Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä mä saan vietyä sossuun tiliotteet tileistä joilla ei ole ollut toimintaa moneen vuoteen?

Vierailija
04.10.2016 |

Teen tässä elämäni ekaa hakemusta ja ei niitä saanut netistä tulostettua. Pankistakaan niitä ei saa kun niitä ei ole! Tilitapahtumat eivät kuulemma kelpaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä vaan ilmoittamatta tyhjät tilit?

Vierailija
2/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sulkisit ne selvästi ylimääräiset tilit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat käsittelijälle ja selität tilanteen, tulostat kuitenkin jonkinlaisen saldotodistuksen tai vastaavan, jossa näkyy, ettei tapahtumia ole ollut pariin kuukauteen.

Vierailija
4/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä vaan ilmoittamatta tyhjät tilit?

Menin pöljä sanomaan että mulla on kaksi tiliä joita en käytä, ja nyt niistä pitää toimittaa ne tiliotteet. Enhän mä tiennyt.

ap

Vierailija
5/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sulkisit ne selvästi ylimääräiset tilit?

Ei se nyt tähän hätään auta kun on toimitettava ne tiliotteet.

Ap

Vierailija
6/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suljet ne ja toimitat siitä paperin. Ei ongelmaa.

Vierailija
7/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalihuoltolain nojalla sossuilla on oikeus tarkastaa tilit, joten älä sinä stressaa jostain tiliotteista; jos sossuja kiinnostaa niin he saavat tiedot rahalaitokselta.

Vierailija
8/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tilin saldo. Eikö edes viimeisintä tapahtumaa saa? Tai sen päivämäärää. Lopeta tilit.

Vierailija
9/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tilit ilmoittamatta, pääset helpoimmalla. Sossulla on lupa tarkistaa itse (tiedustella pankista) tilitiedot jos jäävät epäilemään ja nythän niin käydessä ei mitään rikosta olisi tapahtunut koska tilit ovat tyhjiä ja käyttämättä.

Vierailija
10/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä tileillä rahaa? Jos ei ole, niin älä kerro sossuille niistä tileistä. Eivät ne tarkista pankeista sun tietojasi ellei ole aihetta epäillä väärinkäytöksiä.

Vierailija
11/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat käsittelijälle ja selität tilanteen, tulostat kuitenkin jonkinlaisen saldotodistuksen tai vastaavan, jossa näkyy, ettei tapahtumia ole ollut pariin kuukauteen.

Ei mulla ole käsittelijän numeroa, ja neuvonta oli jo sulkeutunut. Hän soitti mulle tuntemattomasta, joten ei kai se auta kuin huomenna mennä sinne infoon istumaan ja näyttää verkkopankista niitä tilitietoja. Tulostin verkkotiliotteiden sen hakukohdan jossa näkyy että vuodelta 2016 ei kummastakaan haettavaa ja sit tulostin tilitapahtumat jossa näkyy että viimeisin tapahtuma vuodelta 2010. :D Toivottavasti kelpaa. Hankalaksi on tehty, ärsyttävää. Jos ei kelpaa niin en tiedä enää sitten mitä teen.

ap

Vierailija
12/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vie. En mä ole koskaan toimittanut tiliotteita, kuin käytössä olevista tileistä.

Vierailija
13/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt pankissa sulkemassa tilit ja pyydät samalla tiliotteen ja tiedon milloin tiliä on käytetty viimeksi.Itse toimin näin aikoinani.

Vierailija
14/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suljet ne ja toimitat siitä paperin. Ei ongelmaa.

Mä kysyin tätä ja ei kelvannut, kun pitää olla tiliotteet. Ja niitä tiliotteita ei saa jos ei ole ollut tapahtumia, soitin aiemmin pankkiin ja kysyin. Erikseen pitää mennä sinne sulkemaan.

Ja edelleen pakko viedä sinne kun menin tosiaan sanomaan että joo on mulla kaksi tiliä mitä en käytä. 

Ap

Vierailija
15/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pankista jokin paperi. Jokin todiste sieltä on oltava mahdollista saada että tili on koskematon. Tai kysy sossusta minkälaista paperia ovat vailla tai voisivatko kysyä itse niitä tietoja... Tosin päätös varmaan siitä viivästyy.

Vierailija
16/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kolme tiliä, joista käytän vain yhtä. Yksi on tyhjä, en ole vain jaksanut sulkea. Toisella on jotain säästöjä, joihin en ole koskenut kirjaimellisesti koskaan. En usein edes muista, että tili on olemassa, sen on mummo joskus avannut. Sossuun vein tiedot vain käyttötilistä eikä kukaan edes kysynyt, onko muita tilejä olemassa.

Vierailija
17/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä tilin saldo. Eikö edes viimeisintä tapahtumaa saa? Tai sen päivämäärää. Lopeta tilit.

Ei sekään käy. :D

ap

Vierailija
18/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssit pankkiin lopettamaan ne tilit ja toimitat sossuun sen sulkemisesta kertovan tositteen. Mistäpä sä taiot tiliotteen, jos ei ole tilitapahtumia.

Vierailija
19/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kolme tiliä, joista käytän vain yhtä. Yksi on tyhjä, en ole vain jaksanut sulkea. Toisella on jotain säästöjä, joihin en ole koskenut kirjaimellisesti koskaan. En usein edes muista, että tili on olemassa, sen on mummo joskus avannut. Sossuun vein tiedot vain käyttötilistä eikä kukaan edes kysynyt, onko muita tilejä olemassa.

Tää tieto varmaan auttoi apta hirveästi.

Vierailija
20/41 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marssit pankkiin lopettamaan ne tilit ja toimitat sossuun sen sulkemisesta kertovan tositteen. Mistäpä sä taiot tiliotteen, jos ei ole tilitapahtumia.

Sitäpä tässä pähkäilen joo. Toinen tili on kyllä hyväkorkoinen säästötili että sitä en kyllä varmaan muutenkaan sulje, ei siellä mitään ole mutta kuitenkin, eihän sitä kannata sulkeakaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan