BB on turhin ohjelma! Boikottiin!
Kommentit (13)
Miksi jotain pitäisi boikotoida, jos siitä ei pidä? Eikö riitä, että jättää katsomatta, ostamatta, syömättä jne?
Epäeettistä tehdä viihdettä niiden kustannuksella, joilla viiraa enemmän tai vähemmän päässä.
Vierailija kirjoitti:
Epäeettistä tehdä viihdettä niiden kustannuksella, joilla viiraa enemmän tai vähemmän päässä.
Juotetaanhan niille viinaakin että saadaan äksöniä. Tai ainakin näin olen ymmärtänyt. Kanavasurffatessa väkisin näki jotain. Pahimmillaan tuli kolmelta kanavalta oikeastaan sama ohjelma. Niitä viettelys ja parasiitti saaria/rantoja. Lyhyesti kaikki ns. reality on deeppiä shittiä. Eikä hyvää kuten myrkky sarjiksessa.
Ei niistä pysty katsomaan mitään. Nooh onhan siellä jotain uusintojakin. Joku maksallinen kanava pitäs ottaa.
Joo kaiken huippu on alastomat selviytyvät 🤦🤮🤯 se että tyypit on alastomia on maailman huonoin valttikortti, kun ohjelmiakin on kuin huono. Ja todellakin sinkku pulkerolollot biitsillä pyllistelemässä tai silareilla ja tekoripsillä heilumassa on vaan ala-arvoista moskaa.- vaihdan kanavaa
En ole katsonut kolmesta viimeisestä kaudesta jaksoakaan.
Miksi tuota elähtänyttä soopaa ainavaan tehdään?
En tiedä ketään joka sitä katsoisi, kukaan tuttu ei ole koskaan maininnut sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten katso. Ongelma ratkaistu.
Päläpälä
Hulluille huutista kirjoitti:
Miksi jotain pitäisi boikotoida, jos siitä ei pidä? Eikö riitä, että jättää katsomatta, ostamatta, syömättä jne?
Siinä on se ongelma että parasta ohjelma aikaa kulutetaan tuollaiseen sontaan.
Katselin ekat kolme viikkoa ja nyt ei kiinnosta enää yhtään. Onneksi :D
Näkyy ohjelmatiedoissa minunkin telkkarista kuten paljon muitakin ohjelmia joita en katso. Olen jo täysi-ikäinen, saan itse päättää ohjelmistani.
Vierailija kirjoitti:
Hulluille huutista kirjoitti:
Siinä on se ongelma että parasta ohjelma aikaa kulutetaan tuollaiseen sontaan.
Eikö teillä näy muita kanavia?
Älä sitten katso. Ongelma ratkaistu.