Missä iässä pussasit ensimmäistä kertaa
Kommentit (40)
vrm itsekkin 5-6v mutta eka kunnon pusu 12v vuotta vanhemman tytön kanssa
Pelattiin paljon pullonpyöritystä siinä joskus 6. luokan kieppeillä. En muista enää kuka pojista se ihka ensimmäinen oli.
En tiedä, mutta yhden suudelman muistan aina, johtuu tilanteesta ja henkilöstä joka suuteli.
Tietääkseni about 5, naapuritalon tyttö.
Sitten jos jotain ranskalaisen suudelman yritystä haetaan niin about 12, ala-asteen loppuvaiheita.
M43v kirjoitti:
En tiedä, mutta yhden suudelman muistan aina, johtuu tilanteesta ja henkilöstä joka suuteli.
Kerro lisää tästä?
olin 5, naapurin 7v tyttö pakotti. Pitäisi nyt 35 vuoden jälkeen alkaa miettimään #metoo hengessä oikeusjuttua asiasta.
Jos tarkoitetaan seksuaalisesti virittynyttä pussaamista, niin 28-vuotiaana.
14v suutelin ekan kerran vuotta nuoremman pojan kanssa.
Suunnilleen 5-v., sen jälkeen ei olekaan moista tapahtunut.
M50+
Joskus 16v ja samalla vähän pantiin
7v poskelle luokkakaveripoikaa.
Seuraava kerta kunnon pusu 16-v.
Tarhaikäisenä ehkä 5v. Pojan muistan mutten tarkkaa ikää.
Jos ei lasten leikkejä oteta huomioon, niin 13-vuotiaana sellainen todella kuuma 15-v mimmi tuli ja työnsi kielen mun kurkkuun limudiskossa ja siinä sitten imuteltiin toisiamme ja samalla puristelin tissejä ja takamusta. Olen siis miespuolinen. Olihan se pikainen järkytys kun yhtäkkiä näin tapahtui, mutta nanosekunnissa huomasin homman miellyttäväksi. :D
7-v. Oltiin tosi ihastuneita saman luokan pojan kanssa. Pussailtiin TOSI paljon ja käveltiin käsi-kädessä. Luokassakaan emme saaneet enää istua vierekkäin.
Sitten muut lapset alkoivat kiusaamaan ja piti lopettaa. Niin ja itsekin tajusin, että pojat on tosi tyhmiä..
Seuraavan kerran taisi olla 15-vuotiaana.
N41