Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan hänet takaisin? Vai saanko?

Vierailija
05.10.2016 |

Löysin kivan ihmisen ja menetin hänet oman tyhmyyden/epävarmuuden takia. Voinko tehdä enää mitään?

Olemme tapailleet/ seurustelleet noin 4kk. Asumme eri kaupungeissa ja olemme jo ihan aikuisia. Hän on yrittäjä ja hänen aikansa on/oli kortilla, kun on sen lisäksi monessa mukana. Olen ollut tosi pahoillani, kun olemme nähneet niin vähän, ja varmasti siitä sanonutkin todella usein, ja varmaan sitten riidelleetkin siitä jonkin verran. Meillä on todella kivaa yhdessä, uskon, että puolin ja toisin.
Nyt sitten hän halusi lopettaa suhteen, koska hän ei pysty nyt antamaan sitä, mitä haluan, kun hänen aikansa ei riitä. . Jos toisesta tykkää, ja tykkään, niin tietenkin olisin halunnut olla hänen kanssaan parisen kertaa viikossa, eli en mitään ihmeitä vaatinut. Hän ei nyt pysty siihen ja haluaa tosiaan lopettaa suhteen (meillä on n 100km välimatkaa). Voinko vielä tehdä jotain, että saan hänet takaisin, vai onko tuo vain joku huono tekosyy? En itse usko sitä tekosyyksi erota, vaan tiedän, että välittää, kun sanoin, ettei kestä kuulla ja nähdä minua surullisena, mitä tämä tilanne siis minulle teki.

Voi auttakaa, jos teillä neuvoja. Ihana ihminen kyseessä :( . Vai luovunko vaan hänestä, niinkuin hänkin teki.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on neuvot...

Vierailija
2/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kuukautta seurusteltu ja koko ajan riidelty tai ainakin oltu masiksessa kun ei ehditä nähdä? Joo. Eiköhän tuo ole vain miehen keino päästä eroon "suhteesta" joka lähinnä ottaa energiaa. Kuka jaksaa tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä kuukautta seurusteltu ja koko ajan riidelty tai ainakin oltu masiksessa kun ei ehditä nähdä? Joo. Eiköhän tuo ole vain miehen keino päästä eroon "suhteesta" joka lähinnä ottaa energiaa. Kuka jaksaa tuollaista.

Jep, samaa mieltä. Kuulostaa aika raskaalta parisuhteelta, jos jo ihan alkutaipaleellakin on jo tuollaista.

Vierailija
4/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt koko aikaa olla riidelty, einkä ole masiksessakaan. Minulla on myös omat menoni ja harrastukseni, jotka ovat vineet aikaa.

Vierailija
5/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. No eikös tossa kannattais vielä otta yhteyttä ja sanoa että sulla on tosi ikävä ja haluisit vielä yrittää että olisiko mitään mahdollisuutta yrittää.. Uskon että tuut enemmän katumaan jos jätät asian selvittämättä kun että selvität..

Vierailija
6/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa päätellä siitä miten hän sinua kohtelee kun olette olleet yhteydessä eron jälkeen?

Vierailija
7/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on tutustuttu Tauskiin.

Vierailija
8/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- olen ollut tosi pahoillani, kun olemme nähneet niin vähän

- varmasti siitä sanonutkin todella usein

- varmaan sitten riidelleetkin siitä jonkin verran

- ei kestä kuulla ja nähdä minua surullisena

Miksi kuvittelet, että hän jatkossa pystyisi antamaan sitä, mitä haluat? Mitä hän on vastannut, kun olet ollut pahoillasi JA sanonut siitä JA riidellyt siitä JA ollut surullisena siitä, ettette näe useammin? Miksi sinun nyt olisi helppoa hyväksyä se, että näette vain vähän?

Jos jotain haluat tehdä, niin anna ajan kulua ja jos ylipäänsä itsestäsi vielä tuntuu, että haluat olla hänen kanssaan niin laita muutaman viikon kuluttua kevyt yhteydenotto ja kiinnostuksen osoitus. Ja jos sitten kävisi niin hyvin, että hänkin on halukas yrittämään uudestaan, niin osoita se käytännössä, että sinulle riittää tapaileminen hänen tahtiinsa.

