Nainen, koetko itsesi alistetuksi kun imet penistä?
Kommentit (20)
Miksi tuntisi? Eihän mieskään tunne kun nuolee naista. Päinvastoin enemmänkin.
En. Mieshän on sulaa vahaa hyppysissäni
Harvoin näkee miestä niin avuttomassa tilassa, kun peniksensä on naisen suussa. Siinä voi lypsää vähän muutakin halutessaan. Menee aina läpi.
Sitä tapahtuu tosi harvioin. En tunne alistetuksi. Sillä hetkellä en ajattele mitään.
Vähän. Sillä en oikeasti pidä siitä. Itse en halua suuhoitoa ollenkaan.
n25
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi alistetuksi kun syöt aamumuroja?
Tunnen onko minulla ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee miestä niin avuttomassa tilassa, kun peniksensä on naisen suussa. Siinä voi lypsää vähän muutakin halutessaan. Menee aina läpi.
Et kai sinä vaan puhu kulli suussa? Vähän käytöstapoja, kiitos.
En tietenkään tunne, teenhän sen vapaaehtoisesti ja yleensä vielä oma-aloitteisestikin. Enkä ajattele miehen olevan alistettu kun kumartuu nuolemaan minua. Toki joskus fantasioin alistusfantasioita joihin saattaa liittyä esim suihinottoon pakottamista, mutta todellisessa elämässä se on kaikkea muuta niin kuin kuuluukin :)
Omasta halustani haluan tuottaa miehelleni nautintoa. En tunne itseäni alistetuksi tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntisi? Eihän mieskään tunne kun nuolee naista. Päinvastoin enemmänkin.
Puhut siis kaikkien naisten ja kaikkien miesten puolesta? Ok.
Tsot, tsot. Ei pyllyyn, vaan se nuollaan puhtaaksi.
Silloin olen huomannut naisen olevan avuttomassa ja alistetussa tilassa kun nussin naisen kurkkuun kovalla voimalla, niin kovalla, että nainen kyynelehtii ja meikit valuvat kasvoilla.
En tee asioita mistä en pidä. Jos siis otan miehen peniksen suuhuni, se jo kertoo että pidän siitä.
Jos mietitään valtasuhteita tuossa tilanteessa, niin valta on minulla. :)
Mielellään, pari litsaria vielä naamaan niin ai että
Vierailija kirjoitti:
Silloin olen huomannut naisen olevan avuttomassa ja alistetussa tilassa kun nussin naisen kurkkuun kovalla voimalla, niin kovalla, että nainen kyynelehtii ja meikit valuvat kasvoilla.
Jos kohtaat minun kaltaisia naisia, niin siinä voi hammas ikävästi nirhaista kaluasi, jos et tottele.
En. Koska minun ei ole sitä pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei haittaa jos nainen oksentaa sun päälle? Noin kävisi mun kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sulle yhtä arkipäiväistä. Ei nainen välttämättä tunne itseään alistetuksi. Kiihottuneeksi vaan kun pimppi märkänä imee. Se alistuneisuuden tunne kiihottaa lisää. Nainen on vaan sellainen.
Alistetuksi? En. Ellet nimenomaan halua leikkiä kanssani alistajaa. Minulla toimii aina parhaiten, kun saan olla rakkaan vietävissä, tiedän kyllä rajani. Enkä ole yhtään haluton lahna. Leikki on ihana, jos olo turvallinen ja rakastettu.. Silloin sille ei ihan heti tule eitä.
T. Osa-aikainen vallasta vapautuja