mies osti valmispuuroja!
Kyllä ihmiset ovat tyhmiä ja avuttomia nykyään. Puuro, mikä on helpointa ja nopeinta tehdä, ostetaan valmiina!
Joku mies osti sekä manna- että riisipuuroa kaupan pakkauksessa ja lisäksi Onni-puuroja.
Puuro on tosi helppo tehdä ja nopea!
Kuinka paljon kalliimmaksi tulee valmisruokien ostaminen!
Kuinka paljon jätettä tulee mikropakkauksista?
Ai niin, ajatushan tuskin teillä noin pitkälle menee..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Haista paska ap. Ostan pikapuurot mukaan töihin, että ehtisin edes jotain syödä aamuisin. Jos olen töissä ennen kuin palaverirumba alkaa niin ehdin syödä pikapuuron. Saatana ole aikaa haudutella tai valkata Nalle-suurimoita, kerran viikossa kauppaan hätäseen. Aamulla kotona muka aamiainen? Ja vitut. Baanalle ennen kuin silmät on auki. Hauduttele sinä keskenäs.
Suosittelen vähän himmaamaan tahtia. Sulla ja elämä elämättä tommosta tahtia.
Vähemmälläkin hosulla ehtii tekemään töitä ja tienaakin kivasti.
Ehtii puurot syömään aamulla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska ap. Ostan pikapuurot mukaan töihin, että ehtisin edes jotain syödä aamuisin. Jos olen töissä ennen kuin palaverirumba alkaa niin ehdin syödä pikapuuron. Saatana ole aikaa haudutella tai valkata Nalle-suurimoita, kerran viikossa kauppaan hätäseen. Aamulla kotona muka aamiainen? Ja vitut. Baanalle ennen kuin silmät on auki. Hauduttele sinä keskenäs.
Hauska tää ilmaisusi. Olen samaa mieltä kanssasi, ap on myös aikaa seurailla miestä kaupassa, eikös mikropuurot ja Onni puurot olekin eri paikoissa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat tyhmiä ja avuttomia nykyään. Puuro, mikä on helpointa ja nopeinta tehdä, ostetaan valmiina!
Joku mies osti sekä manna- että riisipuuroa kaupan pakkauksessa ja lisäksi Onni-puuroja.
Puuro on tosi helppo tehdä ja nopea!
Kuinka paljon kalliimmaksi tulee valmisruokien ostaminen!
Kuinka paljon jätettä tulee mikropakkauksista?
Ai niin, ajatushan tuskin teillä noin pitkälle menee..Kuinka nopeasti teet riisipuuron noin niinkuin alusta lähtien?
Olen eri.
Minulla riisipuuro valmistuu tunnissa. Mannapuuro 10 minuutissa.
Molempia puurojen teen kerralla 4 annosta. Taloudessa 2 syöjää. 2 annosta menee keraamiseen annoskulhoihin, jotka säilyy jääkaapissa. Ne syödään seuraavana päivänä.
Kuinka kiire voi olla, yhdistettynä totaaliseen suunnittelukyvyttömyyteen?