Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman ihanin mies!

Vierailija
07.03.2006 |

Olemme juuri käymässä sellaista kriisiä läpi, että tuntuu ihan mahdottomalta että aviolitto voisi vielä säilyä. Vika on minussa (ei mitään pettämistä tms), mutta siltikin mieheni sanoo rakastavansa minua ja uskovansa, että asioiden julkitulo auttaa meitä uuteen alkuun, kun ei tarvitse pelätä enää kaapissa olevia luurankoja. Hän kuulemma rakastaa minua ja on valmis antamaan anteeksi ja jättämään kaiken tämän paskan taakse ja aloittamaan alusta.

En ole kaunis enkä laiha, mutta silti tuo tuntuu rakastavan ihan oikeasti. Tämän kriisin keskellä se on todella lohduttava ajatus. Ihana, upea mies!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans on samanlainen mies. Itsekkin olen lihonut raskausaikoina kivasti, tosin kasvoiltani olen suht kaunis. Avioliittoomme on mahtunut jos jonkinnäköistä asiaa, mutta siltikin on kaikki annettu anteeksi ja elämä jatkuu taas entistä ihanempana.

Minulla on yksi kaveri, jonka mies jätti sen silloin, kun se oli lihonut. Mies itse kehtas vielä myöntää, että kyse oli siitä. Ja ei todellakaan lihonut niin, että voisi tosi lihavaksi sanoa. Näitä löytyy...

Vierailija
2/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen uskottomuus. Vanha juttu, mutta tuli tietoon vasta hiljattain. Olemme kehittyneet suhteessamme viimeisen vuoden aikana enemmän kuin koko kymmenvuotisen yhdessäolomme aikana yhteensä. Olemme JÄRJETTÖMÄN onnellisia juuri siksikin, ettei mitään luurankoja enää ole ja olemme todella kohdanneet toisemme ja ymmärtäneet rajallisuutemme. Mullakin on ihana mies joka osoittaa rakkauttaan ihan joka ikinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän