Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, mikä on sinulle realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä?

Vierailija
05.10.2016 |

Olen sinkkumies ja realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä on

Sinkkumies, mikä on sinulle realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä minussa on vialla, kun moni nainen on/olisi tahtonut seurustella kanssani, mutta irtoseksiä en ole ikinä saanut?

M30

Olet nössykkä, joka ei kostuta piirakkaa, mutta olet muuten parisuhdeainesta.

Vierailija
22/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa toista ihmistä elämääni. Naista kyllä täytyy silloin tällöin saada, muuten alkaa vituttamaan. Käyn maksullisilla kerran kuussa. Se tekee ihan hel-vetin hyvää.

Täytyy vielä lisätä, että minulla on vakinainen joka ei ulkonäöllä ole pilattu mutta se on lämpöinen luonteeltaan ja suihinottaja luojan korkeammasta armosta.

Tuleeko vakkari halvemmaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaus puuttui listalta. Se.

Vierailija
24/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaus puuttui listalta. Se.

Sehän oli ensimmäisenä vaihtoehtona.

Vierailija
25/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä olen käyttänyt nyt viikon ja kolmisen kymmentä matchia on tullut. Katsotaan tulisiko jonkun kanssa tavattua. Vähän luo kyllä ylimääräistä jännitystä tuolla tavoin tapaaminen. Mieluummin löytäisin naisia baarista. Siellä kuitenkin tuntuu luonteva lähestyminen olevan hankalaa. Usein se on suoraan iholle tai ei mitään.

Tinderissä on paljon yksinhuoltajia, huomion kerjääjiä ja ongelmaisia naisia. Yksi avautuikin jo mielenterveysongelmistaan. Kai siellä mukaviakin naisia on, mutta eivät ole minusta sitten kai tykänneet. Tosin olen keskustellut vasta kuuden kanssa, joten onhan noita vielä jäljelläkin. Pitää varmaan koittaa uusi kierros uusilla kuvilla, kunhan saan nuo naiset ensin käytyä läpi.

Minä en etsi varsinaisesti yhden yön juttuja, mutta en  myöskään parisuhdetta. Olisi kiva saada naispuolisia kavereita, joiden kanssa voisi sitten seksiäkin toisinaan harrastaa.

Vierailija
26/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä olen käyttänyt nyt viikon ja kolmisen kymmentä matchia on tullut. Katsotaan tulisiko jonkun kanssa tavattua. Vähän luo kyllä ylimääräistä jännitystä tuolla tavoin tapaaminen. Mieluummin löytäisin naisia baarista. Siellä kuitenkin tuntuu luonteva lähestyminen olevan hankalaa. Usein se on suoraan iholle tai ei mitään.

Tinderissä on paljon yksinhuoltajia, huomion kerjääjiä ja ongelmaisia naisia. Yksi avautuikin jo mielenterveysongelmistaan. Kai siellä mukaviakin naisia on, mutta eivät ole minusta sitten kai tykänneet. Tosin olen keskustellut vasta kuuden kanssa, joten onhan noita vielä jäljelläkin. Pitää varmaan koittaa uusi kierros uusilla kuvilla, kunhan saan nuo naiset ensin käytyä läpi.

Minä en etsi varsinaisesti yhden yön juttuja, mutta en  myöskään parisuhdetta. Olisi kiva saada naispuolisia kavereita, joiden kanssa voisi sitten seksiäkin toisinaan harrastaa.

Olet komea, kun olet saanut noin paljon matchejä. Itse sain kuukauden aikana viisi matchiä ja niistä kaksi vastasi ja molemmat lopetti senkin melkein heti. Sama olisi hypätä sillalta alas.

Vierailija
27/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kissa, jota rapsuttelemalla saa hellyyttä. Käsi löytyy kanssa, niin paremman puutteessa on tyydyttävä siihen.

Vierailija
28/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo maksullinen.

Niin, Suomessa ne ovat ainuita rehellisiä naisia. 

Mutta muuten, käymällä ulkomailla.

Vierailija
29/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet komea, kun olet saanut noin paljon matchejä. Itse sain kuukauden aikana viisi matchiä ja niistä kaksi vastasi ja molemmat lopetti senkin melkein heti. Sama olisi hypätä sillalta alas.

Tinder ei ole varmasti paras paikka jos ei saa otettua hyviä kuvia tai ei ole komea. Naiset saavat niin paljon matcheja tuolla, että voivat kerätä ne parhaat päältä. Baarissa yrittäjiä on paljon vähemmän naista kohti ja siten sinulla on paremmat mahdollisuudet.

Aktiivista yrittämistä vain, niin kyllä sieltä joku nainen aina jossain vaiheessa vastaan tulee. Vaikka ei tulisikaan, niin elämässä on kyllä paljon muutakin kuin naiset. Se vain tuntuu siltä, että ei ole, koska ihminen kaipaa sitä mitä hänellä ei ole. Parisuhteessa oli siinä mielessä mukava olla, että ei tarvinut miettiä naisia, vaan pystyi keskittymään ihan muihin juttuihin. Sinkkuna naiset pyörivät mielessä paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme