Onko kellään täällä SKECHERS kenkiä? Onko totta...
...että pitää valita yhtä kokoa pienempi kuin yleensä?
Kommentit (28)
Napakat pitää olla, ei tarvitse jättää tilaa. Memory foam painautuu hiukan alas käytössä, niin siksi näin.
Itsellä normaali jalka 37 kokoa, skechersit ostin myös 37 kokoa, kengän mallikin on leveä niin jalalla on tilaa.
Mulla on, koko on 34/35, kengät 35. En ymmärrä miksi se pienempi pitäisi olla. 35 on sopivan niukka, monissa merkeissä 35 liian iso.
Tilasin Fruugon kautta kengät. Eivät tulleet perille. Onneksi en ehtinyt maksaa niitä.
Haen kaupasta, vaikka ovat kalliit.
Mulla kolmet Skechersit, kahdet kokoa 38, yhdet kokoa 39. Kokoni on 37-38.
Ostin sandaalit kyseistä merkkiä, ja omaa kokosbollar vastaavat.
Minulla on koko 37/38. Valitsin Skechers koon 38 lenkkarit. Ovat tosi mukavat.
Haluaisin huomautella... koko ei ole standardi. Eri valmistajilla koot heittelee.
Ostin normaali kokoani kokoa pienemmät kenkäkaupan myyjän kehotuksesta ja nyt ne tuntuvat kokoa liian pieniltä.
Minulla on useita Skechersejä, yleensä ovat aika reilun kokoisia ja olen vaihtanut pienempään numeroon. Joskus on sattunut koko kerralla oikein.
Ei pidä paikkaansa. Viidennet Skechersit menossa, ensimmäiset oli ennen kuin tulivat edes tunnetuksi Suomessa. Mahtavia kenkiä jalassa, mutta aktiivisessa päivittäisessä käytössä (10000 askelta) eivät kestä kuin vuoden, pehmeä muotoutuva pohja painuu littanaksi ja kimmoisuus katoaa kokonaan.
On monet. Keskimäärin kokoni on 37, ja skecherseissä 36,5-37. Puoli kokoa keskimääräistä pienempi on paras, mutta koon pienempi on kyllä jo liian pieni.
Sellainen varoituksen sana, että laatu on mennyt tosi paljon alaspäin. Juuri odottelen vastausta, meneekö reklamaatio läpi, kun toisessa kengässä on ilmeisesti valmistusvirhe ja sen tukiosa on vääntynytjo uutena niin että painaa jalkaa. En harmikseni huomannut heti kaupassa sitä. Edellisistä kengistä taas meni kivi pohjasta läpi kahdessa vuodessa. Sitä ennen ostetut ovat olleet hyviä ja kestäneet pitkään. Voin päivitellä tilannetta sitten kun saan tietää, saanko toisen kengän virheellisen tilalle:) Liikkeissä on ollut hyvä asiakaspalvelu aina, ja nyt sen hyvyys punnitaan todella.
Joo ei kannata enää. Laatu on mennyt alaspäin, ja asiakaspalvelu reklamaatiotilanteissa on niin hidasta, että korvaavaa ehjää paria tuskin enää löytyy sitten kun vastaus tai ratkaisu tulee. Saatat saada rahasi takaisin, mutta kengät ovat seisseet siihen mennessä tyhjänpanttina kotona useamman viikon, etkä ole voinut ostaa uusiakaan kenkiä tilalle, kun et tiedä, saatko myymälästä toisen parin vai rahat vai mitään. Postitse verkkokaupasta voi vielä tilata aika turvallisesti, koska voit kotona rauhassa tutkia kengät läpikohtaisin ja palauttaa, jos niissä on jokin virhe. Joskin palautus maksaa ja kotonakaan tutkiessa et saa selville esim. sitä, että meneekö kivi pohjasta läpi.
Omaa kokoa otan aina. Ihan parhaat.
Ap sen sijaan että kyselet täällä tyhmiä olisit voinut mennä kenkäkauppaan kokeilemaan pitääkö asia paikkansa.
Menee toivo ihmiskuntaan kun lukee näitä aivottomia aloituksia.
Hyvät kävelykengät, olleet vuosia käytössä. Eikös noita kenkiä yleensä kannata sovittaa ennen ostamista?
Mä oon valinnut aina oman kokoni ja aina ollut sopiva. Hyviä kenkiä, suosittelen!
ostin kenkäkaupasta, koko oli sama kuin muissakin kengissäni eli 38
mulla on leveähkö jalka ja itselleni olen pääosin ottanut kokoa pienemmät, ne kuitenkin hiukan venyy käytössä. Aluksi ovat napakat, mutta päällismatsku on näissä sellaista neulosta joka antaa periksi. Kannattaa varmaan käydä jossakin liikkeessä sovittamassa. Itse tykkään siitä, että heillä on monessa mallissa kuminauhat kengännauhojen kohdalla eli helppo vetäistä jalkaan kun lähtee koiraa ulkoiluttamaan. Aktiivikäytössä kestävät noin vuoden. Toisaalta kalliimmatkin lenkkarit on itselläni yleensä 2v jälkeen jo vaihtokunnossa.
up