Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt mieheni koiraan

Vierailija
06.10.2016 |

Mieheni hankki koiran vastustuksestani huolimatta. Nyt saan hoitaa koiran koska hänen työnsä on niin aikaavievää.
Koira on ihan kiltti enkä mitenkään syytä tästä koiraa enkä pura tunteitani syyttömään luontokappaleeseen. Inhottaa vaan se että pitää olla aina niin kellotettu aikataulu koiran takia ja siivota kaikki paikat koirankarvoista, viedä koiraa lääkäriin ja trimmiin ja muutenkin elämä pyörii aikalailla miehen koiran ehdoilla.
Pitäisikö luopua koirasta,miehestä vai molemmista. Miehelle en antaisi mitään koiraa koska ei pysty huolehtimaan eläimestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltä. itse ajattelen, että miehen koira, hoitakoon kun kerran sen halusi. jos ei ehdi, järjestäköön sille ulkopuolisen hoitajan tai uuden kodin.

Vierailija
2/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran hankinnan pitäisi tietysti olla yhteinen päätös, kun yhteisessä taloudessa asutaan. 

Koska miehesi on kuitenkin päätynyt yksin koiran hankintaan, on sen hoito tietysti hänen vastuullaan. Eli koira pöydälle ja puhutte pelisäännöt selviksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tätä että hoitakoon itse. Valitettavasti en jaksa katsella hoitamatonta koiraa, kävellä vain ohi kun koira vinkuu ulos tai nuolee tyhjää vesikippoa.  Hassu tunne, mutta se on kuin jättäisi lapsen heitteille.

Vierailija
4/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysy mieheltä. itse ajattelen, että miehen koira, hoitakoon kun kerran sen halusi. jos ei ehdi, järjestäköön sille ulkopuolisen hoitajan tai uuden kodin.

Normaaliälyllä varustettu ihminen ei kuitenkaan kykene jättämään viatonta koiraa hoitamatta, vaikka miten vituttaisi. Sinuna esittäisin vaihtoehtona ainoastaan uuden kodin etsimisen.

Vierailija
5/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietysti häipyäkin mutta koira jää silti ilman hoitoa ja jään miettimään koiran kohtaloa.

Ajattelin painostaa miestäni luopumaan koirasta ja viemään piikille tai antamaan koirarakkaaseen kotiin.

En ole varma onnistunko, jää nähtäväksi.

Tämän tarinan opetus on se että älkää koskaan suostuko vastaanottamaan mitään eläintä kotiinne ilman molempien sustumusta.

T.ap

Vierailija
6/6 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koira onkin käytännännössä sun kontollasi ja vastuullasi? Ei ole oikein ketään kohtaan, että ottaa koiran ja jättää sen toisen hoidettavaksi, vaikka tämä on vastustanut koiranottoa. Miehesi on vastuuton. Joko hän hoitaa sen ottamansa koiran, tai laitat ilmon, että etsii uutta kotia.

(Mulla on ollut koiria neljävuotiaasta, eli käytännössä aina, olen ollut sinkku tai ei, ja koirat olen aina hoitanut, paitsi kun olen ollut  pahasti kipeä tai tarvinnut hoitajaa matkan ajaksi.)

Koiralle uusi koti, jossa siitä oikeasti välitetään.

terv. 5 koiran omistaja (kyllä, pelastaisin ensin vieraan lapsen tulipalosta, ehdottomasti, äiti olen itsekin...)