Kadonneen jäljillä 4.10.
Isä näytti liian vanhalta. Mitä tuo mimmi luuli löytävänsä, komean kolmekymppisen?
Kommentit (40)
Isän ja äidin tarina tapaamisesta 90-luvulla on ihan erimaailmasta
kulki kädet puuskassa isän kanssa ja mahdolliseen uuteen tapaamiseen vastasi "ehkä". wtf?
Jep jep. Paska reissu mutta tulipa tehtyä.
Ärsyttävä tuo tekopirteä hevosnaamainen juontaja.
Mulle tuli ainakin älyttömän paha mieli tästä jaksosta. Nainen lähtee etsimään isäänsä, jonka löytää, mutta löydettyään käyttäytyy kylmästi isäänsä kohtaan. Tuli paha olo isäm puolesta. Miksi tuo ämmä lähti ohjelmaan jos sitten onkin niin vihainen isälleen ettei voi edrs teeskennellä iloista?!
En ymmärrä, että halusi löytää ja tavata isänsä, muttei halua heti pitää yhteyttä tms.
Jos ei ole aikeissa antaa toista mahdollisuutta isälle, niin olisi jättänyt hakemasta tähän ohjelmaan. Ja isän kadoksiin.
Tuli paha mieli isän puolesta, kun selvästi oli innoissaan ja onnellinen, mutta tyttö oli ihan mulkero.
Ärsyttävä!!
Joo katsoin kyllä ihmeissäni tuon naisen käytöstä isäänsä kohtaan. Tosi törkeän oloinen! Miksi edes halusi löytää isänsä jos ei edes kiinnosta?
Olipa tosi kylmän oloinen nainen. Tuo viimeinen halaus oli jotain niin kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
kulki kädet puuskassa isän kanssa ja mahdolliseen uuteen tapaamiseen vastasi "ehkä". wtf?
Mä luulen että tyttö oli aika järkyttynyt isän jutuista. Oli 20 vuotta uskonut äitiään ja nyt isä kertoi ettei edes tiennyt tytön olemassa olosta. Varmasti ristiriitaisia tunteita koska joku valehtelee.
Mitä helvettiä!
Minkä takia toi muija etsi isänsä, kun sitten käyttäytyi noin ikävästi.
Kantoi selvästi kaunaa jostain. Tuolla ajattelumaailmalla menettää enemmän kuin saa
Minkäikäinen toi mimmi on? Vaikutti tosi kypsymättömältä. Vai tuliko niin paljon ajatuksia ja tunteita ettei hallinnut niitä? Ja siksi käyttäytyi noi typerästi.
En usko, että kukaan meistä pystyisi etukäteen tietämään, miten reagoisi vastaavassa tilanteessa.
Tuskin Janniina oli rahan perässä isäänsä etsimässä, eihän hän edes tiennyt etukäteen mitään isästä tai hänen rahoistaan. Hyvä jakso.
Mä en myöskään ymmärrä miks on hakenut tuohon sarjaan, kun vaikutti ettei edes halua löytää koko miestä. Vai oliko pettynyt, kun se olikin niin vanha.
Toinen mikä pisti silmään (korvaan) oli 'avioparin' kielitaito. Ei varmaankaan ole syvällisten keskustelujen takia menneet naimisiin 😂
Kummallinen tapaus kyllä :(
Paha mieli jäi isän puolesta, tyly mimmi.
Miksiköhän on ohjelmaan lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen toi mimmi on? Vaikutti tosi kypsymättömältä. Vai tuliko niin paljon ajatuksia ja tunteita ettei hallinnut niitä? Ja siksi käyttäytyi noi typerästi.
Muistaakseni 20 v. (Näytti kyllä paljon vanhemmalta mielestäni).
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias, mä luulen että oli oikeasti järkyttynyt niistä jutuista. Joko hän on elänyt koko elämänsä valhetta tai isä valehtelee.
Töykeä ja kylmä isää kohtaan. Jäähyväiset herätti myötähäpeää ja surua.. taisi tulla kesken kuvausten toisiin ajatuksiin mutta homma piti viedä loppuun. Toivottavasti isä voi jatkaa elämäänsä kun sellainen olo jäi että eipäs kiinnostanutkaan tyttöä alkaa pitämään yhteyttä. Nojoo.. kai tää on tätä tosi-tvtä.
Mun kävi niin sääliksi sitä isää. :( Se sai vasta tietää tyttärestään ja oli selvästi onnellisen tapaamisesta, mutta tytär käyttäytyi todella tympeästi. Vaikka itsehän oli halunnut lähteä etsimään isäänsä. Toivottavasti tytär on sentään pitänyt yhteyttä jälkikäteen.
miten tää ei oo kirvoittanu kommentteja.
nainen vaikutti vähän että ei edes halua löytää... tai jännitti vaan kameroita. ihana et löyty.