Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin poikaystävän luopumaan kondomeista?

Vierailija
06.10.2016 |

Minua alkaa turhauttaa, kun poikaystäväni ei halua luopua kondomin käytöstä kulumallakaan. Yhdessäoloa takana pari vuotta ja vaikka suhde onkin erittäin vakiintunut ei hän silti suostu harrastaman seksiä ilman kumia!!! Paljaalla paneminen tuntuu mielestäni paljon ihanammalta ja pelkät pillerit mielestäni riittävät ihan hyvin ehkäisyksi varsinkin kun poikaystäväni näkee ihan itse että otan pillerin joka päivä. Tilanne alkaa tosissaan turhauttaa minua, en edes ymmärrä miksi vakituisessa suhteessa edes pitäisi käyttää kondomia. E-pillerit riittävät mielestäni ihan hyvin ehkäisemään raskaaksi tulemisen. Olemme 25 ja 23-vuotiaat ja lapsia emme halua vielä moneen vuoteen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? Pitääkö pitää perusbiologiantunti? Kautta aikojen sukupuolitauteja on tarttunut myös pitkissä parisuhteissa, kautta aikojen nainen on tullut "vahingossa" raskaaksi syötyyään pillereitä.

Tuplavarmistus on aina paikallaan! Yhdyn edelliseen fiksu jätkä!

Molemmat meistä on kyllä puhtaiksi todettu ja testattu, joten miten ihmeessä kumpikaan voisi edes saada mitään sukupuolitautia? Ja ei, kumpikaan meistä ei tosiaan ole pettämässä ja minäkin varmistan aina että poikaystävä näkee minun ottavan pillerit.

Ei teidän suhde missään erityisasemassa ole. Harvoin suhteessa sovitaan, että minä petän sinua sitten kolmen viikon päästä.

Varsmistus ei ole koskaan pahasta. Unohda se kondomi ja nauti. Ongelma on korviesi välissä, eikä pillun ja kullin.

Vierailija
22/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sitten mies joka painaa paljaalla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa turhauttaa, kun poikaystäväni ei halua luopua kondomin käytöstä kulumallakaan. Yhdessäoloa takana pari vuotta ja vaikka suhde onkin erittäin vakiintunut ei hän silti suostu harrastaman seksiä ilman kumia!!! Paljaalla paneminen tuntuu mielestäni paljon ihanammalta ja pelkät pillerit mielestäni riittävät ihan hyvin ehkäisyksi varsinkin kun poikaystäväni näkee ihan itse että otan pillerin joka päivä. Tilanne alkaa tosissaan turhauttaa minua, en edes ymmärrä miksi vakituisessa suhteessa edes pitäisi käyttää kondomia. E-pillerit riittävät mielestäni ihan hyvin ehkäisemään raskaaksi tulemisen. Olemme 25 ja 23-vuotiaat ja lapsia emme halua vielä moneen vuoteen.

Miksi sitten vastustat tuplaehkäisyä? Vaginahan ei ole tuntoherkkä, räplätkää klittaa.

Meillä on vakiintunut parisuhde, joten monen ehkäisyn käyttö on täysin turhaa mielestäni. Vai käytättekö te muut ketkä olette pitkässä parisuhteessa ettekä tahdo lapsia, käytättekö tekin montaa ehkäisyä samaan aikaan?

Vierailija
24/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 vuotta suhdetta takana ja kumilla mennään. Itse tulin raskaaksi e-pillereiden käytön aikana ja äitini on tullut raskaaksi kierukan kanssa, joten ei paljon toiset ehkäisymuodot innosta.

Sanoisin, että tuo on sinulle enemmän pään sisällä kuin todellinen tuntoon vaikuttava tekijä. Miehellä se tuntuu oikeasti erilaiselta, mutta naiselle ei juurikaan. Kannattaa kokeilla niitä naisten kortsuja, jos haluaa vähän vaihtelua. Ne ovat ihan hauskoja.

