Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin poikaystävän luopumaan kondomeista?

Vierailija
06.10.2016 |

Minua alkaa turhauttaa, kun poikaystäväni ei halua luopua kondomin käytöstä kulumallakaan. Yhdessäoloa takana pari vuotta ja vaikka suhde onkin erittäin vakiintunut ei hän silti suostu harrastaman seksiä ilman kumia!!! Paljaalla paneminen tuntuu mielestäni paljon ihanammalta ja pelkät pillerit mielestäni riittävät ihan hyvin ehkäisyksi varsinkin kun poikaystäväni näkee ihan itse että otan pillerin joka päivä. Tilanne alkaa tosissaan turhauttaa minua, en edes ymmärrä miksi vakituisessa suhteessa edes pitäisi käyttää kondomia. E-pillerit riittävät mielestäni ihan hyvin ehkäisemään raskaaksi tulemisen. Olemme 25 ja 23-vuotiaat ja lapsia emme halua vielä moneen vuoteen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu jätkä! Muistuta vielä, että pesee ne kondomit myös huolella käytön jälkeen.

Vierailija
2/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? Pitääkö pitää perusbiologiantunti? Kautta aikojen sukupuolitauteja on tarttunut myös pitkissä parisuhteissa, kautta aikojen nainen on tullut "vahingossa" raskaaksi syötyyään pillereitä.

Tuplavarmistus on aina paikallaan! Yhdyn edelliseen fiksu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne sadat ketjut joissa haukutaan ja valitetaan kun äijät eivät käytä kortsua!

Vierailija
4/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa turhauttaa, kun poikaystäväni ei halua luopua kondomin käytöstä kulumallakaan. Yhdessäoloa takana pari vuotta ja vaikka suhde onkin erittäin vakiintunut ei hän silti suostu harrastaman seksiä ilman kumia!!! Paljaalla paneminen tuntuu mielestäni paljon ihanammalta ja pelkät pillerit mielestäni riittävät ihan hyvin ehkäisyksi varsinkin kun poikaystäväni näkee ihan itse että otan pillerin joka päivä. Tilanne alkaa tosissaan turhauttaa minua, en edes ymmärrä miksi vakituisessa suhteessa edes pitäisi käyttää kondomia. E-pillerit riittävät mielestäni ihan hyvin ehkäisemään raskaaksi tulemisen. Olemme 25 ja 23-vuotiaat ja lapsia emme halua vielä moneen vuoteen.

Miehen tuntoherkkyyteen se kondomi vaikuttaa, terskassa on samalla tavalla runsaasti hermopäätteitä kuin klitoriksessa. Emättimessä ja siittimen varressa on paljon vähemmän. Niin ollen naisen nautinnon kannalta ei oikeasti ole käytännössä mitään merkitystä kondomilla tai sen puuttumisella. Paitsi jos se nautinto tulee siitä, että haluaa tulla raskaaksi miehen vastustuksesta huolimatta.

Vierailija
5/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oppinut sen viisauden, että se joka ei haua lasta, ehkäisee, eikä mies todellakaan halua lasta. Fiksu Mies (tm).

Vierailija
6/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut tunnu sen paremmalta ilman kumia. Ihan samalta tuntuu. Sulla on viisas mies. N27

Vierailija
7/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa omalta puoleltaan varmistaa, ettei tule vastoin tahtoaan isäksi. Pillerit eivät ole 100% varmoja,ja taudeilta ne eivät suojaa lainkaan. Tapahtuu niitä pettämisiä näennäisen onnellisissakin suhteissa.

Vierailija
8/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut tunnu sen paremmalta ilman kumia. Ihan samalta tuntuu. Sulla on viisas mies. N27

Höpö höpö, omakäsikin tuntuu paremmalta kuin kondomilla paneminen.

Vierailija
9/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? Pitääkö pitää perusbiologiantunti? Kautta aikojen sukupuolitauteja on tarttunut myös pitkissä parisuhteissa, kautta aikojen nainen on tullut "vahingossa" raskaaksi syötyyään pillereitä.

Molemmat meistä on kyllä puhtaiksi todettu ja testattu, joten miten ihmeessä kumpikaan voisi edes saada mitään sukupuolitautia? Ja ei, kumpikaan meistä ei tosiaan ole pettämässä ja minäkin varmistan aina että poikaystävä näkee minun ottavan pillerit.

