Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan hänet takaisin? Vai saanko?

Vierailija
05.10.2016 |

Löysin kivan ihmisen ja menetin hänet oman tyhmyyden/epävarmuuden takia. Voinko tehdä enää mitään?

Olemme tapailleet/ seurustelleet noin 4kk. Asumme eri kaupungeissa ja olemme jo ihan aikuisia. Hän on yrittäjä ja hänen aikansa on/oli kortilla, kun on sen lisäksi monessa mukana. Olen ollut tosi pahoillani, kun olemme nähneet niin vähän, ja varmasti siitä sanonutkin todella usein, ja varmaan sitten riidelleetkin siitä jonkin verran. Meillä on todella kivaa yhdessä, uskon, että puolin ja toisin.
Nyt sitten hän halusi lopettaa suhteen, koska hän ei pysty nyt antamaan sitä, mitä haluan, kun hänen aikansa ei riitä. . Jos toisesta tykkää, ja tykkään, niin tietenkin olisin halunnut olla hänen kanssaan parisen kertaa viikossa, eli en mitään ihmeitä vaatinut. Hän ei nyt pysty siihen ja haluaa tosiaan lopettaa suhteen (meillä on n 100km välimatkaa). Voinko vielä tehdä jotain, että saan hänet takaisin, vai onko tuo vain joku huono tekosyy? En itse usko sitä tekosyyksi erota, vaan tiedän, että välittää, kun sanoin, ettei kestä kuulla ja nähdä minua surullisena, mitä tämä tilanne siis minulle teki.

Voi auttakaa, jos teillä neuvoja. Ihana ihminen kyseessä :( . Vai luovunko vaan hänestä, niinkuin hänkin teki.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin uudelleen yhteyttä. Aina kannattaa katsoa kortit ihan loppuun, ettei jää harmittamaan!

Vierailija
22/25 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn niin kuvittelemaan tilanteen ja tiedän kuinka raastavaa tuollainen on. Koeta soittaa, sitten tiedät varmasti miten asia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tilanne edennyt? Itsellä samankaltainen tilanne. ONko mitään mahkuja saada toinen takaisin? Itkettää...

Vierailija
24/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ajan kulua vähän ja laitoin kevyen viestin tyyliin, että miten menee. Ihan kivasti on siitä edennyt, ja huomaan että hänkin non kaivannut minua. Hän laittoin ekojen viestien jälkeen minulle muutaman päivän päästä viestiä ja sitten soittikin vielä. Ehkä tämä vielä tästä...

AV

Vierailija
25/25 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä mies ottaa sinua vakavasti. Tulet pettymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän