Tapailemani mies suuttui
Kohdattiin nettisivun kautta ja on tavattu alle 10x Mies käy edelleen samalla nettisivulla jossa tutustuttiin. Itse sanoin etten käy muuten kuin jos saan poistettua profiilini. Kuinka ollakaan,mies oli kirjautuneena sivulle kun menin poistamaan esittelyäni. Sanoi nähneendä paikalla oloni ja suuttui. Otti sitten etäisyyttä minuun ja ei vastaa viesteihin.
Kommentit (12)
Keitin kupin kahvia. Nyt juon sen kahvin. Tämän jälkeen joudun käymään vessassa. Sen jälkeen taidan juodan lasin vettä. Joudun varmaan käymään senkin jälkeen vessassa.
Suuttui kun olit siellä, vaikka oli itsekin paikalla...??? Ei vaikuta ihan terävältä kaverilta, ehkä parempi jättää tapailu tähän.
Mies saa olla sivulla bongaamassa uusia,mutta nainen ei. Tuollainen suhde:on katastofi jo alkuunsa. Onko mies epäterve tai muuten vailla empatiaa. Itselle kaikki ilman rajottteita ja toinen on suurennuslasin alla.
Tuo mies oli vielä eilen niin lähettämässä sydän viestejä ja sitten alkoi myrsky kun näki mun olevan samalla sivulla kuin itse oli. Olen sitten tehnyt pahasti väärin. Itkettää ja harmittaa.ap
Oli siellä katsomassa tuletko taas huoraamaan ja tulit näemmä
Voi kumpa itselläkin olisi noin pienet murheet...
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies oli vielä eilen niin lähettämässä sydän viestejä ja sitten alkoi myrsky kun näki mun olevan samalla sivulla kuin itse oli. Olen sitten tehnyt pahasti väärin. Itkettää ja harmittaa.ap
Ihan turha tollasen turhakkeen perään on itkeä,hyvä että pääsit helpolla eroon. Eikö tullut muuten sulle mieleen kysyä mieheltä että mitähän herra itse kyseisellä sivulla tekee jos tollaset kilari vetää sun siellä olosta,eli miksi on väärin ainoastaan sinun siellä oleminen? Ärsyttää tollaset ihmiset jotka kuvittelevat että itse ei voi tehdä mitään väärin muuta kaikki muut on tilivelvollisia.
Mies on käynyt vahtimassa, onko nainen sivuilla. Harmittaahan se ,jos on.
Jos aletaan seurustella, pitää sopia toiminnoista eli suljetaanko tilit vai onko luvallista edelleen käydä deiteissä. Ellei noin yksinkertainen sopimus toimi, tuskin tulee muukaan suhteessa pelittämään. Jos välitän miehestä, en ota riskejä deittaamalla millään sivustolla. Samaa odotan kyllä miehen suunnalta.
Ok.