Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kun näen pariskuntia :(

Ikisinkuksi kirottu
04.10.2016 |

Itse olen ollut koko elämäni sinkku ja aina kun näen kaupungilla tai missä vaan pariskuntia, niin tulen niin kateelliseksi ja surulliseksi, varsinkin ne jotka kävlee käsi kädessä. Samalla tietäen, että en itse pysty saavuttamaan sitä onnellisuutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet? Itselläni on sama tilanne ja harkitsen melko vakavasti yötöihin hakeutumista ettei tarvitsisi ihmisten ilmoilla kulkea ja nähdä pariskuntia tai perheitä...

Katkeraksi vetää kun kaikilla muilla on joku ja itsellä ei koskaan ketään. Tavallaan kiva ettei ole täysin yksin näiden ajatusten kanssa vaikka tätä kohtaloa en kellekään toivoisi.

Vierailija
2/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vaikka olen naimisissa , mutta en ole ollut onnellinen viiteen vuoteen.

Eikä mikään muutu kuin vaan huonompaan suuntaan vain , se on nähty.

Vielä pari vuotta pitää kärsiä ja sitten olen vapaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisen ihmisen olisi jo aika hankkia muuta sisältöä elämään kuin parisuhde? Tuo asenne estääkin sua koskaan sellaista saamasta. Mietipä miten viehättävä katkera naama on?

Vierailija
4/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi saavuttaa sitä samaa?

Minuakin liikuttaa aina kun näen vanhan pariskunnan, +70v kävelen yhdessä ja etenkin jos käsi kädessä niin on se jotenkin niin herttaista.

Vierailija
5/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuisen ihmisen olisi jo aika hankkia muuta sisältöä elämään kuin parisuhde? Tuo asenne estääkin sua koskaan sellaista saamasta. Mietipä miten viehättävä katkera naama on?

Entäs jos on aina haaveillut puolistosta ja omasta perheestä? Kaikki muut unelmat toteutettu paitsi se johon tarvitsee toisen ihmisen. Kaikki ystävät perheellisiä eivätkä enää halua kahvitella ilman miestä/jälkikasvuaan.

Vaikea löytää voimia jaksaa ihan perusarjessa.

-1

Vierailija
6/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisen ihmisen olisi jo aika hankkia muuta sisältöä elämään kuin parisuhde?

Eikös aloittaja ole koko elämänsä keskittynyt muihin asioihin kuin parisuhteeseen? :-)

Vierailija
7/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ikisinkku, mutta en ole kateellinen muille. Pitää elää elämää mahdollisimman onnellisena niillä asioilla, joita on suotu. Jos ei saa kumppania, niin sitten ei, ei ole maailmanloppu.

Vierailija
8/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on aina haaveillut puolistosta ja omasta perheestä? Kaikki muut unelmat toteutettu paitsi se johon tarvitsee toisen ihmisen. Kaikki ystävät perheellisiä eivätkä enää halua kahvitella ilman miestä/jälkikasvuaan.

-1

Moni haaveilee esim. ammatista, jota ei voi saavuttaa. Kuinka moni haluaisikaan olla laulaja tai näyttelijä. Kyllä ihminen voi olla tyytyväinen elämäänsä vaikkei saakaan kaikkea mitä haluaa.

Vierailija
9/13 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuisen ihmisen olisi jo aika hankkia muuta sisältöä elämään kuin parisuhde?

Eikös aloittaja ole koko elämänsä keskittynyt muihin asioihin kuin parisuhteeseen? :-)

No jos se on keskeinen asia mielessä, että pitäisi löytää poikaystävä tai elämä on perseestä, niin ei ole keskittynyt.

Vierailija
10/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha olet? Itselläni on sama tilanne ja harkitsen melko vakavasti yötöihin hakeutumista ettei tarvitsisi ihmisten ilmoilla kulkea ja nähdä pariskuntia tai perheitä...

Katkeraksi vetää kun kaikilla muilla on joku ja itsellä ei koskaan ketään. Tavallaan kiva ettei ole täysin yksin näiden ajatusten kanssa vaikka tätä kohtaloa en kellekään toivoisi.

Mä oon 20-vuotias. Itellä on just samanlainen fiilis koko ajan. Itse tosin meen töihin niin aikaisin, että ei ole liikkeellä juurikaan ketään.

ap

Vierailija
11/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

Moni haaveilee esim. ammatista, jota ei voi saavuttaa. Kuinka moni haluaisikaan olla laulaja tai näyttelijä. Kyllä ihminen voi olla tyytyväinen elämäänsä vaikkei saakaan kaikkea mitä haluaa.

Ja kuinka moni voisi ollakaan, jos haaveilun sijaan alkaisi toimia. Siinä sitten kyllä huomaa, että jaa, työtähän se tämäkin vain on. 

Vierailija
12/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi saavuttaa sitä samaa?

Minuakin liikuttaa aina kun näen vanhan pariskunnan, +70v kävelen yhdessä ja etenkin jos käsi kädessä niin on se jotenkin niin herttaista.

Koska oon tosi ruma.

Mä en vanhuksiin kiinnitä juuri mitään huomiota ulkona. Aina olen nähnyt vaan ku nuoret tai aikuiset kävelee onnellisena käsi kädessä, niin siitä olen tullut kateelliseksi.

ap

Vierailija
13/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumuus ole este onnelliselle parisuhteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi