Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies, mikä on sinulle realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä?

Vierailija
05.10.2016 |

Olen sinkkumies ja realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä on

Sinkkumies, mikä on sinulle realistinen tapa saada hellyyttä ja seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa realistinen tapa olisi tuo maksullinen nainen, mutta tähän asti olen vielä tyytynyt omaan käteeni. Ehkä vielä joskus, jos tämä tilanne ei muutu paremmaksi.

M27

Vierailija
2/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josksu taputan kaverin koiraa. Kai sekin lasketaan hellyydeksi, kun muuta kosketusta ei eläviin olentoihin ole.

Vierailija
4/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin ihmeellisesti muotoiltu kysymys. Kaikki on ns. realistisia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana paneskelin ympäriinsä jonkin verran. Nykyään ajattele, että rikkoisin sieluni siinä. Ja nyt tämä tässä ajassa täysin epäsopiva mielipide: en edes valtavasti kaipaa seksiä. M40

Vierailija
6/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin ihmeellisesti muotoiltu kysymys. Kaikki on ns. realistisia vaihtoehtoja.

Kiva sulle, mutta ei todellakaan ole suurimmalle osalle miehistä.

Vierailija
7/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihan realistista varmaan 80% miehille. En mä ainakaan tunne ketään joka ei koskaan saisi naista.

Nykyisen ja edellisten seurustelujen välissä oli jokunen yhdenillanjuttu, mutten oikein välittänyt niistä. Sellanen kevyt panosuhde jossa toisesta kumminkin pitää on parempi vaihtoehto, mutta tietty vaikeampi löytää. On mulla sellainenkin ollut. Parasta seksi on kuitenkin aina ollut parisuhteessa.

Ja en varmasti ole mikään alfamale, 174cm pitkä tavallisen suomalaisen näköinen mies, ja vielä ihan normi työssä (alempi toimihenkilö), eikä varallisuutta.

M33

Vierailija
8/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo maksullinen.

Vierailija
9/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ihan realistista varmaan 80% miehille. En mä ainakaan tunne ketään joka ei koskaan saisi naista.

Nykyisen ja edellisten seurustelujen välissä oli jokunen yhdenillanjuttu, mutten oikein välittänyt niistä. Sellanen kevyt panosuhde jossa toisesta kumminkin pitää on parempi vaihtoehto, mutta tietty vaikeampi löytää. On mulla sellainenkin ollut. Parasta seksi on kuitenkin aina ollut parisuhteessa.

Ja en varmasti ole mikään alfamale, 174cm pitkä tavallisen suomalaisen näköinen mies, ja vielä ihan normi työssä (alempi toimihenkilö), eikä varallisuutta.

M33

Ethän sinä sitä päälle päin näe kuka saa naista ja kuka ei. Tuskin minustakaan kukaan uskoisi, että en ole ikinä ollut naisen kanssa.

M27

Vierailija
10/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksioikoista ajatella, että olisi vain yksi tapa tai mahdollisuus.

Vierailija
11/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ethän sinä sitä päälle päin näe kuka saa naista ja kuka ei. Tuskin minustakaan kukaan uskoisi, että en ole ikinä ollut naisen kanssa.

M27

Kaverit on ainakin saanut todistettavasti kun on lapsiakin. Tai vähintään ollut joku tyttöystävä jonka olen tavannut. Duuni yms. tutuista en kaikista tietenkään tiedä varmasti. Puheiden perusteella on jotain naisjuttuja kuitenkin ollut lähes kaikilla.

Varmasti siis löytyy joitain epäonnisia miehiä, mutta kyllä ne on pieni vähemmistö.

Vierailija
12/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran tilanteessa, jossa olisin saanut pariskunnan naista, mutta se aviomiehen kyttääminen vieressä teki panemisesta mahdotonta. Pitää varmaan odotella, jos jostain löytyis se oma rakas.

Sinkkum

Vierailija
13/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksioikoista ajatella, että olisi vain yksi tapa tai mahdollisuus.

Kyllähän kaikki maksamalla saa vai mitä tarkoitit?

14/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uskomaton määrä hellyyttä mikä voi tulla mukana yhdessä illassa...enemmän kuin toisissa suhteissa. Kun itse antaa, niin itse saa - jos tähdet sattuu osumaan kohdilleen. Itse koen olleeni onnekas. Tuhat kuiskausta pimeässä, kosketusta aamun valossa, sanoja jotka kantoivat huomisiin.

I rest my case.

15/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa realistinen tapa olisi tuo maksullinen nainen, mutta tähän asti olen vielä tyytynyt omaan käteeni. Ehkä vielä joskus, jos tämä tilanne ei muutu paremmaksi.

M27

Jeah, ei kyllä mitenkään kykenisi maksullisiin vaikka olisi vuosien kuivuus menossa. Se on sellainen ovi kun sen avaa että en halua avata. Lähtee pian mopo käsistä kun ei ole enää mitään menetettävää (ei sillä että tekisi yhtään mielikään - ei ole ikinä tehnyt).

Kyselin aiemmin huvikseni kavereilta "kumpi on pienempi paha - kullan ostaminen pelissä vai maksullisissa käynti" ja vastaukset olivat tasoa "kultaa ei perkele osteta!" mutta maksulliset on ihan fine. En todellakaan tuomitse ketään, paras kaverinikin ramppaa yhtenään - välillä myös kun on parisuhteessa... kukin tekee mitä tekee.

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan tunne ketään joka ei koskaan saisi naista.

Tunnen useitakin tyyppejä jotka ei varmasti ole naista saaneet (ei ole koskaan kiinnostanut moiset pätkääkään). Sitten on toki sellasiakin joilla alamäki on ollut sen verran kova että tuskin saisivat rahallakaan... Tasoa "suihkussa en käy ikinä ja jos kävisin, shampoo ja saippua on ainakin ihan turhaa, kyllä se vedelläkin lähtee!".

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
16/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä minussa on vialla, kun moni nainen on/olisi tahtonut seurustella kanssani, mutta irtoseksiä en ole ikinä saanut?

M30

Vierailija
18/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä: paijaan kissaani ja se kiehnää takaisin.

Seksiä: kädeltäni

M

Vierailija
19/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa toista ihmistä elämääni. Naista kyllä täytyy silloin tällöin saada, muuten alkaa vituttamaan. Käyn maksullisilla kerran kuussa. Se tekee ihan hel-vetin hyvää.

Vierailija
20/29 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa toista ihmistä elämääni. Naista kyllä täytyy silloin tällöin saada, muuten alkaa vituttamaan. Käyn maksullisilla kerran kuussa. Se tekee ihan hel-vetin hyvää.

Täytyy vielä lisätä, että minulla on vakinainen joka ei ulkonäöllä ole pilattu mutta se on lämpöinen luonteeltaan ja suihinottaja luojan korkeammasta armosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme