Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on kova paikka seurustella saman pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
05.10.2016 |

Itse olen 180cm mies ja pidän eniten +175cm naisista mutta suurin osa näistä etsii jotain koripalloilijaa. Miksi? Omaavatko heikon itsetunnon?

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olisko miehille ok seurustella itseään pitemmän naisen kanssa?

Itselläni oli aikanaan deitti-ilmoituksen kriteereissä pituusraja joka oli suunnilleen sama kuin oma pituuteni. Eipä sitä monetkaan noteeranneet! Sitten eivät olleetkaan niin innostuneita, kun kuulivat olevansa 10 cm minua lyhyempiä.

Suoraan sanottuna pidän itseäni mahdollisimman paljon pitemmistä miehistä eniten. 2 m on ok :) Mutta 180 myös, sen pituisten miesten kanssa olen joskus seurustellut, yleensä miehet on kyllä vähän pitempiä. Muualla olen siis tavannut kuin nettipalstoilla.

Luonnossa tunnen monia itseni pituisia ja vähän lyhyempiäkin (varattuja) miehiä, jotka on niin vetäviä, että kyllä kelpaisi! Muut asiat ratkaisevat.

Nettipalstoilla, kun toinen on ihan vieras eikä kuvakaan usein kerro olennaista, pituus on yksi kiinnostava / sytyttävä kriteeri muiden joukossa. Tapaamani miehet on antaneet itsestään usein erittäin hyvästä kulmasta otetun kuvan (aurinkolasit), totuus on ollut sitten pettymys. Ja mies, joka on palstalla minua selvästi pitempi, onkin muutaman kerran ollut luonnossa selvästi lyhyempi. Huijarit saa mennä yksin kotiin!

Jos joku kuulostaa että on ihan ok, ei sen kiinnostavampi kirjoittelun ja kuvankaan perusteella, ei läöydy heti alkuun yhteistä aaltopituutta, pituus voi siis olla kiva plussa että pääsee treffeille. Mutta jos mies on esim. 15 cm minua lyhyempi, en jää kyselemään, onko hänellä yhtään kivoja harrastuksia tai esittelemään parhaita puoliani, sori siitä. 

nimim. mallimittainen nainen

Vierailija
62/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen huomannut miehen lyhyydestä haittaa ihan käytännön syistäkin. Uskokaa tai älkää, mutta erilaiset seksiasennot ovat yksinkertaisesti hankalia, jos mies on minun pituinen (olen 165cm eli pidempi mies ei ole liikaa pyydetty!). Ja totta kai naisena tuntee olonsa isoksi ja epänaiselliseksi, kun on saman kokoinen miehen kanssa. Ällöttää, jos reiteni tai hauikseni on saman kokoinen kuin miehellä! Korkkareita en edes käytä usein, mutta se on silti nyrkkisääntöni, että miehen pitää olla väh.sama pituinen kuin minä korkkareissa. Ja yleensä lyhyillä miehillä on myös kompleksi pituutensa takia ja ovat vmäisiä ja yrittävät projisoida sitä epävarmuuttaan aina jollain muotoa. Tämä tulee esiin vasta myöhemmin suhteen edetessä.

Lue oma viestisi ja mieti uudestaan kenellä kompleksi ja kenen pituudesta.

Hienoati taas käännetään oma pinnallisuus miesten syyksi.

Ja millähän perusteella on?

Sinullakin on ulkonäkövaatimuksia naiselle, kaikilla on. Ihan turhaan moralisoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen huomannut miehen lyhyydestä haittaa ihan käytännön syistäkin. Uskokaa tai älkää, mutta erilaiset seksiasennot ovat yksinkertaisesti hankalia, jos mies on minun pituinen (olen 165cm eli pidempi mies ei ole liikaa pyydetty!). Ja totta kai naisena tuntee olonsa isoksi ja epänaiselliseksi, kun on saman kokoinen miehen kanssa. Ällöttää, jos reiteni tai hauikseni on saman kokoinen kuin miehellä! Korkkareita en edes käytä usein, mutta se on silti nyrkkisääntöni, että miehen pitää olla väh.sama pituinen kuin minä korkkareissa. Ja yleensä lyhyillä miehillä on myös kompleksi pituutensa takia ja ovat vmäisiä ja yrittävät projisoida sitä epävarmuuttaan aina jollain muotoa. Tämä tulee esiin vasta myöhemmin suhteen edetessä.

Sinullakin on ulkonäkövaatimuksia naiselle, kaikilla on. Ihan turhaan moralisoit.

Millä perusteella on?

Vierailija
64/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään kellään on mitään ulkonäkökriteerejä parinvalinnassa?