Mutta riittäisikö se?

Vierailija
9/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa päätellä siitä miten hän sinua kohtelee kun olette olleet yhteydessä eron jälkeen?

En ole ollut yhteydessä häneen sen jälkeen, kun sanoi, ettei pysty venymään. En ole kehdannut, ajattelin, että se on anelua...

Sanoi silloin puhelimessa, että jos hän joskus soittaa, kun asiat selviävät, toivoisi että vastaisin hänelle.

Vierailija
10/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta!

Vierailija
11/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- olen ollut tosi pahoillani, kun olemme nähneet niin vähän

- varmasti siitä sanonutkin todella usein

- varmaan sitten riidelleetkin siitä jonkin verran

- ei kestä kuulla ja nähdä minua surullisena

Miksi kuvittelet, että hän jatkossa pystyisi antamaan sitä, mitä haluat? Mitä hän on vastannut, kun olet ollut pahoillasi JA sanonut siitä JA riidellyt siitä JA ollut surullisena siitä, ettette näe useammin? Miksi sinun nyt olisi helppoa hyväksyä se, että näette vain vähän?

Jos jotain haluat tehdä, niin anna ajan kulua ja jos ylipäänsä itsestäsi vielä tuntuu, että haluat olla hänen kanssaan niin laita muutaman viikon kuluttua kevyt yhteydenotto ja kiinnostuksen osoitus. Ja jos sitten kävisi niin hyvin, että hänkin on halukas yrittämään uudestaan, niin osoita se käytännössä, että sinulle riittää tapaileminen hänen tahtiinsa.

Mutta riittäisikö se?

Tosi hyvin sanottu :)

Vierailija
12/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP. Mikä on muuttunut? Oletko nyt todella sitä mieltä että kykenisit jatkossa hyväksymään poissaolevan miehen?

Yrittäjän työ on sikäli hankala, että sitä joutuu olemaan työnsä kanssa naimisissa. Jos vielä asutte noin kaukana toisistanne, niin ymmärrän oikein hyvin miestä. Hän ehtisi tavata sinua myöhään illalla liikkeen sulkeuduttua, mutta jaksaako hän täyden työpäivän jälkeen ajaa luoksesi ja takaisin kotiin yöksi? 100km tarkoittaa sitä että matkaan menee yli tunti/suunta. Jos miehen liike sulkeutuu 17.00 ja sen jälkeen yrittäjän on vielä laskettava kassa, käytävä läpi meilit, vietävä postit, hoidettava kirjanpitoa ja suljettava liike. Kyllä yrittäjällä helposti tulee 30-60min extraa vielä siihen päälle. Jos hän pääsee klo 18 lähtemään luoksesi, on sinun luonasi klo 19 ja aikaisin aamulla töihin, niin onhan toi aika ikävä yhtälö. Ne tunnit jotka viettää sinun kanssasi on todennäköisesti suoraan pois yöunista.

Jos hyväksyt sen että näet miestä ehkä yhtenä päivänä viikossa, niin voithan yrittää puhua hänelle vielä ja kertoa että sinulla on ikävä ja toimit hölmösti.

Vierailija
13/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät on kyllä pahoja, jos varsinkin ovat työnarkomaaneja. Ei niitää näe koskaan!

Vierailija
14/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ajatuksista. Kauhea fiilis, kun ei tiedä, mitä tekisi ja kauhea ikäväkin :(

Av

Vierailija
15/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku taka-aasialaisella parturista huutelijalla riittää aikaa seurailla ja häiritä miesasiakasta.

Kerrotaanko vähän muitakin?

Vierailija
16/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on kauhea ikävä niin selvitä se asia ja puhu sille.. Et sä menetä siinä yhtään mitään :) Muuten sua mietityttää koko loppuelämä...

Vierailija
17/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä minä luulen että hän on varattu mies 😞

Vierailija
18/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä minä luulen että hän on varattu mies 😞

Mistä noin epäilet?

Vierailija
19/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tapailla? Onko teillä edes yhteistä tulevaisuutta? Toinen asuu 100 km päässä ja ei ehdi näkemään sinua usein. Molemmille olisi parempi, että löytäisi lähempää uuden rakkauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme