Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset asiat, ajatukset yms ovat yrittäneet lannistaa ja painaa mieltäsi alas tänään?

Vierailija
04.10.2016 |

Miten olet taistellut niitä vastaan, vai oletko taistellut vastaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitkään! Sain kehuja töissäkin ja sellaiselta taholta mistä en olisi koskaan uskonut!

Vierailija
2/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitämme mielenkiinnostasi paikkaa kohtaan. Valitettavasti et päässyt jatkoon rekrytointiprosessissamme." Taaskaan ja alhaalla on mieli. Ahdistaa en pääse ikinä töihin.. 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei välitä, miltä minusta tuntuu". "Ajattelen liikaa muiden etua ja liian vähän omaa jaksamistani".

En ole taistellut vastaan, vaan odotan että aika korjaa asian ja fiilis muuttuu itsekseen.

Vierailija
4/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea, tyhmä, ruma, hyödytön.. et osaa mitään. Olet täysin epäonnistunut surkimus. Häpeä.. itseinho. Ahdistus. Rauhoittavat lääkkeet auttoivat muutaman tunnin. Taistelin sitä vastaan etten turvautunut alkoholiin. Siinä ainakin onnistuin. Kunpa pääsisi pois.

Sinkku, ei ystäviä, epänaisellinen arka kummajainen.. en sovi minnekään.

Vierailija
5/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea, tyhmä, ruma, hyödytön.. et osaa mitään. Olet täysin epäonnistunut surkimus. Häpeä.. itseinho. Ahdistus. Rauhoittavat lääkkeet auttoivat muutaman tunnin. Taistelin sitä vastaan etten turvautunut alkoholiin. Siinä ainakin onnistuin. Kunpa pääsisi pois.

Sinkku, ei ystäviä, epänaisellinen arka kummajainen.. en sovi minnekään.

Palstalle sinä ainakin sovit. Olet täällä ihan tasavertainen meidän muiden kanssa. Kaikkien kirjaimet ovat samanvärisiä ja samankokoisia.

Vierailija
6/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämäni on mennyt hukkaan, vahinkoa on myöhäistä korjata ja jäljellä oleva elämäni ei ole minkään arvoinen."

Taistelen ajatusta vastaan kirjoittamalla AV:lle.

Vierailija
7/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen väsymys, henkinen ahdistus ja fyysiset säryt. Kaikki on raskasta ja vaatii liikaa ponnisteluja. Muut pitävät laiskana.

Vierailija
8/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut surullinen, ikävöinyt ... en yritä tulahduttaa tunteita. Lähdin lenkille ja itkin salassa yksin. Se helpotti.

Vierailija
9/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ei, ja kärsin siitä. Olen liian kiltti. Teen kaiken mitä minulta pyydetään. Jos kieltäydyn, tunnen syyllisyyttä.

Vierailija
10/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen lääkärikäynti vähän meinaa jännittää ja ehkä ahdistaakin. Toisessa rinnassa on kummallista kipua ja totta kai mietin sitä pahinta vaihtoehtoa.

Olen yrittänyt työntää koko ajatuksen taka-alalle, mutta kyllä se siellä jossain kuitenki kaihertaa.

Vierailija
11/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistot siitä kun tulin törkeästi raiskatuksi. Olen yrittänyt keskittyä muihin asiohin tai välillä jopa ajatella ja käsitellä muistoja mutta paniikki ja kauhu iskeytyy mieleeni ja niitä vastaan taisteleminen on vaikeaa. Elämä tuntuu pelottavalta.

Vierailija
12/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen olasta kyynärpäähän tuntuva kipu. Ruoka piti laittaa lähes yhdellä kädellä.Ja vain 2 Buranaa on.

Vierailija
13/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa elämästä kunnolla kiinni. En kai ole koskaan saanut. Vuosi vuodelta tuntuu että kaaos vaan pahenee.

Vierailija
14/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta tulin miettineeksi. Sitä, miksi ihmiset eivät voi elää rauhassa keskenään. Liian suuri asia minulle ratkaistavaksi. Ehkä mä kuuntelen bluesia tunnelman kunniaksi...

Vierailija
15/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti. Tajuan että vajoan masennukseen ja kaikki on mustaa ympärillä. Pitäisi päästä lääkäriin. Mutta en enää pysty. Mistään en saa enää iloa elämään. Pelkään sitä päivää kun en enää pääse sängystä ylösm

Vierailija
16/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoi. Todella masentava ja ärtyny fiilis ollu eilisestä lähtien ja tänää syy selvis

Vierailija
17/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti 58, +13 kg vuoden takaiseen. Ahdistaa ja vituttaa. Kamala mahamakkara ja kaikki vaatteet jääneet pieniksi.

Vierailija
18/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin miestä ja vaikka oikeasti luotan häneen työreissunsa aikanakin, viimeisen suhteen pettämisepisodi laittaa vieläkin mielikuvituksen välillä ylikierroksille. Pelottaa, koska jos suhde tämän rakkaan miehen kanssa jostain syystä menisi alta, musertuisin aivan täysin. En edes tiedä, mitä voisin alitajunnasta kumpuaville ajatuksille tehdä.

Vierailija
19/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnen itseni töissä huonoksi ja hitaaksi. Olen koko ajan niin väsynyt, että masentaa. Kilpirauhanen ei toimi ja turvonnut ja ultraankin on vielä aikaa.

Mutta onneksi osaan ajatella asioita myös positiivisesti enkä anna itseni masentua liikaa.

Vierailija
20/32 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratyöfirman työntekijän ilkeys ja alentuvuus, kun yritin selittää, miksi en voinut ottaa tiettyjä vuoroja vastaan. Ehkä hän voitti siinä jotain, sai jonkin hyvityksen itselleen, kun ei kerran voinut pakottaa minua työhön. Kun olen jo niinä päivinä töissä.

Kannattaisi varmaan lopettaa tuon firman kanssa. He eivät ole luvanneet minulle mitään tunteja koskaan hyvissä ajoin, joten en ole heillekään päin mitään velkaa. Vielä pitäisi ottaa paskaa niskaan.