Miksi olisi kova paikka seurustella 300 kiloisen kanssa, jos ihanne on normaalipaino?

Miksi miehelle olisi kova paikka seurustella ruman naisen kanssa?

Jos aloittaja näitä vaikka ensin pohdit niin saatat löytää itse vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
65/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 158 ja kyllä mua lyhyempi suomalainen mies olis jo harvinaisuus, enkä ole miestä etsimässä mistään kaakkois-Aasiasta. Joten hirveä "vaatimus" se ei taida olla että ihan normaalistikin miehet vaan sattuu olemaan mua pidempiä :) olen kyllä yhden 160cm kanssa ollut ja me oltiin söpöjä yhdessä.

Mutta tottakai kaikilla saa olla ulkonäköön liittyviä vaatimuksia, sekä miehillä että naisilla. Ulkonäkö on se ensimmäinen mihin kiinnitetään huomiota. Jos lyhyet miehet ei jotakuta sytytä, sitten ne miehet voi pariutua sellaisten kanssa jotka tässäkin ketjussa ovat sanoneet lyhyistä tykkäävänsä.

Vierailija
66/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, aihe, joka aiheuttaa minussa kummastusta. Olen 179 cm pitkä, eli sentin pidempi kuin mikä suomalaisen miehen keskipituus on. Painoni liikkuu ali- ja normaalipainon välimaastossa eli en ole "iso" painon kannalta, mutta kuten joku muukin aiemmin sanoi, kun on ollut aina se pisin, se todella jättää jälkensä. Yläasteen kuljin enemmän tai vähemmän kumarassa, luokan pojistakin nimittäin vain yksi oli minua pidempi.. Vaikka en vieläkään ole pituuteni kanssa sinut, tykkään käyttää korkkareita, ja alle 7 cm korko ei käy. Mun mielestä olisi todella hassua, jos mulla olisi yli 190 cm pitkä mies. Että mitäs me, kaksi hujoppia.. Lisäksi tykkään spontaaneista pusuista, niin mitenkäs ne onnistuu, jos on kova pituusero? Roikutaan 20 cm pidemmän miehen hihassa että voitko tuoda päätäsi alemmas niin antaisin spontaanin pusun! :D

Max 10 cm enemmän pituutta kuin oma pituus on mulla rajana. Sen pidemmillä miehillä on sitäpaitsi hevosen naama ;) Mua on aina vaan kummastuttanut, kun helposti 160-senttiset naiset ilmoittaa kans että 185 on sitten ihan minimi. Siis häh? Näidenkö kirppujen kanssa joutuu vai "kilpailemaan"? Näyttävyydessä ne kyllä häviää saman tien, eikä mua kiinnosta miehet, jotka näkee jotain tosi haluttavaa jossain hihittelevässä tapissa. Lisäksi lyhyet naiset on yleensä joko tosi hiljaisia (tottuneet olemaan seinäruusuja) tai sitten äärettömän kovaäänisiä (ainoa tapa tulla huomatuksi).

Oma mies on siis 187cm, ihan paras mitta. :) Pidemmäksi en vaihtais.

Aina kun joku sanoo "kummastelevansa" tai "ihmettelvänsä" jotakin asiaa kommentin alussa, tietää että kirjoittaja aikoo ryhtyä latelemaan loukkauksia ja sääntöjä muiden elämälle. Siinä sitten silmät ällistyksestä pyöreinä ihmetellään kun muut suuttuvat: "Menipä tunteisiin, mä vaan kummastelin!

Siis mitä ihmettä? Sääntöjä muiden elämälle? Missä vaiheessa aloin sääntelemään?? :DD Toin mielipiteeni ilmi, ja kun asia on semmoinen, joka herättää minussa ihmetystä, miksei niin saa sanoa? Mitä kummastelussa on väärää? Kuten kirjoitin, minulta se ei ole pois, että minua lyhyempi nainen seurustelee minun kriteereilleni liian pitkän miehen kanssa tmv. Itse sitäpaitsi uskon, että viehätyksen takana on myös biologinen aspekti. Pitkällä miehellä on hyvät geenit ja pituus on nykyisessä yhteiskunnassamme tavoiteltava ominaisuus. Lyhyen lisääntyessä pitkän kanssa, jälkeläiset saattavat olla pitkiä myös. Ainakin mahdollisuus on parempi kuin lisääntyessä toisen lyhyen kanssa ;) Mutta saa kai sitä kuitenkin naureskella, samoin kuin keskustelussa aiemmin naureskeltiin 190 cm pitkille "justiinoille".