Ylipäänsä pillereiden pitkäaikaisvaikutukset tai edes lyhytaikaiset ovat aika karut. Kasvanut itsemurhariski ja laskimoveritulppariski. Ihan jo näiden takia käytämme mieluummin kumia, koska siinä ei pelleillä terveydellä. Miesten pillerithän eivät tulleet markkinoille mm sen takia, että miehille näitä samoja riskejä pidettiin liian suurina terveydelle.

Vierailija
25/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oppinut sen viisauden, että se joka ei haua lasta, ehkäisee, eikä mies todellakaan halua lasta. Fiksu Mies (tm).

En minäkään halua lasta, mutta silti tuntuu täysin turhalta käyttää montaa ehkäisyä samaan aikaan kun yksi riittäisi ihan hyvin ja seksi ilman kumia tuntuisi paremmalta... Olen ihan varma, että poikaystävänikin mielestä seksi ilman kumia olisi parempaa, kun vain saisin hänet edes kerran kokeilemaan, ja etenkin luottamaan siihen, että E-pillerit riittävät kyllä.

Kirjoitat, että "lapsia emme halua vielä moneen vuoteen", mutta muusta tekstistäsi paistaa läpi, että haluaisit oikeasti tulla raskaaksi, tai ainakaan et yhtään olisi pahoillasi, jos näin "vahingossa" kävisi. Miehesi ehkä näkee lävitsesi ja haluaa pitää asiat omassa hallinnassaan mahdollisimman tarkasti.

Vierailija
26/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on fiksu poikaystävä joka ei halua vielä isäksi ja haluaa varmistaa ettei hänestä sellaista tule ennen kuin asia on ajankohtainen. Voi kun tuollaisia miehiä olisi enemmän.

Vierailija
27/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen tajunnutkaan kuinka paljon mieheni luotti minuun kun pyysin (maanittelin) häntä luopumaan kortsuista kun siirryttiin kierukkaehkäisyyn. Vannoin ja vakuutin juurikin tekeväni abortin jos vahinko sattuu ja eihän miehellä siitä muuta taetta ollutkaan kuin vannoutuneen velan sana ja tieto siitä miten luotettava ja uskollinen minä olen.

Vierailija
28/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tuntoherkkyyteen se kondomi vaikuttaa, terskassa on samalla tavalla runsaasti hermopäätteitä kuin klitoriksessa. Emättimessä ja siittimen varressa on paljon vähemmän. Niin ollen naisen nautinnon kannalta ei oikeasti ole käytännössä mitään merkitystä kondomilla tai sen puuttumisella. Paitsi jos se nautinto tulee siitä, että haluaa tulla raskaaksi miehen vastustuksesta huolimatta.

Kyllä se naisellakin tuntuu, ei ehkä niin paljon kun miehellä, mutta tuntuu kumminkin.

Vierailija
29/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain pitää kiinni yhteisestä sopimuksesta, että lapsia ei vielä tule. Olisit tyytyväinen, että raskaaksi tulemisen mahdollisuus on vielä pienempi kuin pelkillä pillereillä, kun lapsenteko on yhteisesti päätetty siirtää tulevaisuuteen.

Vierailija
30/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastustat tuplaehkäisyä? Vaginahan ei ole tuntoherkkä, räplätkää klittaa.

Meillä on vakiintunut parisuhde, joten monen ehkäisyn käyttö on täysin turhaa mielestäni. Vai käytättekö te muut ketkä olette pitkässä parisuhteessa ettekä tahdo lapsia, käytättekö tekin montaa ehkäisyä samaan aikaan?

Käyttäisin triplaehkäisyä, jos se olisi mahdollista. :D

Vierailija
31/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? Pitääkö pitää perusbiologiantunti? Kautta aikojen sukupuolitauteja on tarttunut myös pitkissä parisuhteissa, kautta aikojen nainen on tullut "vahingossa" raskaaksi syötyyään pillereitä.

Tuplavarmistus on aina paikallaan! Yhdyn edelliseen fiksu jätkä!

Molemmat meistä on kyllä puhtaiksi todettu ja testattu, joten miten ihmeessä kumpikaan voisi edes saada mitään sukupuolitautia? Ja ei, kumpikaan meistä ei tosiaan ole pettämässä ja minäkin varmistan aina että poikaystävä näkee minun ottavan pillerit.

On tauteja jotka eivät näyt testeissä. Niistä saa tietää vasta kun tulee oireita ja suurella osalla niitä ei ikinä tule. 8/10 on kondylooma ja vain harva tietää sitä kantavansa koska ei oirehdi. Herpes ei myöskään näy testeissä.

Vierailija
32/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Av-mammatkin kääntyi sinua vastaan.

Vierailija
33/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tuntoherkkyyteen se kondomi vaikuttaa, terskassa on samalla tavalla runsaasti hermopäätteitä kuin klitoriksessa. Emättimessä ja siittimen varressa on paljon vähemmän. Niin ollen naisen nautinnon kannalta ei oikeasti ole käytännössä mitään merkitystä kondomilla tai sen puuttumisella. Paitsi jos se nautinto tulee siitä, että haluaa tulla raskaaksi miehen vastustuksesta huolimatta.

Kyllä se naisellakin tuntuu, ei ehkä niin paljon kun miehellä, mutta tuntuu kumminkin.

Aivoista ja klitoriksesta se on kiinni.

Vierailija
34/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö täysin rehellisesti vannomaan, että tekisit abortin mikäli e-pillerit pettäisivät? Jos väität että kyllä, niin millä toimilla/teoilla tämä olisi mahdollista varmistaa niin, että miesystäväsi voisi siihen lupaukseen luottaa (vinkki: et yhtään mitenkään, sillä edes kirjallisella sopimuksella tällaisia ei voi sopia sitovasti).

Sanon minäkin: erittäin fiksu mies.

Pystyn.

Olen kyllä yrittänyt selittää poikaystävälleni, että teen kyllä abortin jos pillerit pettäisivät muttei hän silti luovu kumeista :/ Ja olisin valmis kyllä tekemään ihan mitä tahansa saadakseni hänet luottamaan lupaukseeni.

Ei ole olemassa mitään, mitä voisit tehdä, koska mikä tahansa lupaus voidaan pettää. Olet varmaan itsekin kuullut lukemattomia tarinoita vahinkoraskauksista, joissa nainen sanoo "olin aina ollut varma että teen abortin mikäli vahinko tapahtuu, mutta kun niin kävi, en sitten pystynytkään". Sinä et mitenkään pysty olemaan varma, ettei sinullekin kävisi noin - etenkin, kun ilmeisesti kuitenkin JOSKUS haluat lapsia. Eikä etenkään miehesi voi mistään tietää, miten todellisuudessa kävisi jos e-pillerit pettäisivät ja raskaus olisi ehtinyt vaikka 10:lle viikolle. 

Vierailija
35/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilleri + kondomi + vaahto

Vierailija
36/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, et voi koskaan tietää petätkö vai et, sinä et voi tietää oletko tosipaikan tullen valmis aborttiin, jne.

Vierailija
37/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että mies on viisas kun haluaa käyttää kortsua. Mutta ymmärrän myös ap:ta, koska yhdyntä kondomin kanssa sattuu ainakin minuun tosi paljon. Ei se siellä sisällä tunnu, mutta emättimen suulla se kortsu hiertää ja tuntuu tosi pahalta. Nautin seksistä enemmän paljaalla koska se todellakin tuntuu ihanammalta.

Mutta ap, miehellä on silti oikeus käyttää kondomia, se on ihan oikeasti fiksua jos ei halua vielä lasta.

Vierailija
38/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilleri + kondomi + vaahto

Tetraehkäisy: pilleri + kondomi + pessaari + vaahto

Pentaehkäisy: pilleri + kondomi + pessaari + vaahto + keskeytetty yhdyntä

Heksaehkäisy: pilleri + kondomi + pessaari + vaahto + keskeytetty yhdyntä + varmat päivät

Vierailija
39/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna luopuisin pillereistä. Älytöntä kuormittaa kehoaan ja vaarantaa terveyttään hormoneilla, kun kondomi on kuitenkin käytössä. Siihen vaahto lisäksi niin on ihan yhtä varma.

Vierailija
40/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö vakituisessa suhteessa kondomi,siksi että naikkonen hankkiutuu paksuksi HETI kun kumin jättää pois.Viisas mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi