Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että mieheni pelastaisi merestä ennemmin ex vaimonsa.

Vierailija
04.10.2016 |

Heillä on lapsia, meillä ei. Tuntuu tuskalliselta olla suhteessa, jossa lopulta se ex on aina tärkein.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet?

Vierailija
2/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka aviopuoliso ja ne ekat lapset pysyvät iäti tärkeimpinä. Se on tavallaan se oikea perhe, joka vaan rikkoutui. Niiden kanssa koettiin ekaa kertaa ne superhetket. (Avioituminen, lapsen syntymä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eka aviopuoliso ja ne ekat lapset pysyvät iäti tärkeimpinä. Se on tavallaan se oikea perhe, joka vaan rikkoutui. Niiden kanssa koettiin ekaa kertaa ne superhetket. (Avioituminen, lapsen syntymä)

Sun mies on tainnut lähteä toisen matkaan..

Vierailija
4/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Onhan äiti lapsille tärkeä, mut sun pitää olla miehelle se tärkein nainen. Jäishän lapsille sentään isä, mummot, sinä, kummit ja muut . Onko sulla oikeesti tunne, et ex-vaimo menee sun edelle? Mä jättäisin ja käskisin vaik palaamaan exän luo.

Vierailija
5/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelastaisi exän siis lasten takia, ei sen vuoksi että sinä et olisi hänelle tärkeämpi. Mies tavallaan antaa lastensa tehdä päätöksen tuossa tilanteessa.

Vierailija
6/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse tämä ex.

Vierailija
7/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelastaisi exän siis lasten takia, ei sen vuoksi että sinä et olisi hänelle tärkeämpi. Mies tavallaan antaa lastensa tehdä päätöksen tuossa tilanteessa.

Niin tiedän kyllä, että pelastaisi lasten takia, ettei lapset kärsisi. Mutta näen paljon ratkaisuja arkipäivässä, joissa toimii samoin, ja minä jään jalkoihin. Ja näin tulee olemaan aina.... olen nähnyt tätä jo yli 10 vuotta.

Ap.

Vierailija
8/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi *paijaa ap:n päätä*

Vierailija
9/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä olet tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
10/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta??

Vierailija
11/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se taitaa aika usein olla. Itselläkin on exä, jolle merkitsee eniten se ensimmäinen miehensä ja samoin koko suvulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan