Miksi naisille on kova paikka seurustella saman pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa?
Itse olen 180cm mies ja pidän eniten +175cm naisista mutta suurin osa näistä etsii jotain koripalloilijaa. Miksi? Omaavatko heikon itsetunnon?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 182 cm mies ja nainen on 176 cm. Alkuun koin outona sen, että valitsin tasooni nähden noin lyhyen naisen. (Tuon mitttainen nainen olisi miehenä korkeintaan 180-181 cm), mutta ajattelinkin pelastaa ihmiskunnan. Eli en nai ainakaan pidempää.
Heh, naisen ja miehen keskipituuden välinen erotus on itseasiassa noin 13cm eli 182cm mies vastaa 169cm naista. Olet juuri ja juuri keskipituinen.
Joku viikko sittentunnustin saman tyyliseen ketjuun tykästyneeni itseäni reilusti lyhyempään mieheen. Vieläkin sitä haikailen eli ei ole mulle ongelma. N181
Kun joku ihminen vie jalat alta tajuaa, ettei pituudella tai muulla ulkoisella ominaisuudella ole merkitystä. Eikä oikean ihmisen kohdatessaan tarvitse tuntea epävarmuutta itsestään vaan tuntee itsensä täydelliseksi sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh-hoijaa eipä ollakaan pii-t-kään aikaan juteltu kenenkään pituudesta.
Tuo viesti nyt ei kahden peukun arvoinen ollut. Tästä pituusasiasta on syytä jutella juuri niin kauan kuin mastodonttiset honkkelit ymmärtävät että se ei vain ole seksikästä jos nainen on joku 90 kiloinen ja 190 senttiä iso luonnonoikku. Joita Suomessa on harmillisen paljon.
Olen nähnyt elämäni aikana niin vähän 190 cm tai yli olevia naisia Suomessa, että kyllä ne pystyy varmaan yhden käden sormilla laskemaan.
Muistutan, että korkeat korot tai korkeat piilokorot voivat saada esimerkiksi noin 180 cm naisen näyttämään yli 190-senttiseltä.
-Suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh-hoijaa eipä ollakaan pii-t-kään aikaan juteltu kenenkään pituudesta.
Tuo viesti nyt ei kahden peukun arvoinen ollut. Tästä pituusasiasta on syytä jutella juuri niin kauan kuin mastodonttiset honkkelit ymmärtävät että se ei vain ole seksikästä jos nainen on joku 90 kiloinen ja 190 senttiä iso luonnonoikku. Joita Suomessa on harmillisen paljon.
Ootko kenties lyhyt mies, jolle on mennyt pitemmät naiset tunteisiin ja pahasti?
N180cmOotko se eilinen transu, joka haluaa olla yksi äijjistä ja jauhat rivoa läppää lättäperseinesi työmiesten kanssa kahvipöydissä?
Jos sä sellaiseksi mut haluat kuvitella. :D
Onko joku pitkä nainen vienyt sulta miehen, kun sulla on noin kauhee tarve haukkua pitkiä naisia lättäperseisiksi rivoa läppää kahvipöydissä jauhaviksi transuiksi?
N180cm
Vierailija kirjoitti:
Monet niaset tykkäävät tuntea olonsa pieniksi miehen rinnalla, ja esim. pitävät siitä, että mies pystyy ottamaan kainaloon helposti kun pituuseroa 20cm.
Itse olen 165cm nainen ja voin yhtyä noihin äskeisiin, mutta samanpituinen tai lyhyempikin mies käy ihan hyvin. Ei sillä pituudella loppujen lopuksi ole mitään väliä.
Minulla ja exälläni oli pituuseroa 22 cm ja se oli minun mielestä lähinnä koomisen näköistä, mutta ei haitannut kun oli muuten mukava mies. Jos ulkonäön perusteella valitsisin, haluaisin samanpituisen miehen ja on niitä joskus ollutkin vaikka niitä on harvassa kun olen vain 157 cm.
Mä oon 158cm ja taskuvenuksena silti aina pitänyt pitkistä miehistä, joku 185cm on aika ihanne. Se on vaan mieltymyskysymys, vähän sama kun tykkään pitkävartisista saappaista enkä lyhytvartisista. :D en kuitenkaan valitse puolisoa pelkän pituuden perusteella, ex oli 193cm ja nykyinen 176cm
Ap itse kertoo pitävänsä eniten yli 170cm naisista kun taas monia pitkiä miehiä viehättävät myös lyhyemmät naiset, nää on just näitä mieltymyksiä joista typerää kiistellä tai tuomita toisia.
N25
Varmaan aika usein syynä on huono itsetunto.
