Miksi viherpiipertäjät hymyilee aina?
Kommentit (51)
Mua ainakin tää ketju pisti hymyilyttämään, suorastaan naurattamaan. :D
t. viherpiipero
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin tää ketju pisti hymyilyttämään, suorastaan naurattamaan. :D
t. viherpiipero
Sama vika, viherpiiperöiden hymy tarttuu :) On muuten ollut ihanan kaunis syksy. Sääli että yrmyt murjottavat näin kauniina päivänä.
LSD pöllyssä kaikki lienee ihanaa. Ja ideat omaa luokkaansa, LSD:n antamalla lisävaikutuksella jälkeenjääneen päähän.
Vierailija kirjoitti:
LSD pöllyssä kaikki lienee ihanaa. Ja ideat omaa luokkaansa, LSD:n antamalla lisävaikutuksella jälkeenjääneen päähän.
Ryhdy mielummin vihreiden äänestäjäksi, en usko että huumeista on apua ongelmiisi.
Työpäivä on pulkassa ja mukava ilta luvassa :)
Vakavia ilmeitä oli tänään vihreiden eduskuntaryhmässä.
Kai se nyt hymyilyttää kun Soini uhkaa ampua tykillä vihreitä ja muutenkin persut ulisevat.
Viherpiipertäjäthän nimenomaan ei hymyile koskaan, ainakaan meillä päin eikä mediassa.
vammasilla on normaalisti sellanenyperä virne naamallaan. ei ne sille mitään voi
Hassua että kutsut viisikymppistä miestä teiniksi. En minäkään hautajaisissa hymyile, mutta luulin että tarkoitit hymyilyä yleisellä tasolla. Ainakaan minä en ole päivittäin hautajaisissa ja arkeni on mukavaa, rakastan vaimoani ja meillä on ihanat lapset. Viihdyn työssäni ja pidän harrastuksistani. Joskus olen toki surullinen mutta useimmiten olen onnellinen, tyytyväinen, hymyileväinen ja elämäniloinen.