Onko sinulla feikkiprofiilia facebookissa?
Kommentit (41)
Täytyy sanoa, että mietin äsken samaa kun katsoin. Ja kipeänä nyt muutakaan tekemistä kun miettiä. Outo, ehkä joku satunnainen järjestelmän virhe tai nimeni jonkun nimeä lähellä. Joo.
Ei, uskallan seistä sanojeni takana. Eniten feikkejä on uhkailevilla rajakeilla, minulle on tappouhkauksia lähettänyt esim. Alex Lepajoe ja Kake Suomi.
Ei ole. Parempi olla kokonaan poissa kuin kuvitella, että voi samanaiksesti sekä syödä että säästää kakun. - Oikeasti uskon säästäväni ennen kaikkea itseäni kun en ole ihan kaikkialla ja kaikessa mukana. - Toki naamakirjassa on varmasti paljon hyvääkin, mutta ainakin toistaiseksi ole pärjännyt oikein hyvin menemättä sinne mukaan itse. Voin toki joskus muuttaa mieleni ja tulla toisiin ajatuksiin menemiseni kanssa, mutta tuo aika ei ole vielä, ainakaan tänään.
On feikkiprofiili, haluan stalkata puolituttuja enkä paranoidina uskalla käyttää siihen varsinaista profiiliani. Sillä on myös hyvä seurata ryhmiä joihin ei omalla profiililla kehtaa liittyä.
Mulla on viisi, neljä maahanmuuttokriittistä ja yksi hieman neutraalimpi. Saa annettua vaikutelman että maahanmuuttokriittiä olisi paljon.
Facebookiissa oli tänään kuva missä kolme Ilja Janitskinin profiilia keskusteli keskenään :D
Minulla on yksi yltiösuvakkiprofiili. Kavereina mm muutamia vasemmisto- ja vihreiden poliitikkoja. Kiva vedättää niitä urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viisi, neljä maahanmuuttokriittistä ja yksi hieman neutraalimpi. Saa annettua vaikutelman että maahanmuuttokriittiä olisi paljon.
Höpö höpö, sulla on taas sellaset suvaitsevaisen naamioitumisyritykset.
On, kommentoin sillä toisinaan esim. uutisia. En halua, että kaverit/tutut näkee ihan kaikkia mielipiteitäni jne.
Vierailija kirjoitti:
Facebookiissa oli tänään kuva missä kolme Ilja Janitskinin profiilia keskusteli keskenään :D
Mä näin tämän, aika epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
On, kommentoin sillä toisinaan esim. uutisia. En halua, että kaverit/tutut näkee ihan kaikkia mielipiteitäni jne.
Sama juttu, se yksi tyttö sai potkut kun uhkasi tappaa kaikki kirkossa olevat ihmiset sananvapauden nimissä. Ei kyllä enää tavanomaisia maahanmuuttokriittisiä tappouhkauksia suvaita tässä maassa.
Mulla on profiili rajakiii-sivuilla ja toinen SE.llä mutta ne eivät riitele keskenään.
On koska halusin liittyä tinderiin mutten halua olla facessa omalla nimelläni. En käytä facebookkia ollenkaan, en ymmärrä sitä.
Miksi kalastelet täällä tietoja?