Vierailija
10/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö täysin rehellisesti vannomaan, että tekisit abortin mikäli e-pillerit pettäisivät? Jos väität että kyllä, niin millä toimilla/teoilla tämä olisi mahdollista varmistaa niin, että miesystäväsi voisi siihen lupaukseen luottaa (vinkki: et yhtään mitenkään, sillä edes kirjallisella sopimuksella tällaisia ei voi sopia sitovasti).

Sanon minäkin: erittäin fiksu mies.

Vierailija
11/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa juomukondomeja. Niillä sen pitäisi ap:n perusteluilla tuntua vielä paremmalta kuin paljaalla.

Vierailija
12/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy vieraissa, ja panee rakastajatarta paljaalla. Siksi käyttää kumia ettei sulle tartu mahdolliset taudit tai sekoitu bakteerit.

Vierailija
13/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat meistä on kyllä puhtaiksi todettu ja testattu, joten miten ihmeessä kumpikaan voisi edes saada mitään sukupuolitautia? Ja ei, kumpikaan meistä ei tosiaan ole pettämässä ja minäkin varmistan aina että poikaystävä näkee minun ottavan pillerit.

Yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä.

Vierailija
14/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne toisinpäin niin voi sitä paskamyrskyä ap:lle

Vierailija
15/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tuntoherkkyyteen se kondomi vaikuttaa, terskassa on samalla tavalla runsaasti hermopäätteitä kuin klitoriksessa. Emättimessä ja siittimen varressa on paljon vähemmän. Niin ollen naisen nautinnon kannalta ei oikeasti ole käytännössä mitään merkitystä kondomilla tai sen puuttumisella. Paitsi jos se nautinto tulee siitä, että haluaa tulla raskaaksi miehen vastustuksesta huolimatta.

Voi kyllä sillä on eroa. Tuntuma aivan erilainen, muutenhan seksielun ja peniksen välilläkään ei olisi mitään eroa ja sekin tuntuu aivan eriltä. Kortsu luistaa huonommin ja vie liukkauden pois ja hiertääkin vähän kun ei liiku mukana samalla lailla kuin iho hieman myötää. En tiedä onko sitten miehen vehkeen koolla tuossa asiassa merkitystä, että tavallisemman kokoiset eivät tunnu kumin kanssa huonolta samalla lailla kuin iso, joka on vaarassa hiertää jo muutenkin. 

Vierailija
16/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, omakäsikin tuntuu paremmalta kuin kondomilla paneminen.

Miehellä. Ja ei ole tarkoitus panna kondomilla vaan kondomin kanssa.

Vierailija
17/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oppinut sen viisauden, että se joka ei haua lasta, ehkäisee, eikä mies todellakaan halua lasta. Fiksu Mies (tm).

En minäkään halua lasta, mutta silti tuntuu täysin turhalta käyttää montaa ehkäisyä samaan aikaan kun yksi riittäisi ihan hyvin ja seksi ilman kumia tuntuisi paremmalta... Olen ihan varma, että poikaystävänikin mielestä seksi ilman kumia olisi parempaa, kun vain saisin hänet edes kerran kokeilemaan, ja etenkin luottamaan siihen, että E-pillerit riittävät kyllä.

Vierailija
18/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää laukeavansa liian aikaisin? Pelkää tartuttavansa sinuun jonkun taudin eikä uskalla mennä testeihin?

Vierailija
19/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastustat tuplaehkäisyä? Vaginahan ei ole tuntoherkkä, räplätkää klittaa.

Vierailija
20/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö täysin rehellisesti vannomaan, että tekisit abortin mikäli e-pillerit pettäisivät? Jos väität että kyllä, niin millä toimilla/teoilla tämä olisi mahdollista varmistaa niin, että miesystäväsi voisi siihen lupaukseen luottaa (vinkki: et yhtään mitenkään, sillä edes kirjallisella sopimuksella tällaisia ei voi sopia sitovasti).

Sanon minäkin: erittäin fiksu mies.

Pystyn.

Olen kyllä yrittänyt selittää poikaystävälleni, että teen kyllä abortin jos pillerit pettäisivät muttei hän silti luovu kumeista :/ Ja olisin valmis kyllä tekemään ihan mitä tahansa saadakseni hänet luottamaan lupaukseeni.