Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka suuri ongelma sinulle olisi jos miehesi käyttäisi jatkuvasti sinusta nimitystä "eukko", "akka" ja "muija"?

Vierailija
04.10.2016 |

Eli tapaisit miehen joka olisi muuten melko lailla unelmiesi mies. Hän olisi ehkä komea, hyväkroppainen, hauska, kiltti, menestyvä, samat kiinnostuksen kohteet omaava ja muuten ihan fiksukin, mutta hän käyttäisi jatkuvasti sinusta nimitystä eukko, akka tai muija, ihan siis muidenkin ihmisten läsnäollessa, eikä hän suostuisi muuttamaan tätä, vaikka tekisit selväksi ettet tykkää siitä, koska hänestä se on ihan harmitonta ja osa hänen luonnettaan.

Olisiko iso ongelma, vaiko sittenkin ei?

T. Mies

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla kiltti saati fiksu, mikäli hän vaatii saada puhutella elämänkumppaniaan eukoksi, akaksi tai muijaksi, joten kysymyksessä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
2/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ongelma. En tykkäisi, jos käyttäisi sinnikkäästi minusta nimitystä, josta en pidä. Ei hän sitten olisi mikään unelmieni mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi entinen mies, pikkupenis/läskimaha/tursake/puolikalju.

Vierailija
4/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala suhteeseen törpön kanssa. Aloittajan kuvaama mies on törppö eikä arvosta naisia joten kaikki muu on toisarvoista.

Vierailija
5/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää minusta nimitystä "kulti".

Vierailija
6/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kutsuu minua toisinaan muijaksi. :D Ei se minua häiritse. Hän kutsuu minua myös usein vaimoksi, vaikka emme ole naimisissa.

Vierailija
7/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kiltti voi olla, jos haluaa väkisin käyttää kumppanistaan loukkaavalta tuntuvaa nimitystä? Se on eri juttu, jos nuo sanat ovat omassa murteessa neutraaleja (jos ovat missään) ja ne lipsahtavat vahingossa, mutta kuitenkin yrittää edes muistaa, että kumppani ei niistä pidä.

Vierailija
8/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi ärsyttämään, kun yrittää nostaa itseään jotenkin yläpuolelle. Olen kuitenkin paljon enemmän äijä kuin muija.

Vierailija
9/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä kysyttiin...

Vierailija
10/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi itse aiheeseen jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
11/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kutsuu minua toisinaan muijaksi. :D Ei se minua häiritse. Hän kutsuu minua myös usein vaimoksi, vaikka emme ole naimisissa.

Onnea! Harmi että olet vienyt tämänkin laatuyksilön vapailta markkinoilta ;)

Vierailija
12/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti hokee akkaa ja eukkoa ym niin miehessä olisi jotain vikaa. Kai sillä tyttöystävällä/vaimolla on nimikin joten miksi sitä ei voi käyttää.

Minua saa kyllä eukotella välillä ja sanon minäkin miestä välillä ukoksi.

Joskus en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun mies sanoo minua äitiksi...juu en ole hänen äitinsä vaan lastensa äiti. Aika kamalaa kun mies huutaa toisesta huoneesta äitiä ;) Vastaan yleensä ettei sinun äitisi ole täällä!

Vierailija
13/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyt elämään tuon kanssa?

Vierailija
14/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kutsuu mua akaksi tai muijaksi koko ajan :D Akaksi leikillään kotona ja muijaksi kavereilleen ym. ja mua ei todellakaan haittaa yhtään, on söpöä vaan ja meidän murrealueella tyttöystävän/vaimon kutsuminen muijaksi on ihan normaalia. Se kyllä haittaisi jos mies vaatisi saada kutsua mua sellaisella nimellä jonka kokisin loukkaavaksi. Parisuhteessa pitää olla huomaavainen toista kohtaan, toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
15/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa? not.

Vierailija
16/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekomiikkana menisi, mutta ei jatkuvasti käytettynä.

Vierailija
17/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sitten pahastuisi, jos kutsuisin häntä jatkuvasti ja toisten läsnäollessäkin papparaiseksi, ukoksi, ukonkäppänäksi tai ukontursakkeeksi. Ihan kivoja lempinimiä miehelle nuo ovat.

Vierailija
18/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kutsun mun miestä aina homoksi, vaikkei se ees oo!

Kai.

Vitsivitsi! Läpällähän mä vaan!

Vierailija
19/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies kohtelisi minua hyvin, ei mua haittaisi tuollainen puhetyyli, mutta jos mua haittaisi tuollainen puhetyyli ja hän ei suostuisi sitä muuttamaan, ei mies olisi kovin hyvä mies. 

Vierailija
20/31 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko se sinua ap, jos alkaisin ihan vaan leikkimielisesti kutsua sinua julkisestikin aina valitsemillani sanoilla, enkä luopuisi niistä nimityksistä vaikka pyytäisit ja tietäisin sinun inhoavan niitä, koska se nyt vain on isa luonnettani.

'Tarjoa syötävää kavereillesi Narkki!' 'Käynnistä pleikkari tuosta napista Törppö' Kyllä Kusipää- Ääliö tulee sunnuntaina sinne serkun vauvan ristiäisiin'. ''Kyllä, pyydän Valehtelija-Sikaa soittamaan esimiehelleen eli sinulle heti kun tulee kotiin. Onko se Pedofiili-Raiskari tehnyt töissäkin jota pahaa?'