Hyväksyisitkö 18-vuotiaan seksin harrastamisen?
Kommentit (11)
Sinulta ei 18v. (eikä edes 15v.) sitä lupaa tiedustele.
Niin, no oma seksielämä alkoi 13-vuotiaana, että en näe mitään syytä miksi ei. Sitäpaitsi kenen puolesta kyselet, onko edes sinun asia?
"Varsinkaan jos kumppani on yli 10 vuotta vanhempi." Tämä jäi nyt sulta puuttumaan.
En. Olen kateellinen kun itse en tuosta iästä vielä monta vuotta eteenpäinkään saanut kuin omaa kättä...
M
9 vuotta aiemmin on parempi.
t. Muhammed ja Aisha
Vanhempien hyväksyä 16v seksin aloitus jos kumppanin ikä samoilla huudeilla.
Toki nuori voi aloittaa aikaisemminkin, en usko että siihen lupaa kyselee. Mutta hyvä siitä olis jutella. Äitien pitää jutella tyttärien kanssa ja isien poikien kanssa jos mahdollista. Minusta alle 16 ei ole välttämättä fyysisesti ja henkisesti kypsä seksiin, mutta poikkeuksiakin on, 16v varmistaa että ainakin fyysisesti on riittävästi kehittynyt ja ymmärtää riskit ja vastuun.
Nuorelle sanoisin että aloita sitten kun olet valmis itse vastaamaan ehkäisystä ja vastaamaan lapsesta jos tulee raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ikä aloittaa seksielämä?
Kysytkö ihan tosissasi? Riippuu kuule ihan siitä 18-vuotiaasta haluaako hän aloittaa seksielämän silloin vain vasta myöhemmin. Se on ihan hänen itsensä päätettävissä, ei äitylin.
Ja tänään tämänsorttisia trollialoituksia tulee varmaan toistakymmentä lisää...
Vierailija kirjoitti:
Niin, no oma seksielämä alkoi 13-vuotiaana, että en näe mitään syytä miksi ei. Sitäpaitsi kenen puolesta kyselet, onko edes sinun asia?
13v on täysi kakara, joka ei ymmärrä seksistä yhtään mitään.
Aivan liian nuori seksi leikkien aloittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ikä aloittaa seksielämä?
Riippuu ihan henkilöstä. Toisille on, toisille ei. Mutta eipä tuossa iässä enää mitään hyväksymisiä ole. Se on jokaisen oma päätös. Varsinkin kun on täysi-ikäinen.
Ei siihen muiden hyväksyntää tarvita, ainoa mikä tarvitaan niin oma ja kumppanin lupa.
Miksi minulla olisi siihen mitään sanomista? Itse muuten aloitin 14-vuotiaana.