Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja laittaa outoja wilmaviestejä:0

Vierailija
05.10.2016 |

Ikääni en kerro mut mun miesopettaja pistää outoja wilmaviestejä ja ahdistaa laittaaks se muille niitä esim se pyytelee mua jäämää johonki ihmeellisii tukiopetuksii vaikka en tällä hetkellä tarvii, ja sit kehuu kauniiks, pitääkö huolestua?? yläasteella oon joten on omat wilmatunnukset, entiiä ku tekis mieli estää se jo!! jatkunu ny tän viikon

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vanhemmille. Heti.

Vierailija
2/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä viesti äidille/isälle, he voivat vastata puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä viestit äidille tai isälle, he tietävät pitääkö huolestua.

Vierailija
4/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vanhemmillesi tästä. Tuollainen vaatii jo puuttumisen, ei ole oikein.

Vierailija
5/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan kerta kaikkiaan asiatonta. Älä vastaa, näytä vanhemmillesi ja tarpeen vaatiessa koulusi rehtorille, kuraattorille tai muulle aikuiselle, johon luotat.

Vierailija
6/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon näyttäny ne viestit mut vanhemmat vaa kehottaa mua menee niihi tukiopetuksii et tarviin kuulemma enemmä apuu

joo hyi mun mielest toi menee jo nii ahdistavaks ku äskeki huomasin viestin missä se kehottaa oppilaitten laittaa puhelinnumero esil mut silti se laitto sen vaa mulle? ku muut ei oo saanu mitää puhelinnumero pyyntöö opettajalt

Ap

Vierailija
7/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa myös kuraattorille tai terveydenhoitajalle. Tai rehtorille.

Vierailija
8/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lastensuojeluilmoitus itsestäsi.

Vierailija
9/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluu sulta toosanderii

Vierailija
10/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rehtorilta että haluat vaihtaa ryhmää siinä aineessa, mitä toi ope opettaa. Ihhottavaa! Et kai antanut numeroa sille? Älä vastaa viesteihin ja kerro jollekin aikuiselle. Näytä vaikka tämä ketju sun vanhemmille. Sun äitis on vähän hölmö jos sanoo että menisit sinne tukiopetuksiin, et tietenkään mene.

Vierailija
11/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Tauski apuun!

Vierailija
12/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun yläasteelaisella ole omia Wilma tunnuksia....

Vierailija
13/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pimppiä vailla se sun opettajasi. Ole nyt varovainen, ettei käy huonosti.

Vierailija
14/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille äitisi numero.

Vierailija
15/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa idiootit pelleily ja nuoren kiusaaminen, kun nuori kaipaa täältä neuvoja!

Vierailija
16/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä normaalia opettajan käytöstä. Opettajalla ei ole mitään syytä viekoitella oppilasta mm.kehumalla kauniiksi. Hän yrittää saada sinut tunnekoukkuun.  Opettaja voi antaa palautetta esim. suorituksistasi,oppimisesta jne. Kerro rehtorille, vanhemmille ja ystävävillesi asiasta.Säilytä viestit. Vaikuttaa aivan selvästi siltä, että opettajan mielessä liikkuu jotain sellaista, josta nämä viestit ovat vain pieni osa. Hyvä että reagoit.

Vierailija
18/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo hyi tiiän mitä tost tulee seuraamaan!! muutenki on niillä tunneilla tarkkailu mua kokoajan ja on kohtelias mulle

Mitä mulle ees tapahtuis jos menisin niihi "tukiopetuksii" hyi hitto 😦 Huomenna meen puhuu rehtoril mitä siitä seuraa sit??

Vierailija
19/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa idiootit pelleily ja nuoren kiusaaminen, kun nuori kaipaa täältä neuvoja!

Haista ruskea, vetinen uloste

Vierailija
20/56 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mielestäni ole mitään ongelmaa. On ihan normaalia, että mies on kiinnostunut yläasteikäisistä tytöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän