Millainen mies pyytää kaverinsa välittämään pakit naiselle?
Mies ehdotti minulle tapaamista täksi illaksi. Eilen hän pyysi numeroani, ja ajattelin, että hän ottaa tänään minuun yhteyttä ja sopii tarkemmasta ajankohdasta. Koko päivänä ei ole kuulunut mitään MUTTA äsken yhteinen kaverimme ilmoitti minulle tekstiviestillä, että "**** soitti minulle, että teidän piti nähdä, mutta se sanoi että ei pystynyt ilmoittaa ja se menee nyt peliin ja ilmoittaa sulle huomenna."
WTF??? Miksi ihmeessä ei soittanut itse minulle? Ja lyön vaikka vetoa että ei ilmoita yhtään mistään huomenna! V*tuttaa!!!
Vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vähän joo samantapaisia kokemuksia ja minä hölmö melkein uskon "kaverin" puhuvan totta. - Onneksi luotin omaan vaistooni enemmän ja ymmärsin olla uskomatta.
Minun vaistoni taas sanoo, että mies ei vain kehdannut itse sanoa minulle, ettei halua tavata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkupoika?
25v vaikka ei ehkä uskoisi...
Ap
Ei uskaltanut soittaa sinulle, koska pelkäsi että suutut?
Siis ei kai tuo nyt sitä tarkoittanut, että sait pakit?? Ehkä ei vain pystynyt ilmoittaa.
Kieltämättä vähän hassu. Toki jos oli tyyliin kaverinsa kanssa liikkeellä, omasta kapulasta akku loppu tai jotain vastaavaa, niin ehkä tuollainen silloin menettelisi. Tosin olisi tuommoisessakin tilanteessa voinut itte sen kaverin luurin kautta ilmoittaa. Joku nössykkä siis tod.näk.
Ei sitä kiinnosta, muttei saa sitä sanottua. Sen verran näki vaivaa, että pisti kaverin asialle. Sitten kun teille molemmille sopii, voitte ehkä sopia jotkut panotreffit.
Se itse pyysi kaveriksi FB:ssä ja alkoi puhumaan ja ehdotti. En tajua!! Ap
Akku loppui omasta luurista, jossa sun numero oli. Soitti kaverin puhelimesta tälle toiselle kaverille juuri ennen pelin alkua, että sullahan on tämän naisen numero, pistätkö tämmöisen viestin menemään? Kiire matsiin mutta kuitenkin halusi ilmoittaa sulle ettet ihmettele.
Joo, tosi törppö jos sopinut tapaavansa sut mutta joku matsi menikin edelle. Mutta kun "kaverilla oli ylimääräinen lippu, olis menny hukkaan, ilmoitinhan mä sulle hirveällä vaivalla.." Miehillä on oma logiikkansa.
Toivottavasti ottaa huomenna yhteyttä ja selittää. Ja hyvittää oharinsa jos oli pelkkää hölmöyttä.
Vähän joo samantapaisia kokemuksia ja minä hölmö melkein uskon "kaverin" puhuvan totta. - Onneksi luotin omaan vaistooni enemmän ja ymmärsin olla uskomatta.