Itse olen aina ollut luokan pisin ja kun ala-asteelta saakka on haukuttu amatsoniksi ja kirahviksi niin kyllä se jälkensä jättää.
En edes ole kovin pitkä, 172 senttiä.
Aiemmin seurustelin miehen kanssa joka oli muutaman sentin lyhyempi. Jostain syystä tuolloin tuli käytettyä pelkkiä tennareita. Ikinä en korkokenkiä jalkaani laittanut vaikka rakastan niitä.
Nykyinen mieheni on minua 10 senttiä pidempi. Hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi pelkällä katseellaan.
Eikä nolota yhtään käyttää 10 sentin korkoja, koska itsetunto on parantunut huimasti.
Lyhyemmän miehen kanssa tuntee itsensä epänaiselliseksi, jotenkin kömpelöksi.
Älä yleistä. Olen 165 ja pituuden puolesta mieluisin on noin saman mittainen. Suurin osa poikaystävistä on ollut noin 170-175m, mutta lyhin ollut 160 ja pisin 195.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen huomannut miehen lyhyydestä haittaa ihan käytännön syistäkin. Uskokaa tai älkää, mutta erilaiset seksiasennot ovat yksinkertaisesti hankalia, jos mies on minun pituinen (olen 165cm eli pidempi mies ei ole liikaa pyydetty!). Ja totta kai naisena tuntee olonsa isoksi ja epänaiselliseksi, kun on saman kokoinen miehen kanssa. Ällöttää, jos reiteni tai hauikseni on saman kokoinen kuin miehellä! Korkkareita en edes käytä usein, mutta se on silti nyrkkisääntöni, että miehen pitää olla väh.sama pituinen kuin minä korkkareissa. Ja yleensä lyhyillä miehillä on myös kompleksi pituutensa takia ja ovat vmäisiä ja yrittävät projisoida sitä epävarmuuttaan aina jollain muotoa. Tämä tulee esiin vasta myöhemmin suhteen edetessä.
Lue oma viestisi ja mieti uudestaan kenellä kompleksi ja kenen pituudesta.
Hienoati taas käännetään oma pinnallisuus miesten syyksi.
Olen 176cm ja seurustellut itseäni lyhyemmän ja itseni kanssa samanpituisen kanssa, mutta enpä ole koskaan himoinnut ketään niin kuin 181cm pitkää miestäni. Onhan siinä muitakin ihania piirteitä kuin pituus, mutta mulle vaan kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen huomannut miehen lyhyydestä haittaa ihan käytännön syistäkin. Uskokaa tai älkää, mutta erilaiset seksiasennot ovat yksinkertaisesti hankalia, jos mies on minun pituinen (olen 165cm eli pidempi mies ei ole liikaa pyydetty!). Ja totta kai naisena tuntee olonsa isoksi ja epänaiselliseksi, kun on saman kokoinen miehen kanssa. Ällöttää, jos reiteni tai hauikseni on saman kokoinen kuin miehellä! Korkkareita en edes käytä usein, mutta se on silti nyrkkisääntöni, että miehen pitää olla väh.sama pituinen kuin minä korkkareissa. Ja yleensä lyhyillä miehillä on myös kompleksi pituutensa takia ja ovat vmäisiä ja yrittävät projisoida sitä epävarmuuttaan aina jollain muotoa. Tämä tulee esiin vasta myöhemmin suhteen edetessä.
Lue oma viestisi ja mieti uudestaan kenellä kompleksi ja kenen pituudesta.
Hienoati taas käännetään oma pinnallisuus miesten syyksi.
Sinullakin on ulkonäkövaatimuksia naiselle, kaikilla on. Ihan turhaan moralisoit.
Ei ole kova paikka kun en seurustele itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa.
Ah, aihe, joka aiheuttaa minussa kummastusta. Olen 179 cm pitkä, eli sentin pidempi kuin mikä suomalaisen miehen keskipituus on. Painoni liikkuu ali- ja normaalipainon välimaastossa eli en ole "iso" painon kannalta, mutta kuten joku muukin aiemmin sanoi, kun on ollut aina se pisin, se todella jättää jälkensä. Yläasteen kuljin enemmän tai vähemmän kumarassa, luokan pojistakin nimittäin vain yksi oli minua pidempi.. Vaikka en vieläkään ole pituuteni kanssa sinut, tykkään käyttää korkkareita, ja alle 7 cm korko ei käy. Mun mielestä olisi todella hassua, jos mulla olisi yli 190 cm pitkä mies. Että mitäs me, kaksi hujoppia.. Lisäksi tykkään spontaaneista pusuista, niin mitenkäs ne onnistuu, jos on kova pituusero? Roikutaan 20 cm pidemmän miehen hihassa että voitko tuoda päätäsi alemmas niin antaisin spontaanin pusun! :D
Max 10 cm enemmän pituutta kuin oma pituus on mulla rajana. Sen pidemmillä miehillä on sitäpaitsi hevosen naama ;) Mua on aina vaan kummastuttanut, kun helposti 160-senttiset naiset ilmoittaa kans että 185 on sitten ihan minimi. Siis häh? Näidenkö kirppujen kanssa joutuu vai "kilpailemaan"? Näyttävyydessä ne kyllä häviää saman tien, eikä mua kiinnosta miehet, jotka näkee jotain tosi haluttavaa jossain hihittelevässä tapissa. Lisäksi lyhyet naiset on yleensä joko tosi hiljaisia (tottuneet olemaan seinäruusuja) tai sitten äärettömän kovaäänisiä (ainoa tapa tulla huomatuksi).
Oma mies on siis 187cm, ihan paras mitta. :) Pidemmäksi en vaihtais.
Väittääkö aloittaja ettei miehelle olisi kova paikka seurustella itseään huomattavasti pidemmän naisen kanssa? Minua ei haittaa muutaman sentin pituusero suuntaan tai toiseen, mutta olen huomannut ettei lyhyet miehet minusta kiinnostu. Eikä onneksi tarvitsekaan, minulla on mies joka on about samanpituinen.
Olen itse 155 cm,ja en kyllä tähän mennessä ole törmännyt aikuiseen mieheen,joka olis lyhempi kun mä.Lienee ihan perusteltua,että toivon miehen olevan edes hieman pitempi.
Minä oon 177cm, ex oli pari senttiä lyhyempi, 15 vuotta oltiin yhdessä ja kaiveli kyllä vähän jos kunnon korot laitoin. Nykyinen on 184 cm, korot jalassa kyllä ohitan pituudessa mutta en niin selvästi.
Pitkät miehet on ollut aina mun heikkous, kai saa oma maku olla sen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Ah, aihe, joka aiheuttaa minussa kummastusta. Olen 179 cm pitkä, eli sentin pidempi kuin mikä suomalaisen miehen keskipituus on. Painoni liikkuu ali- ja normaalipainon välimaastossa eli en ole "iso" painon kannalta, mutta kuten joku muukin aiemmin sanoi, kun on ollut aina se pisin, se todella jättää jälkensä. Yläasteen kuljin enemmän tai vähemmän kumarassa, luokan pojistakin nimittäin vain yksi oli minua pidempi.. Vaikka en vieläkään ole pituuteni kanssa sinut, tykkään käyttää korkkareita, ja alle 7 cm korko ei käy. Mun mielestä olisi todella hassua, jos mulla olisi yli 190 cm pitkä mies. Että mitäs me, kaksi hujoppia.. Lisäksi tykkään spontaaneista pusuista, niin mitenkäs ne onnistuu, jos on kova pituusero? Roikutaan 20 cm pidemmän miehen hihassa että voitko tuoda päätäsi alemmas niin antaisin spontaanin pusun! :D
Max 10 cm enemmän pituutta kuin oma pituus on mulla rajana. Sen pidemmillä miehillä on sitäpaitsi hevosen naama ;) Mua on aina vaan kummastuttanut, kun helposti 160-senttiset naiset ilmoittaa kans että 185 on sitten ihan minimi. Siis häh? Näidenkö kirppujen kanssa joutuu vai "kilpailemaan"? Näyttävyydessä ne kyllä häviää saman tien, eikä mua kiinnosta miehet, jotka näkee jotain tosi haluttavaa jossain hihittelevässä tapissa. Lisäksi lyhyet naiset on yleensä joko tosi hiljaisia (tottuneet olemaan seinäruusuja) tai sitten äärettömän kovaäänisiä (ainoa tapa tulla huomatuksi).
Oma mies on siis 187cm, ihan paras mitta. :) Pidemmäksi en vaihtais.
Aina kun joku sanoo "kummastelevansa" tai "ihmettelvänsä" jotakin asiaa kommentin alussa, tietää että kirjoittaja aikoo ryhtyä latelemaan loukkauksia ja sääntöjä muiden elämälle. Siinä sitten silmät ällistyksestä pyöreinä ihmetellään kun muut suuttuvat: "Menipä tunteisiin, mä vaan kummastelin!
Jos mä seurustelisin itseäni lyhemmän miehen kanssa (155 tai alle), niin me oltais kunnon kääpiöpariskunta...