteeseen miehen/naisen jolla on (paljon) yhdenyön juttuja. Toki tämän ei pitäisi olla yllätys kenellekään että omilla valinnoilla ja tekemisillä on vaikutusta, avaamalla yhden oven sulkee toisen. Kaikkea ei voi kukaan saada.
Tämähän on Cheekilläkin ihan sama klassinen kuvio mistä palstamiehetkin usein valittavat:
"Jos nainen haluaa kanssani seksiä, hän ei ole tarpeeksi hyvä minulle!"