Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ja mieheni erimielisyys syntyvästä kehitysvammaisesta lapsesta

Vierailija
06.10.2016 |

Apua! Olen 5kk raskaana ja huomasimme tutkimuksissa, että vauvallamme on vaikea kehitysvamma. Minä haluan lopettaa raskauden, koska vammaisen lapsen hoito on todella vaikeaa, mutta aviomieheni haluaa pitää lapsen. Pelkään, että kehitysvammainen lapsi vaikeuttaa sukulais-suhteitani. Mitä teen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä vaikeasti vammaista lasta. Se ei ole lapsen eikä kenenkään etu. Siitä tulee vain elinikäinen taakka kaikille ja elämä on käytännössä siinä. Ohi, 24/7 sidoksissa ja univajetta koko ajan + karsea stressi aina.  Abortoitte lapsen ja synnytätte sitten vähän myöhemmin terveen tilalle. 

Vierailija
42/43 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoittaa vaikeasti vammainen?

Minusta jokainen lapsi tulisi pitää vain silloin, jos vanhempi tuntee pystyvänsä huolehtimaan hänestä yksin. Puolisoon et voi luottaa, hänhän voi vaikka kuolla. Terveenkin lapsen hoitaminen yksin on raskasta, mutta se sentään helpottaa kun lapsi kasvaa. Vammaisen kanssa kyseessä voi olla loppuelämän pesti. Et voi käydä töissä etkä missään muuallakaan muuta kuin niinä harvoina päivinä kun omaishoitaja saa pitää lomaa.

Ydinkysymys onkin, oletko valmis jäämään lapsesi omaishoitajaksi? Ja nimenomaan sinä, ei miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuvat olevan tosi julmia täällä. Sitten vielä kauhistellaan natsien touhuja mutta melkein yhtä pahoja olette. Minun tuttavani vauvan piti olla niin vaikeasti vammainen että se olisi kuollut heti synnytyksen jälkeen. Hän ei tehnyt aborttia ja lapsi on nyt ala-asteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän