Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka suuri ongelma sinulle olisi jos miehesi käyttäisi jatkuvasti sinusta nimitystä "eukko", "akka" ja "muija"?

Vierailija
04.10.2016 |

Eli tapaisit miehen joka olisi muuten melko lailla unelmiesi mies. Hän olisi ehkä komea, hyväkroppainen, hauska, kiltti, menestyvä, samat kiinnostuksen kohteet omaava ja muuten ihan fiksukin, mutta hän käyttäisi jatkuvasti sinusta nimitystä eukko, akka tai muija, ihan siis muidenkin ihmisten läsnäollessa, eikä hän suostuisi muuttamaan tätä, vaikka tekisit selväksi ettet tykkää siitä, koska hänestä se on ihan harmitonta ja osa hänen luonnettaan.

Olisiko iso ongelma, vaiko sittenkin ei?

T. Mies

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa ihan alussa testasin.

Istoin röhnöttäen television edessä ja komensin kovaan ääneen "Muija tuo kaljaa!".

Meni silmänräpäys ja kädessäni oli kylmä kaljatölkki.

En juo kaljaaa. En katso urheilua, tms.

Piti kuitenkin testata reaktio ja hyvin meni, eli pelkkää hihitystä sen jälkeen.

Vierailija
22/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkaa ja muijaa en hyväksy. Eukko menettelee, riippuen missä ja miten sitä käyttää. "Eukkoseni" voi joskus jopa toimia hellittelynimenä.

Eli jos ei oppis noita termejä välttään, niin pian menis mies vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sitten pahastuisi, jos kutsuisin häntä jatkuvasti ja toisten läsnäollessäkin papparaiseksi, ukoksi, ukonkäppänäksi tai ukontursakkeeksi. Ihan kivoja lempinimiä miehelle nuo ovat.

Miehet ei taida olla näissä asioissa niin herkkiä?! Hehän ei oikein tahdo ymmärtää mitä pahaa on kutsua naista esim. akaksi. Miksi he sitten ymmärtäisivät itse pahastua asiasta?

Vierailija
24/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nuo nimitykset ei haittaisi, mutta jos mies käyttäisi nimityksiä joista en pidä, ja jatkuvasti, vaikka olen kantani rauhallisesti tehnyt selväksi... Niin yhdet kunnon kilarit nostattaisin ja tekisin selväksi, että nämä oli viimeiset tätä aiheesta, jos ei homma lopu niin toisia kilareita ei tule koska suhdetta ei enää olisi.

Vierailija
25/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sitten pahastuisi, jos kutsuisin häntä jatkuvasti ja toisten läsnäollessäkin papparaiseksi, ukoksi, ukonkäppänäksi tai ukontursakkeeksi. Ihan kivoja lempinimiä miehelle nuo ovat.

Minua eräs kutsui "paksuksi sedäksi" ja minä vastavuoroisesti häntä rimppakintuksi.

Vierailija
26/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, kahden kesken mies saisi sanoa minua miksi huvittaa (kyllä minäkin joskus ukottelen miestäni), mutta muiden kuulten tulee pitäytyä korrekteissa termeissä.

Vierailija
27/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo termit ovat minulle neutraaleja, eukko jopa positiivinen.

Mutta kuten muutkin ovat sanoneet, ongelmana olisi toiveeni huomiotta jättäminen. Ei kiva.

Vierailija
28/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin sellaista jatkossa eksäksi.

Vierailija
29/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin juntin puhetta, en todellakaan olisi kauaa tuollaisen "muijana". Suoraan puhutellessa käytetään etunimeä (tai sopivaa hellittelynimeä)  ja muille viitataan tyttöystävänä, kaikki muu on moukkamaista esineellistämistä. 

Yhtä lailla junttina pidän, kun jotkut naiset nimittävät miehiään "äijiksi" tai "ukoiksi". Hyh. 

Vierailija
30/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin syvästi, jos mies haluaisi käyttää minusta nimityksiä joista en pidä. Tahallinen loukkaaminen ja ilkeys on minulle suurin turn-off.

Tosin akka on minusta ihan kaunis sana, jos sävy on arvostava. 

Vierailija
31/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kutsun mun miestä aina homoksi, vaikkei se ees oo!

Kai.

t. Kai?