Miksi viherpiipertäjät hymyilee aina?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
On häiriintynyttä vihata vihreitä arvoja. Tänne jää lapsia meidän jälkeenkin asumaan.
Luokittelet eriävän poliittisen mielipiteen mielisairaudeksi? No, eipä jää sitten kasvissyönti ainoaksi yhteiseksi asiaksi Aatun kanssa.
Miltä tuntuu kun olet enemmän natsien linjoilla kun itse itsensä natseiksi julistaneet? :)
Kyllähän se hymyilyttää, kun saa katsella teinipoikien surkeita katseita pakkokasvisruokapäivänä
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kroppa tasapainossa, koska ne syö automaattisesti oiken, eikä elimistö happane. Toisin kun sekasyöjillä helposti käy.
Jos itse olet kovin hapan niin ehdotan että lisäät kasviksia, hedelmiä ja marjoja ruokavalioosi. Happamat ihmiset myös sairastuvat ja vanhenevat ennenaikojaan :-)
Miksi ne kaikki sitten näyttää ihan syöpäpotilailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kroppa tasapainossa, koska ne syö automaattisesti oiken, eikä elimistö happane. Toisin kun sekasyöjillä helposti käy.
Jos itse olet kovin hapan niin ehdotan että lisäät kasviksia, hedelmiä ja marjoja ruokavalioosi. Happamat ihmiset myös sairastuvat ja vanhenevat ennenaikojaan :-)
Sä puhut varmaan nyt niistä jotka on jo sairastuneet ja muttaneet ruokavalionsa sen jälkeen. Vähän niinkuin toinen mahdollisuun..
Se on kaksoishemisfärektomian jälkiseuraus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se hymyilyttää, kun saa katsella teinipoikien surkeita katseita pakkokasvisruokapäivänä
Mua kanssa naurattaa kun vegaani huomaa illanistujaisissa, että ei "voi" syödä mitään. Allergiat huomioidaan, huomiohuoraus ei ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä puhut varmaan nyt niistä jotka on jo sairastuneet ja muttaneet ruokavalionsa sen jälkeen. Vähän niinkuin toinen mahdollisuun..
En. Poikkeus tosin on rumat ja läskit muijat, jotka ovat aatteessa messissä. Repsahtelevat tosin viihteellä, syyhän siihen on että ovat läskejä.
Viherpiiperöissä on se hyvä puoli, että niitä voi kohdella miten vaan kun eivät kuitenkaan pysty asialle mitään tekemään.
Taidatte olla kaikki reilusti happamia.
nro28: minua ei emäntänä juhlissa naurattaisi jos en ole osannut tehdä tarjoiluija niin että kaikki vieraat löytävät pöydästä syötävää. Se kyllä harmittaisi minua enemmän kuin sitä vegaania!
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla kaikki reilusti happamia.
nro28: minua ei emäntänä juhlissa naurattaisi jos en ole osannut tehdä tarjoiluija niin että kaikki vieraat löytävät pöydästä syötävää. Se kyllä harmittaisi minua enemmän kuin sitä vegaania!
Niin no, jos oma itsetunto on niin huono että pitää kaikenlaisia huomiohuoraus palvella hiki hatussa niin sitten on.
No nyt naurattaa esimerkiksi persujen kuntavaaliavaus. 650 000 tuulivoiman aiheuttamien infraäänien pakolaista. Onko Putkonen uhka vai mahdollisuus :D
Hyvää huomenta Ap ja kaikki! :) Muistetaan tänäänkin olla kiitollisia siitä mitä meillä on, vaikka elämässä on myös huonoja asioita. Elämä itsessään on ihme ja mielenkiintoista saada olla täällä ja ihmetellä tätä kaikkea! Aurinkoista päivää :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta Ap ja kaikki! :) Muistetaan tänäänkin olla kiitollisia siitä mitä meillä on, vaikka elämässä on myös huonoja asioita. Elämä itsessään on ihme ja mielenkiintoista saada olla täällä ja ihmetellä tätä kaikkea! Aurinkoista päivää :)
Kultti. Ihan puhdas kultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kamalah. Onnelliset ihmiset on outoja!
Ne on feikkejä.Kielii epäaitoudesta ja yksinkertaisuudesta
Näin on! Kyllä tympeä ilme on parempi, tekee ihmisestä uskottava: ei ole mikään turhannauraja!
Pikku pöllyissä naurattaa mukavasti. Aiai aamu alkoi pössytellessä ja iltapäivällä pelastan porkkanan ja maailman.
Maailma on aika ihmeellinen paikka ja on kiva olla elossa. Mä hymyilen usein vaikka olen yksin kotona, miksen siis ihmisten ilmoillakin?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon henkilön inhimillisyydestä mikäli pitää hymyilyä outona tai vastenmielisenä.
Mitä se kertoo? Sinusta siis vaikkapa hautajaisissa iloisesti hymyileminen on ihan normaalia.
Aika ja paikka, teiniseni, aika ja paikka.
Eikö se nyt ole yleistietoa miten marihuana vaikuttaa? Heh heh.