Onko mukamas totta, että nainen synnyttäessä voi lyhentyä noin 15 senttiä?
Miten tuollainen on edes mahdollista?? En kyllä uskalla lasta tehdä!
Kommentit (26)
On. Useimmat naiset ovat lukiossa parimetrisiä, mutta jokainen vauva lyhentää heitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Mieti nyt jotain kymmenen lapsen äitiä...
No haloo!!! Siksi on ns. lyhytkasvuisia eli kääpiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen on edes mahdollista?? En kyllä uskalla lasta tehdä!
Mutta ajattele näin pituus lyhenee mutta vagina levenee...
Varsinki viimeaikaisen maahanmuuton seurauksena, entinen 10 cm on nyt 15 cm. Hallituksen toimet eivät vakuuta tämän uhan torjumiseksi, niinpä jokaisen kansalaisen on mietittävä omalta kohdaltaan. "Mitä jurri minä voin tehdä!" Kohta suomalaiset naiset on burkhaan pukeutuvia kääpiöitä. On myös viitteitä, että lyhytkasvuisuus periytyy sukupolvelta toselle, Haluammeko tehdä tämän lapsillemme.
P. Kenpainen
Mä olin ennen lapsia 180 cm, nyt kolmen lapsen jälkeen enää 161 cm.
Selkäranka pakkautuu yhteen ja lyhentää naiset ja miehet iän myötä. En usko että naiset lyhenee raskaudesta paljoakaan paitsi jos maha painaa paljon. Osteoporoosi ja kyyryselkä lyhentää.
Ajattelitko naisen synnyttävän pätkän selkärankaansa?
Voi kauhia! Miten mä en oo tajunnu että ku sain esikoisen lyhenin 172cm 157cm ja kun kaksoset syntyi oon nyt vaan 127cm ja 7v. poika on jo mua sentin pidempi.
Jalan koko kyllä kasvaa ja pituus katoaa selästä
Lähtöpituus 160cm ja kuusi lasta 😱
Tuota se emätin lyhenee sen 12cm siksi aikaa kun vauva popsahtaa pihalle...
Vierailija kirjoitti:
Lähtöpituus 160cm ja kuusi lasta 😱
Ap:n logiikalla olet siis 70 senttiä pitkä 😀
Kaksi lasta ja olen lyhentynyt toista metriä. Alkaa olla vaikeaa löytää vaatteita...
No jos pituus mitataan niin, että nainen makaa selällään ja vedetään mittanauha päälaelta jonnekin ukkovarpaan kärkeen, niin silloin siitä matkalta katoava mahakumpare ehkä pahimmassa tapauksessa on vaikuttanut mittaustulokseen peräti 15 senttiä.
Meidän talossa asuu yks mies kääpiö ja kuulemani mukaan ne on tehny lapsia veljensä kanssa ja tämä kääpiö on pikkuveljenä ollut synnyttävänä osapuolena. Kuulemma oli ennen komea ja pitkä arjalaisen perikuva, nyt vain hädin metrin pitkä nysä. Kannattaa miettiä sitä lasten tekemistä vaikka tarkoitus olisikin hyvä.
Voi apua näitä vastauksia :D kiitos ap illan nauruista! 😅
Heh, olen kyllä joskus kuullut että raskaus voi ennemminkin "pidentää" naista parin sentin verran - voiko pitää paikkaansa?
Ilmeisesti selkä venyy tms.
Tiedän yhden lestaperheen, jossa naisen pituus on tuon takia negatiivinen jo.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen kyllä joskus kuullut että raskaus voi ennemminkin "pidentää" naista parin sentin verran - voiko pitää paikkaansa?
Ilmeisesti selkä venyy tms.
Niin no raskaus pidentää, ja sitten synnytyksessä lyhenee ennalleen. Luonnonmukainen korjausmekanismi. Tosin jotkut kai lyhenee sentin - pari enemmän kuin piti.
No ei tietenkään ole. Mieti nyt jotain kymmenen lapsen äitiä...