Hiton Iittala vammaset. "Ei oo tarraa, tarjoon viidesosan uuden hinnasta!"
Kommentit (43)
:) Ei niitä kannata myydä, ostaa vain käyttöön ;) Tsemppiä!
Iittala ja vammaset? Mitä ovat tehneet?
Mä voin ruveta myymään pelkkiä tarroja arkissa.. :o painokoneesta niitä tulee varmaan miljoona kerralla...
Mihin tää liittyy? Oletko myymässä Iittalaa ja ärsyttää kun kaikki ei sinun pyyntihintaa halua maksaa? Munkin mielestä on outoa pitää niitä tarroja astioissa kiinni mutta ymmärrän sen arvon kyllä jälleenmyynnissä. Tarrattomuus kertoo ostajalla että tuote on luultavasti paljon käytetty tai kakkoslaatua. Eli tuote ei todennäköisesti ole lähellekään uudenveroinen, joten eihän siinä lähellekään uudenveroista hintaa kannata maksaakaan.
Tuotteita saa kaupasta, tarroineen. En käsitä miksi pitää ostaa käytettyä Huutonetistä?
Jaa, musta on noloa, jos käyttölaseista ei oteta tarroja pois. Mut kannattaako niitä trokata myyntiin? Onko varastettua tavaraa?
Jos olet myymässä jotain koristelasia, niin sillä tarralla on aika paljon arvoa.
Mutta jos pelkkää käyttöastiaa, niin ei niistä saa tarralla eikä tarrattomana juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tää liittyy? Oletko myymässä Iittalaa ja ärsyttää kun kaikki ei sinun pyyntihintaa halua maksaa? Munkin mielestä on outoa pitää niitä tarroja astioissa kiinni mutta ymmärrän sen arvon kyllä jälleenmyynnissä. Tarrattomuus kertoo ostajalla että tuote on luultavasti paljon käytetty tai kakkoslaatua. Eli tuote ei todennäköisesti ole lähellekään uudenveroinen, joten eihän siinä lähellekään uudenveroista hintaa kannata maksaakaan.
En ole ap mutta posliini materiaalina kestää tuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Käytettyjen tuotteiden arvoa arvotetaan mm. kunnolla ja sillä miten uudenveroista vastaavia ne ovat. Esim. joidenkin tuotteiden antiikkiarvo nousee tai laskee hurjasti riippuen tuollaisista tarrankaltaisten juttujen säilymisestä.
No mä ihmettelen, että mitä tarroja jengi jättää Muumi-mukeihin? Sen hintakoodinko? En ole ostamassa enkä myymässä(mulla ei ole) niitä, ihmettelen vain ilmoituksia.
Ei kun nyt tajusin tuosta yhdestä kommentista. Ne jättää sen hintakoodilapun, että myydessä tiedetään mukin olevan käyttämätön? Mulle on vaan tullut mieleen se yks lippis, mistä mammat eivät saaneet poistaa jotain kiiltävää tarraa. Mammat olivat niitä poistelleet, ja lapsen elämä oli silloin hajalla, ja lippis käyttökelvoton. Ajattelin, että Muumimukeissa olevissa tarroissa on jotain yhtä... hmm... hmm...
Oon kyllä naureskellut samaa asiaa. Että pidetään kynsin hampain sitä tarraa juomalasissa, eihän sitä muuten aidoksi Iittalaksi usko kukaan. Ilman tarraa se muuttuukin tavislasiksi. Voihan kyynel meitä ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ruveta myymään pelkkiä tarroja arkissa.. :o painokoneesta niitä tulee varmaan miljoona kerralla...
Olisitko niin kiltti, ja lähettäisit mulle noin 10 kappaletta tarroja ;) Olen tyhmänä mennyt poistelemaan osasta Iittalan tuotteita noita. En mä noita laseja myymässä ole, mutta toiset ei välttämättä tajua, että ne on Iittalaa. Sitten mä voisin ostaa toiset 10 kappaletta, että liimaan juomalaseihin, jotka eivät ole Iittalaa. Eihän kaikki nyt niiden tuotantoa tunne. Sitten porukka luulis, että olen jotenkin laatutietoinen ja varakas. Tai ainakin merkkiuskollinen.
Mä ymmärtäisin tuon niin, että tarraton on käytetty, tarrallinen käyttämätön.
Olen myymässä ihan käyttöastioita, hintapyynti n. puolet uuden hinnasta, vähän vähemmän. Kyllä, käytössä olleita kaikki.
Jännästi lautaset menee melkein hinnalla kuin hinnalla, vaikka niissä selkeästi on aterimista tulleita naarmuja (näkyy kuvissa ihan selkeästi). Sitten ne lasit ja mukit. Ei naarmuja, ei tummentumia, ei lohkeamia. Mutta kun ne HELVETIN TARRAT puuttuu, niin tarjotaan ihan naurettavan pientä summaa.
Esim. Teema-mukit. Uutena hinta n. 14e, myyn 6e/kpl. "Tarjoon 3e/kpl, koska ei oo tarraa!!".
Brändin arvo muodostuu logon tunnettuudesta, merkkiuskollinen vaatii sen tarran ja alkuperäispakkauksen, joita ei myöskään pidä koskaan hävittää jos haluaan jälleenmyntiarvon säilyvän.
Teema-mukeja saa tällä hetkellä minimanista 7e/kpl. En minäkään maksaisi kuin max. 3e/kpl.
Tästä syystä heitän mielummin roskikseen kun myyn.
No Iittala ei nyt mitään harvinaista tai arvometallia ole, että se olisi mitenkään perusteltua myydä sitä lähellä uuden hintaa.
Käyttöesineitä, jotka kuluu käytössä. Älä osta ap uutta, jos et halua menettää rahaa.
Teema-mukit maksaa ehkä outletissa ja stockalla tuon 14e, kaikissa halpakaupoissa hinta on alle 10e/kpl. (Tokmanni,halpahalli jne.)
No on vammaista, itsehän poistan tarrat tai ostan tehtaanmyymälästä kakkoslaatua, jossa tarrat on valmiiksi poistettu.