Olen akateeminen mies ja vaadin naiselta vain hyvän, muodokkaan peban ja iloisen luonteen
Tässä kaikki! Ihan tosi. Taidanpa olla niin kutsuttu tyhmä-mies mutta tämä on miehisen biologiani asettamat ainoat mutta sitäkin tiukemmat vaateet naisen ominaisuuksille. Tällaisia naisia ei vain ole oikein missään. En kestä :(
Kommentit (35)
Pakinoita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Naisen (puolison) tärkeimmät ominaisuudet ovat juurikin hyvä peba ja iloinen luonne. Jos nuo löytyvät, niin siitä on jo tosi hyvät perusteet suhteen rakentamiselle. Toisaalta jos nuo puuttuvat, niin silloin on ihan sama vaikka naisen titteli olisi yliesierikoisvaravaurioraivauspäällikkö.
Olet lukenut Ollia eli Väinö Nuortevaa! Rakastan sinua!
Minäpä en rakasta, sillä titteli on siteerattu väärin. Rakastan Ollia.
Itse olen akateeminen nainen, ja haluaisin huumorintajuisen ja hellän duunarimiehen, jolla on kauniit silmät ja joka jaksaa nostaa mun 58 kiloa syliinsä, ja kantaa sänkyyn.
Olen akateeminen (opinnot jäi tosin kesken halitoositeekkarilinjalla), olen köykäinen, hartiaton, munapäinen, äitiä kaipaava pupupöksy. Vaadin naisen, joka on iso röllykkä, iloinen, komentaa mua ja voin panna sitä 2 minsaa lauantaisin peiton alla. Sit se sanoo se vaimo, et oot sä ilmaripentti melkoinen uros ja nauraa hekottaa tyytyväisenä.
Voiko olla olemassa miehiä, jotka ajattelevat, että naisen pitää olla tyhmä, höröttävä p*rse?! En voi kuin nauraa! Siis että naisella ei tarvitse olla aivoja, mielipiteitä, koulutusta tai ammattia ollenkaan, kunhan on naurava höylättävä? Suomen naiset osaavat lukea, ovat yleissivistyneitä ja omilla aivoillaan ajattelevia.
Ap:n lienee paras mennä jostain kehitysmaiden puskista etsimään kaipaamansa nainen. Jostain varmaan löytyy hihittelevä, komeapeffainen, lukutaidoton ja sivistymätön nainen, joka pysyy akateemisen miehen luona, kun ei osaa poiskaan lähteä!
Minulla on nuo, ja sen lisäksi paljon muutakin. Mutta omat kriteerini miehelle ovat sen verran tiukat että jo pelkästään tämän aloituksen perusteella tiedän että sinä et täytä niitä lähellekään...
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan totta, että HALUAT tuota. Valitettavasti läheskään kaikki eivät ole tietoisia siitä mitä he toiselta TARVITSEVAT. Hyvää, kestävää parisuhdetta ei muodostu vain pepun ja iloisuuden varaan.
Mutta ne ovat mahtava lähtökohta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen (opinnot jäi tosin kesken halitoositeekkarilinjalla), olen köykäinen, hartiaton, munapäinen, äitiä kaipaava pupupöksy. Vaadin naisen, joka on iso röllykkä, iloinen, komentaa mua ja voin panna sitä 2 minsaa lauantaisin peiton alla. Sit se sanoo se vaimo, et oot sä ilmaripentti melkoinen uros ja nauraa hekottaa tyytyväisenä.
Haha. Luv u. xxx
Minulla on ollut 2 pitkää suhdetta, molemmat akateemisten ja alkuun oikein mukavien ja sivistyneiden naisten kanssa.
Loppua kohden molemmissa suhteissa sai kuulla jatkuvaa huutoa ja että miten minun käytös ärsyttää ja että teen kaiken päin helvettiä - no, kas kun ei suhteen alussa ollut valittamista :D Voi olla, että syy on minussakin, mutta kavereilla suhteet ovat menneet samaa rataa.
Siispä aloittajalla on aivan oikea pariutumisperuste. Minustakin naisella tulee on hyvä, muodokas peppu. Se on ainoa kriteeri. Jos on (aluksi) hauska, niin se on vain plussaa. Muut ominaisuudet ovat aivan sama, koska lopputuloksena parisuhde ajautuu kuitenkin lopulta huutamiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut 2 pitkää suhdetta, molemmat akateemisten ja alkuun oikein mukavien ja sivistyneiden naisten kanssa.
Loppua kohden molemmissa suhteissa sai kuulla jatkuvaa huutoa ja että miten minun käytös ärsyttää ja että teen kaiken päin helvettiä - no, kas kun ei suhteen alussa ollut valittamista :D Voi olla, että syy on minussakin, mutta kavereilla suhteet ovat menneet samaa rataa.
Siispä aloittajalla on aivan oikea pariutumisperuste. Minustakin naisella tulee on hyvä, muodokas peppu. Se on ainoa kriteeri. Jos on (aluksi) hauska, niin se on vain plussaa. Muut ominaisuudet ovat aivan sama, koska lopputuloksena parisuhde ajautuu kuitenkin lopulta huutamiseen :D
Niin ja siis sanotaan nyt sekin, että itsekin olen akateeminen (+hyvätuloinen) ja positiivisesti ajatteleva, "hyvä tyyppi"-ed. kirjoittaja
Hymyä pyllyyn ja sitä rataa sitten niin. (Mä olen tympeä, roikkopeppuinen ja avoliitossa insinöörin kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Minä asetan vastaavat vaatimukset. Hyvän beban ja iloisen mielen lisäksi miehen, jonka äidiksi ja kodinhoitajaksi ei tarvitse ruveta.
Mulla on nämä samat vaatimukset. Tosi monta vuotta piti etsiä, kunnes löysin. Komea miesmalli, joka osaa itsenäisesti kotityöt ja on hyvä sängyssä. Voitte arvata, että painostin naimisiin niin nopeasti kuin pystyin, tuollaisia on niin vähän :)
T. Akateeminen nsinen
Mieheni oli ennen naimisissa kouluttamattoman, mutta hyväpeppuisen oikean missin kanssa ja liitto oli onneton. Seksiä käytettiin kaikenlaiseen kiristämiseen ja elämä oli pelkkää valtapeliä ja erosivat lopulta. Exä oöi myös kuulemma niin tyjmä, että keskustelu hänen kanssaan oli kuin yrittäisi kommunikoida ulkoavaruuden olion kanssa.
Vaihtoi minuun, vanhempaan ja roikkupeppuiseen ja pömppömahaiseen akateemiseen naiseen. Ollaan samalla aaltopituudella ja on kuulemma ihmeellistä, kun ongelmat voi selvittää kanssani rauhallisesti keskustelemalla eikä kukaan ikinä huuda. Arvot ja mielenkiinnonkohteet ovat yhteneväiset. Seksiä on vielä näin naimisissakin melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyä pyllyyn ja sitä rataa sitten niin. (Mä olen tympeä, roikkopeppuinen ja avoliitossa insinöörin kanssa.)
Hah, täällä samis! :D
Eli ap:lle käy vaikka kehitysvammainen? Nehän on nauravaisia ja saattaa olla ihan hyvä pylly...
Toivottavasti olet löytänyt "tyhmänaisesi".
Nyt kiinnostaa tietää, että mitä tarjoat naiselle???