Vierailija
67/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffeissä  149cm pitkällä (lyhyellä) naisella oli minimipituus miehelle 175cm :D

Lyhyenä naisena arvaan että kyse on käytännön jutuista. Olen 158 cm ja jo tässä koossa alkaa ketuttaa kun ei yllä mihinkään. Olisi sitten parisuhteessa edes toinen sellainen ettei tarvi koko ajan jakkaraa...

Joo, mutta sitten tarvitset itse jakkaraa suudellessasi.

Vierailija
68/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa valita partnerinsa ihan oman mielen mukaan haluamillaan kriteereillä. Vai saako sittenkään... Kysynpä jatkokysymyksen: miksi ihmeessä naisille on ihan hyväksyttävää vaatia pitkää miestä ja jopa ilkkua lyhyille mutta mies ei missään nimessä saa tehdä samaa pitkälle tai vaikka lihavalle naiselle.

t:lyhyt mies parisuhteessa

Vierailija
69/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä ja heitä yhdisti epävarmuus omasta lyhyydestään, jolloin yrittivät kieltää multa korkokenkien käytön ja haastoivat riitaa itseäni pidemmille miespuolisille ystävilleni. Mä en vaan jaksa ylimääräistä draamaa noin olemattomasta.

N180cm

Eiköhän tuo korkokenkien "kieltäminen" ole ihan aiheellista? Miksi ihmeessä haluaisit näyttää vielä pidemmältä jos olet jo ylimittainen naiseksi? Ei ylimittainen nainen ole haluttava. Sama kuin mies korostaisi tarkoituksella kaljavatsaansa pukeutumisellaan.

Vierailija
70/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan saa valita partnerinsa ihan oman mielen mukaan haluamillaan kriteereillä. Vai saako sittenkään... Kysynpä jatkokysymyksen: miksi ihmeessä naisille on ihan hyväksyttävää vaatia pitkää miestä ja jopa ilkkua lyhyille mutta mies ei missään nimessä saa tehdä samaa pitkälle tai vaikka lihavalle naiselle.

Ei lyhyille miehille ilkkumista mielestäni kovin hyvällä katsella.

Vierailija
71/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella on?

Väitätkö että ei?

Vierailija
72/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 180cm mies ja pidän eniten +175cm naisista mutta suurin osa näistä etsii jotain koripalloilijaa. Miksi? Omaavatko heikon itsetunnon?

Itse olen 189 senttinen ja voisin juuri 180 senttisen miehen kanssa seurustella.

Minua myös harmittaa hieman että joudun kilpailemaan samoista miehistä itseäni yli 30 senttiä lyhyempien naisten kanssa.

Pikkuveljeni joka on minua 10 senttiä pidempi, seurusteli lukiossa kai luokkansa lyhimmän tytön kanssa, joka oli just ja just puolitoista metriä.

Vierailija
73/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyille miehille ilkkumista mielestäni kovin hyvällä katsella.

Sitä pidetään yhtä hyväksyttävänä kuin sitä että lyhyet miehet haukkuvat ja huorittelevat pitkistä miehistä pitäviä naisia. Kerran joku lyhyt mies kertoi keskustelupalstalla että jos hän näkee kaupassa lyhyen naisen pitkän miehen saurassa, hän haluaisi "käydä iskemässä hampaat kurkkuun" siltä naiselta.

Vierailija
74/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 158 ja kyllä mua lyhyempi suomalainen mies olis jo harvinaisuus, enkä ole miestä etsimässä mistään kaakkois-Aasiasta. Joten hirveä "vaatimus" se ei taida olla että ihan normaalistikin miehet vaan sattuu olemaan mua pidempiä :) olen kyllä yhden 160cm kanssa ollut ja me oltiin söpöjä yhdessä.

Mutta tottakai kaikilla saa olla ulkonäköön liittyviä vaatimuksia, sekä miehillä että naisilla. Ulkonäkö on se ensimmäinen mihin kiinnitetään huomiota. Jos lyhyet miehet ei jotakuta sytytä, sitten ne miehet voi pariutua sellaisten kanssa jotka tässäkin ketjussa ovat sanoneet lyhyistä tykkäävänsä.

Paitsi, että naisten vaatimukset miehen pituudelle ja raamikkuudelle ovat täysin OK ja niillä välttää miehissä heikon itsetunnon mutta jos mies vaatii naisen olevan korkeintaan 158/52kg niin se kielii miehen huonosti itsetunnosta ja sovinismista.

Vierailija
75/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä ja heitä yhdisti epävarmuus omasta lyhyydestään, jolloin yrittivät kieltää multa korkokenkien käytön ja haastoivat riitaa itseäni pidemmille miespuolisille ystävilleni. Mä en vaan jaksa ylimääräistä draamaa noin olemattomasta.

N180cm

Eiköhän tuo korkokenkien "kieltäminen" ole ihan aiheellista? Miksi ihmeessä haluaisit näyttää vielä pidemmältä jos olet jo ylimittainen naiseksi? Ei ylimittainen nainen ole haluttava. Sama kuin mies korostaisi tarkoituksella kaljavatsaansa pukeutumisellaan.

Mitään noin naurettavaa en olekaan vähään aikaa kuullut.

Joo, lyhyet naiset ovat epäviehättäviä. Siksi mallit ovatkin aina alle 160-senttisiä. Eiku...

Vierailija
76/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N180cm

Joo, lyhyet naiset ovat epäviehättäviä. Siksi mallit ovatkin aina alle 160-senttisiä. Eiku...

*pitkät* naiset

Vierailija
77/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, aihe, joka aiheuttaa minussa kummastusta. Olen 179 cm pitkä, eli sentin pidempi kuin mikä suomalaisen miehen keskipituus on. Painoni liikkuu ali- ja normaalipainon välimaastossa eli en ole "iso" painon kannalta, mutta kuten joku muukin aiemmin sanoi, kun on ollut aina se pisin, se todella jättää jälkensä. Yläasteen kuljin enemmän tai vähemmän kumarassa, luokan pojistakin nimittäin vain yksi oli minua pidempi.. Vaikka en vieläkään ole pituuteni kanssa sinut, tykkään käyttää korkkareita, ja alle 7 cm korko ei käy. Mun mielestä olisi todella hassua, jos mulla olisi yli 190 cm pitkä mies. Että mitäs me, kaksi hujoppia.. Lisäksi tykkään spontaaneista pusuista, niin mitenkäs ne onnistuu, jos on kova pituusero? Roikutaan 20 cm pidemmän miehen hihassa että voitko tuoda päätäsi alemmas niin antaisin spontaanin pusun! :D

Max 10 cm enemmän pituutta kuin oma pituus on mulla rajana. Sen pidemmillä miehillä on sitäpaitsi hevosen naama ;) Mua on aina vaan kummastuttanut, kun helposti 160-senttiset naiset ilmoittaa kans että 185 on sitten ihan minimi. Siis häh? Näidenkö kirppujen kanssa joutuu vai "kilpailemaan"? Näyttävyydessä ne kyllä häviää saman tien, eikä mua kiinnosta miehet, jotka näkee jotain tosi haluttavaa jossain hihittelevässä tapissa. Lisäksi lyhyet naiset on yleensä joko tosi hiljaisia (tottuneet olemaan seinäruusuja) tai sitten äärettömän kovaäänisiä (ainoa tapa tulla huomatuksi).

Oma mies on siis 187cm, ihan paras mitta. :) Pidemmäksi en vaihtais.

Aina kun joku sanoo "kummastelevansa" tai "ihmettelvänsä" jotakin asiaa kommentin alussa, tietää että kirjoittaja aikoo ryhtyä latelemaan loukkauksia ja sääntöjä muiden elämälle. Siinä sitten silmät ällistyksestä pyöreinä ihmetellään kun muut suuttuvat: "Menipä tunteisiin, mä vaan kummastelin!

Siis mitä ihmettä? Sääntöjä muiden elämälle? Missä vaiheessa aloin sääntelemään?? :DD Toin mielipiteeni ilmi, ja kun asia on semmoinen, joka herättää minussa ihmetystä, miksei niin saa sanoa? Mitä kummastelussa on väärää? Kuten kirjoitin, minulta se ei ole pois, että minua lyhyempi nainen seurustelee minun kriteereilleni liian pitkän miehen kanssa tmv. Itse sitäpaitsi uskon, että viehätyksen takana on myös biologinen aspekti. Pitkällä miehellä on hyvät geenit ja pituus on nykyisessä yhteiskunnassamme tavoiteltava ominaisuus. Lyhyen lisääntyessä pitkän kanssa, jälkeläiset saattavat olla pitkiä myös. Ainakin mahdollisuus on parempi kuin lisääntyessä toisen lyhyen kanssa ;) Mutta saa kai sitä kuitenkin naureskella, samoin kuin keskustelussa aiemmin naureskeltiin 190 cm pitkille "justiinoille".

Joo, nyt sitten tuli juuri se silmät pyöreinä ihmettely minkä ennustinkin.

Vierailija
78/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella on?

Väitätkö että ei?

Perusteleppa sinä nyt ensin heittämäsi väite kun lähdit sille tielle.

Vierailija
79/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki tilanteesta kun sinulle on ilkuttu ja muut ovat pitäneen sitä hyväksyttävänä.

Vierailija
80/161 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N180cm

Mallit on keskimäärin 173-178cm - yli 180 senttiset transumaiset tavisnaiset on hieman eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä