Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Balanssi puurot, onko hyviä?

Onko kukaan maistanu?
05.10.2016 |

Toi omena-kaneli kiinnostais.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä.

Vierailija
2/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä ja sydän merkittyjä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kummastakin mausta, söin kylminä. Ei liian makeita, ostan uudestaankin.

Vierailija
4/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ostaa puurot valmiina, voi tätä nykyajan avuttomuutta, hohhoijakkaa. Minä kasvatan viljat itse pellolla ja pihassa on omenapuita, ei ole vaikeaa.

Vierailija
5/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi sitä ostaa Xtra kaurahiutaleita alle euron kilo ja sitten jotain kuivattuja hedelmiä tai omenasosetta, tai jotain, ja kanelia vielä sekaan jos haluaa.

Ne annospussit ovat vieläpä naurettavan pieniä, että itse täytyisi syödä koko paketti kerralla (kun syön puuroa kuin hullu söisi puuroa).

Vierailija
6/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset pysty ostamaan parin euron puurojakaan ilman toisten mielipiteitä? Ap, voi olla, että inhoat niitä, vaikka kaikki muut tässä ketjussa kehuisivat. Itse sinun on kokeiltava. 

Vierailija
7/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi sitä ostaa Xtra kaurahiutaleita alle euron kilo ja sitten jotain kuivattuja hedelmiä tai omenasosetta, tai jotain, ja kanelia vielä sekaan jos haluaa.

Ne annospussit ovat vieläpä naurettavan pieniä, että itse täytyisi syödä koko paketti kerralla (kun syön puuroa kuin hullu söisi puuroa).

Et siis edes tiedä, mistä tässä puhutaan, ei mistään annospusseista nimittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan