Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiselta mahdollista saada Sääliseksiä?

Säälittäväpaska
05.10.2016 |

Olen ruma säälittävä masentunut mies joka ei saa naista/seksiä. Mietinkin että saisinko yhdeltä naiselta seksiä edes kerran jos avautuisin itsetuhoisuudestani sille seuraavan kerran ? Olen hänelle kyllä avautunut masennuksestani naisettomuuteen. Olen saanut kerran ja sen ainoan kertani säälistä mutta olin silloin teini. Onnistuisiko enää tämän ikäisenä moinen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10210 kirjoitti:

Tämän ikäsenä, aika epämääräinen määrite. Jos olet <-40 niin ei hätää.. Mutta jos huitelet viittäkymppiä niin kannattaisi vaik joku vertaistuki..on niitä naisiakin samoissa elämäntilanteissa. Tsemppiä!

Naiset pitävät keskimäärin itseään vanhemmista miehistä. Lisäksi sinä menisit niin ulkonäön kuin käytöksen puolesta nuoremmasta. 

22/45 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomato kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Kihomato kirjoitti:

Lähde jouluksi jonnekin eksoottiseen, lämpimään maahan. Aurinko paistaa, naiset kulkee biksuissa ja flirttailee sun kanssa. Joku voisi rakastuakin. ;) 

Naiset eivät flirttaile tai voi rakastua rumiin miehiin. En ole ap mutta tämän tiedän kokemuksesta ja varmasti moni mies yhtyy samaan kanssani. Mutta arvostan kuitenkin että yrität auttaa tälläisiä tapauksia.

Et usko omiin sanoihisi yhtään itsekään... Ajatteles nyt mitä kaikkea jo pienellä, parin viikon lomalla voisi tapahtua. Jos vain uskaltaisit heittäytyä. Tuollainen loma saattaisi mullistaa koko loppuelämäsi. ;)

Miksi nainen kelpuuttaa ruman (puhumattakaan rakastuisi) jos komeitakin miehiä on tarjolla? Itsekään en ole kelvannut kenellekkään koska olen tämmöinen ruma pätkä. Nykyään vielä kaljuuntuvakin. En tiedä mikä tekee ap:sta ruman mutta minun tasollani peli on jo pelattu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/45 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viettää sen verran että miksi sääliseksiä? Uskon ja toivon että sinulle sekä minulle + kaikille muille täs maailmaa, seksiä, rakkautta, läheisyyttä jne. on olemasa/saatavilla ilman mitään sääliä.😶

Vierailija
24/45 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Kihomato kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Kihomato kirjoitti:

Lähde jouluksi jonnekin eksoottiseen, lämpimään maahan. Aurinko paistaa, naiset kulkee biksuissa ja flirttailee sun kanssa. Joku voisi rakastuakin. ;) 

Naiset eivät flirttaile tai voi rakastua rumiin miehiin. En ole ap mutta tämän tiedän kokemuksesta ja varmasti moni mies yhtyy samaan kanssani. Mutta arvostan kuitenkin että yrität auttaa tälläisiä tapauksia.

Et usko omiin sanoihisi yhtään itsekään... Ajatteles nyt mitä kaikkea jo pienellä, parin viikon lomalla voisi tapahtua. Jos vain uskaltaisit heittäytyä. Tuollainen loma saattaisi mullistaa koko loppuelämäsi. ;)

Miksi nainen kelpuuttaa ruman (puhumattakaan rakastuisi) jos komeitakin miehiä on tarjolla? Itsekään en ole kelvannut kenellekkään koska olen tämmöinen ruma pätkä. Nykyään vielä kaljuuntuvakin. En tiedä mikä tekee ap:sta ruman mutta minun tasollani peli on jo pelattu :(

Nyt sulla on huono hetki ja et näe itseäsi sellaisena kuin todellisuudessa olet. Oikeasti olet komean näköinen, vähintään normaalin pituinen ja tukkaa on riittävästi. 

25/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kiinni itsetunnosta.

Sitten on tietty se että onko täällä nyt joku 48v. ruma ja epävarma mies, joka kuitenkin haluais mallin tyttöystäväks.

On niitä joille ulkonäkö on tärkeä vaik joku biledani(hihi ja okkehymiö) sitten joku joka arvostaa älykkyyttä esim Marilyn monroe aikanaan Miller, kennedy jne..

Vierailija
26/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt saamaan naisen, jos vain tarpeeksi kovasti haluat! 

Vierailija
27/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain lomamatkaa suunnittelemaan, ap! 

28/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10210 kirjoitti:

Suurin osa on kiinni itsetunnosta.

Sitten on tietty se että onko täällä nyt joku 48v. ruma ja epävarma mies, joka kuitenkin haluais mallin tyttöystäväks.

On niitä joille ulkonäkö on tärkeä vaik joku biledani(hihi ja okkehymiö) sitten joku joka arvostaa älykkyyttä esim Marilyn monroe aikanaan Miller, kennedy jne..

Miksi pariutuminen olisi kiinni itsetunnosta? Naisille miehen ulkonäkö on ihan yhtä tärkeää viehättymisen kannalta kuin toisinkin päin. Itse ainakin ajattelen patiutumista ihan realistisesti ja tunnustan sen tosiasian että olen erittäin heikoilla näillä markkinoilla ja ikääkin vasta 20!!

29/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki kirjoitti:

En ymmärrä miten jollekkin voi olla pillun saanti noin vaikeaa. Vai miltä te näytätte? Sillonku olin vapaa, nussin niin paljon ku ehin. Kaikenmaailman teinejä ja yh-horoja löytyi kyllä helposti, ei heistä tarvinnut kuin itse olla kiinnostuneen oloinen että vois muukin ku paneminen kiinnostaa niin aina sai. Parhaimmillaan ajella tytön luota toiselle samanapäivänä. Nykyään ei enää voi ku on naimisissa.

No kaikki eivät ole niin hyvännäköisiä kuin sinä. Et sinäkään minun näköisenä olisi saanut nuorempana yhtään sen enempää. Ei seksin saamisessa ole mitään vaikeustasoja, joko saa paljon tai ei ollenkaan. Niin se vain on.

30/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaipaat omia purjeita, niiden tuntemista ja arvostuksen löytämistä sinusta itsestäsi. Sinä olet arvokas. Kyse on paljon enemmästä kuin "saamisesta" ja se mäki matalalasta itsetunnosta huipulle on kiivettävissä. Saaminen tulee sen jälkeen sivutuotteena :)

I rest my case.

Vierailija
31/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla :) et siinä ainakaan häviä mitään

Vierailija
32/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hottenrontti kirjoitti:

Oikeasti kaipaat omia purjeita, niiden tuntemista ja arvostuksen löytämistä sinusta itsestäsi. Sinä olet arvokas. Kyse on paljon enemmästä kuin "saamisesta" ja se mäki matalalasta itsetunnosta huipulle on kiivettävissä. Saaminen tulee sen jälkeen sivutuotteena :)

Olen niin hirveän näköinen mies että säälistä jonkun naisen hyväksyminen näyttää olevan ainoa enää kokeiltava

Vierailija
33/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäväpaska kirjoitti:

Olen ruma säälittävä masentunut mies joka ei saa naista/seksiä. Mietinkin että saisinko yhdeltä naiselta seksiä edes kerran jos avautuisin itsetuhoisuudestani sille seuraavan kerran ? Olen hänelle kyllä avautunut masennuksestani naisettomuuteen. Olen saanut kerran ja sen ainoan kertani säälistä mutta olin silloin teini. Onnistuisiko enää tämän ikäisenä moinen?

Toivottavasti ei. Reppanuus ei vetoa.

Vierailija
34/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisen onni olisi sinulta pois?

Vierailija
35/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että samassa tilanteessa oleva nainen kyllä saisi enemmän myötätuntoa ja jos ei muka muuten niin säälistä ainakin saisi seksiä. :D

Vierailija
36/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilisin tilanteessasi ihan samaa kyllä :D

Vierailija
37/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ap:n kokeilla lopettaa se pilven polttaminen, liika kaljan juominen ja ehkäpä muutenkin koittaa pitää itsestään parempaa huolta. Jos seksin saaminen sinulle todella on iso asia, voit kyllä tehdä asialle muutakin kuin valittaa siitä vauva.fissä. 

Pienet asiat vaikuttavat paljon! Hyvä hygienia, siistit ja puhtaat vaatteet, ryhdikäs olemus, kanna itsesi itsevarmana, älä kuitenkaan yritä liikaa, ajattele ennen kuin puhut jne. jne.

Ei loppupeleissä vaadi hirveästi. 

Vierailija
38/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hottenrontti kirjoitti:

Olen niin hirveän näköinen mies että säälistä jonkun naisen hyväksyminen näyttää olevan ainoa enää kokeiltava

Millä tavalla olet hirveän näköinen? Laita hiukset(älä lotraile millään geeleille tai muilla), pese hampaat, siisti parta, käytä deodoranttia ja ole vähän ylpeämpi itsestäsi! Älä pyydä anteeksi olemassaoloasi! 

Vaatetuksen ei tarvitse olla viimeisintä muotia tai ampua yli, mutta siisti yleisolemus olisi vaatteistakin kuitenkin oltava aistittavissa. 

Vierailija
39/45 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa muka vollotin kovaa kohtaloani. Naiseni muka jätti, vei talon ym. soopaa ja pildee irtosi hyvännäköiseltä typyltä heti, joten sääliseksiä annetaan.

Vierailija
40/45 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ap:n kokeilla lopettaa se pilven polttaminen, liika kaljan juominen ja ehkäpä muutenkin koittaa pitää itsestään parempaa huolta. Jos seksin saaminen sinulle todella on iso asia, voit kyllä tehdä asialle muutakin kuin valittaa siitä vauva.fissä. 

Pienet asiat vaikuttavat paljon! Hyvä hygienia, siistit ja puhtaat vaatteet, ryhdikäs olemus, kanna itsesi itsevarmana, älä kuitenkaan yritä liikaa, ajattele ennen kuin puhut jne. jne.

Ei loppupeleissä vaadi hirveästi. 

Olen aika ruma lärvinen ja aika lyhytkin. Noita on jo aika vaikea muuttaa ja kun ne sattuu olemaan ne tärkeimmät asiat viehättävyydessä. Ja pilven poltto ei ole mikään ongelma,sitä harrastaa nuoret naisetkin nykyään missä miehetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän